Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopun ajan ihmiset

Vierailija
30.03.2026 |

Matteus 13:29-30

[29] Mutta hän sanoi: 'En, ettette lustetta kootessanne nyhtäisi sen mukana nisuakin. [30] Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"

Jumala on antanut mahdollisuuden valita puolensa. Tapaus Räsänen osoittaa että ihmiset valitsee leirinsä ja pääsiäis teemaan liittyen nauravat vaikka eivät ymmärrä että ovat häviäjien puolella. 

Lopun aikana luste ja leipävilja tulee selkeästi esiin. Suuri herätys tulee vielä mutta se on itku herätys kun ensi hedelmä otetaan Ylös. Sen jälkeen on vielä mahdollisuus pelastua mutta nämä olosuhteet ja kriisit on lasten leikkiä sen rinnalla. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se malka- ja hirsihomma?

Vierailija
2/5 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli monta ylöstempausta gymillä. Yhdellä ylöstempaajalla tuli lusteet haalariin, kun sillä oli vissiin liian isot vastukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se malka- ja hirsihomma?

Se liittyy tuomitsemiseen, siihen ei ole kellään lupaa mutta se on eri asia kuin varoittaa. 

Hesekiel 2:7

[7] Vaan puhu heille minun sanani, kuulkoot tai olkoot kuulematta; sillä uppiniskaisia he ovat.

Vierailija
4/5 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luukas 23:28-31

[28] Niin Jeesus kääntyi heihin ja sanoi: "Jerusalemin tyttäret, älkää minua itkekö, vaan itkekää itseänne ja lapsianne. [29] Sillä katso, päivät tulevat, jolloin sanotaan: 'Autuaita ovat hedelmättömät ja ne kohdut, jotka eivät ole synnyttäneet, ja rinnat, jotka eivät ole imettäneet'. [30] Silloin ruvetaan sanomaan vuorille: 'Langetkaa meidän päällemme', ja kukkuloille: 'Peittäkää meidät'. [31] Sillä jos tämä tehdään tuoreelle puulle, mitä sitten kuivalle tapahtuu?"

Vierailija
5/5 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piispoja myöten on erottelu tehty. Ei auta vaikka olis minkälainen arkkipiispa tai kardinaali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi