G: Minkä ikäisenä sinut on viety hoitoon?
ihanalle perhepäivähoitajalle. Ja syntynyt olen 1979.
Kommentit (38)
kesti tuolloin muutaman viikon, joten pienenä olen jäänyt hoitoon. Iskä jäi kyllä sairaseläkkeelle, kun olin jotain 3-4v ja hän hoiti sitten.
4v seurakunnan kerhoon ja 6v päiväkodin eskariin.
11kk menin perhepäivähoitajalle... samalla hoitajalla olin kouluun asti
Mummi hoiti ja kotona asuva lastenhoitaja. Srk:n kerho n. 4-6 vuotiaana. vm-67
Olisin joutunut hoitoon 6kk iässä kun äitini ei saanut kuin 3kk virkavapaata sairaanhoitajan työstään. Äitini ei kuitenkaan halunnut laittaa minua noin pienenä hoitoon joten irtisanoi itsensä työstään ja ryhty perhepäivähoitajaksi. Sitä hommaa eki kunnes minä ja siskoni lähdettiin kouluun. Sitten meni muihin töihin. Syntynyt olen -76.
maatilalla kasvanut ja lehmien kanssa leikkinyt.
Äitini ryhtyi perhepäivähoitajaksi. Menin aikanaan esikouluun.
Ja 13kk vanhana päiväkotiin. Syntynyt olen-83.
Isosiskoni, esikoinen, jäi mummon hoitoon 3-viikkoisena... Töihin oli mentävä. Karua on ollut. Aivan toista kuin nykyään.
olin siitä lapsena tosi katkera, kun katsoin ihanaa päiväkodin pihaa ja lapsia jotka leikki siellä. Unelmoin siitä, että olisin sinne päässyt, mutta äiti ei suostunut. Olen siitä vähän katkera vieläkin. vm. 1970.
syntynyt 1975, viety hoitoon kouluiässä (ennen vanhempieni kesälomaa).
Äiti on hoitanut minut ja sisarukseni kotona kouluikään asti. En ole ollut edes esikoulussa, enkä tiedä oliko silloin edes esikouluja meidän paikkakunnallamme.
Itse olen ollut esikoisen syntymästä asti kotona hoitaen nykyään neljättä lasta. Omille lapsille valitsin ehdottomasti kotihoidon.
Mainitse myös, minä vuonna olet syntynyt. Voidaan sitten vähän vertailla!