Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on haluttava MIES?

Vierailija
07.05.2007 |

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito äijä on haluttava mies. Ei siis mikään jonenikula. Äijä on hiljainen tai pehelias. Tekee työnsä, oli hän sitten timpuri tai virkamies. Ei pidä itsestään tarpeetonta mölyä.

Fysiikka on kunnossa. Ei elostele ulkonäöllään tai vaatteillaan. Ei ole mikään tv:n juontajahelppoheikki.

Mies joka tietää kuka on.

Vierailija
2/50 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkaan mielestäni esimerkiksi joku Sami Hintsanen (ja muut vastaavat nykyjulkut/mulkut) ei oo mikään mies lainkaan. Etenkään ei haluttava.

Kunnon miehet kunniaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka miellyttää omaa silmää, rento ja huumorintajuinen, hauska seuramies, osaa puhua muustakin kuin lätkästä, oman elämänsä herra eli suhteellisen hyvällä itsetunnolla varustettu miellyttää minua, kohtelee naista rehellisesti ja miehekkäästi. Ulkoisesti minä pidän keskimittaisista n 180 cm ja saa olla ihan miehen kokoinen muutenkin, ei tarvitse olla liian hoikka, parransänki sykähdyttää ja karvainen rinta. Sellainen miehekäs tiukka peppu ja kivan kokoinen vehje..no tässä kysyttiin että millainen on haluttu mies, niin menin nyt sitten yksityiskohtiinkin. Osaa hommansa sängyssä, vie eikä vikise!

Vierailija
4/50 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaljamahaa tai muutakaan lötköä ja löysää, iloinen, huumorintajuinen, pilkettä silmäkulmassa. Aktiivinen, elämänmyönteinen, kohtelias, naista kunnioittava, fiksu. Pukeutuu rennon sporttisesti. Pörröinen tukka ja parransänki.

Vierailija
5/50 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 180cm, litteä vatsa, hymyilevä, kauniit silmät, paksut hiukset, leveät hartiat, miehekkäät kädet

kaikkea tätä tärkeämpi on tasapainoinen luonne

Vierailija
6/50 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kaljamahaa tai muutakaan lötköä ja löysää, iloinen, huumorintajuinen, pilkettä silmäkulmassa. Aktiivinen, elämänmyönteinen, kohtelias, naista kunnioittava, fiksu. Pukeutuu rennon sporttisesti. Pörröinen tukka ja parransänki.

Just tällanen!

Vierailija
7/50 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein on pystypylly, jossa farkut näyttävät ihanilta.

Vahvat reidet, timmi yläkroppa, mutta EI bodattu!!

Tumma, helposti ruskettuva, hyvä iho.

Ruskeat tai tummansiniset silmät, kauniit hampaat, tummat ripset ja kulmat.

Älykäs, hauska, varakas.

Ps. Minulla on kotona tällainen.

Vierailija
8/50 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Mies, joka käyttäytyy itsevarmasti ja luontevasti herrasmiesmäisen kohteliaasti, aina tilanteen vaatimalla tavalla, on haluttava!

* Ulkoisesti ensimmäisenä huomaan miehessä nauravat silmät, pilkettä täytyy olla ja katsekontaktin suora (inhoan pälyileviä miehiä). Lyhyeksi leikattu, siisti tukka tai kalju. Isot kädet, suora ryhti, puhdas ja siisti yleisolemus.

* Haluttava mies on miehen kokoinen eli vähintään 185cm tai pitempi, eikä mikään laiha kukkakeppi. Mieluummin siis 120kg kuin 75kg.

* Miehen tuoksu ja ääni ovat myös tärkeitä, hyvä partavesi (ei liikaa) ja matala, seksikäs ääni, nam.

* Sängyssä miehen seksikkäimmät piirteet ovat kuuntelutaito, kunnioittava suhtautuminen, itsevarmuus olematta liian ylpeä, innostuneisuus, luotettavuus.

* Fyysisesti: mies, joka osaa suudella, saa minut.

Eli ei mitään äijiä mulle ainakaan!

Vierailija
9/50 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi pitää suutasi kiinni edes sängyssä?

Vierailija
10/50 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Etkö voi pitää suutasi kiinni edes sängyssä?

Siis voi kauheeta :-) Sori, EN toki tarkoittanut, että puhua papatan sängyssä ja miehen pitää kuunnella" Ei, ei, vaan että mies " kuuntelee, kuulee" mistä pidän ja mistä en. Mulle pahin turn-off kokemus oli mies, joka kuvitteli tietävänsä alusta lähtien mistä sängyssä tykkään, eikä ikinä kuunnellut/uskonut kun neuvon mistä oikeasti tykkäisin. Jäi traumat..

t. se edellinen vastaaja

Vierailija
11/50 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miesmakuni on täysin erilainen, siisti, akateeminen, hillitty. Mutta Villessä on jotain dekadenttia karismaa, niiiiin sexy!! Näen hänestä jopa eroottisia unia.

Vierailija
12/50 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itsevarma (EI rehvastelija!), niin ulkonäkökin on (tiettyyn pisteeseen saakka) sivu seikka... ;)

Vierailija
13/50 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimeisenä muttei vähäisimpänä seikkana; osaa/tietää hommansa sängyssä, saa minut laukeamaan taivaisiin helposti ja osaa panna rajustikin niin että taju lähtee. mä en siedä mitään silittelyä ja korviin supattelua, vaan hluan kunnon eläimellistä kiihkoa ja himoa hommiin, niin kyllä panen ja annan koska vaan.

onneksi tällainen uros jo löytyy kotoa ;)

Vierailija
14/50 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mielenkiintoinen viesti tämä yksi kun yläkroppa on timmi mutta ei bodattu? eli pitää näyttää keskitysleiriltä paenneelta juutalaiselta hah. Kyllä siihen timmiin kuntoon tarvitaan reenaamista sehän on ihan selvä mut nää on taas näitä naisten viisaita juttuja.. Samakun pystypeppu kenenköhän perse mahtaa pysyä pystyssä ilman lihaksia minä vaan kysyn?? ha

Vierailija
15/50 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies, joka tietää mitä haluaa ja ennenkaikkea tietää myös mitä nainen haluaa :). kyl se näkyy päältä... toki myös ulkoisilla seikoilla on jonkin verran vaikutusta, mutta tietynlainen seksuaalinen karisma, katse ja käyttäytyminen puree ensisijaisesti...

Vierailija
16/50 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voimakas, lihaksikas, vatsakas, karvainen, iso MIES!

Mun mies on just semmonen. IIIIHANA!

Vierailija
17/50 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sit mies on täydellinen.

Mut tietty ulkonäkö ei riitä. Pitää olla hellä ja raju rakastaja, semmonen sopivan iso nuija housuissa ;-), osaa näyttää että rakastaa ja osaa sen sanoakin.

Perheellisenä vielä hyvä isä - touhuaa lastensa kanssa ja tekee ne samat asiat kun äitikin - niin ja tekee kotihommiakin. ' Tosimies tekee niitäkin.

Voi vitsi vähänkö mulla on ihana mies! Täytyypä taas muistaa se sille sanoo.

Vierailija
18/50 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan olla naisten haluama mies. Monet naiset kiinnostuvat minusta. Ravintoloista olen aina halutessani saanut itseäni viehättävän naisen mukaani. En tosin enää harrasta tuollaisia suhteita.

Olen akateeminen ja hyväkuntoinen 40-vuotias mies.

Toivon, että ihmiset voisivat ajatella samoin kuin minä.

Vierailija
19/50 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä tulee oksettavia sikaniskoja, hyh. Antaa miehestä yksinkertaisen vaikutelman.

Omalla miehelläni on ihana pystyperse, koska harrastaa säännöllisesti pyöräilyä. Juoksee myös ja pelaa tennistä. Yläkroppa on hyvässä kunnossa, muttei sellainen kamala ylöspäin levenevä kolmio.

Vierailija:

Siis mielenkiintoinen viesti tämä yksi kun yläkroppa on timmi mutta ei bodattu? eli pitää näyttää keskitysleiriltä paenneelta juutalaiselta hah. Kyllä siihen timmiin kuntoon tarvitaan reenaamista sehän on ihan selvä mut nää on taas näitä naisten viisaita juttuja.. Samakun pystypeppu kenenköhän perse mahtaa pysyä pystyssä ilman lihaksia minä vaan kysyn?? ha

Vierailija
20/50 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painojen nostelu ja proteiinivalmisteiden syöminen ei tee kenestä tahansa sikaniskaa tai V-selkäistä. Kropan täytyy olla muodoltaan jo valmiiksi kapealanteinen ja leveäharteinen. Tarkoitat luultavasti ns. hormonipellejä.

Jokaiselle urheilijalle on hyötyä lisäravinteiden käyttämisestä. Niillä turvataan ravintoaineiden saanti.

Taidat olla niitä naisia, jotka luulevat naisten menettävän naisellisuutensa jotenkin yhtäkkiä yllättäen, kun käy 2 kk salilla.

Heistä tuleekin leveäharteisia ja ääni madaltuu. Anna mun kaikki kestää...

ps. Ossi alias Sami Sarjula: eikö hän olekin monen naisen mielestä hyvän näköinen kropaltaan? Mies on treenannut salilla vuosikaudet, ja sen huomaa. Ei ole silti mikään hormonipelle. Varmaan ymmärrätte mitä tarkoitan.

Vierailija:

Tarkoitin bodatulla sellaista painojen nostelua ja proteiinivalmisteiden syöntiä.

Niistä tulee oksettavia sikaniskoja, hyh. Antaa miehestä yksinkertaisen vaikutelman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän