Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päiväkoti Emilia OULU, älkää kulkeko linja-autolla ruuhka-aikana.

Vierailija
20.04.2012 |

Kai sen 20-päisen apinalauman voi viedä kaupungilla jonakin muuna ajankohtana kuin silloin kun linja-auto on täynnä työmatkalaisia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi paremmin perille.....

Vierailija
2/15 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskitkin siinä hupenis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikille pk-ryhmille yhteisesti. Sen ilmaismatkailun ajankohdan voi valita vähän paremmin ettei maksavien asiakkaiden tarvitse käytävillä seisoskella, kun ilmaiseksi matkaavat penikat valtaavat linja-auton kaikki penkit.

Vierailija
4/15 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan tasan tarkkaan vastinetta rahoilleni ja linja-automatkoja ilman räkänokkaisia penikoita.

Vierailija
5/15 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin eskarit joutuu maksaan.

ja tuskin kovin usein sekään porukka kulkee...

Vierailija
6/15 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pehmuste kun kaatuu taaksepäin linja-auton äkkijarrutuksessa.

Vierailija
7/15 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat anteeks

Vierailija
8/15 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan tasan tarkkaan vastinetta rahoilleni ja linja-automatkoja ilman räkänokkaisia penikoita.

Koita kestää.

Mikä köyhimys muuten olet kun ei ole varaa hankkia autoa? Taidat olla katkera kun joudut julkisilla matkustamaan ja kiukuttelet sen vuoksi.

Vierailija
9/15 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskilinjat kuskaa ihan sinne minne haluan. Ja auton kanssa olen vähän niinku itsemurhapommittaja, kun ajotaito on ehkä 20 vuodessa pikkaisen ruostunut.

Vierailija
10/15 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskilinjat kuskaa ihan sinne minne haluan. Ja auton kanssa olen vähän niinku itsemurhapommittaja, kun ajotaito on ehkä 20 vuodessa pikkaisen ruostunut.

Ainakin mun yks tuttava sai.

Vierailija
11/15 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun yks tuttava sai.

Jos olisin, teettäisin avustajalla kotitöitä 30h viikko tai asuisin mukavasti keskustan kupeessa palvelutalossa ja ajaisin taksilla joka paikkaan kun kaupunki antaa vammaisille taksiseteleitä.

Mutta kun en perkele ole tarpeeksi vammainen.

Vierailija
12/15 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linja-autolla matkaavat päiväkoti ryhmät ainoastaan silloin, kun täytyy päästä johonkin päivällä järjestettävään lapsille tarkoitettuun tapahtumaan. Porukka maksaa jokaisesta lapsesta ja aikuisesta, ovat siis myöskin maksavia asiakkaita. Nyt oli siis viestin kirjoittajalla väärää tietoa. Kyllä varmasti viestin kirjoittajakin kiittelee kun oman lapsen kanssa matkustaessa rattailla pääsee ilmaiseksi tai viimeistään sitten kun lapsen päiväkoti ryhmä menee tapahtumaan julkisilla eikä ruinaa sinulta rahaa esityslipun lisäksi taksiin.

Vierailija
13/15 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linja-autolla matkaavat päiväkoti ryhmät ainoastaan silloin, kun täytyy päästä johonkin päivällä järjestettävään lapsille tarkoitettuun tapahtumaan. Porukka maksaa jokaisesta lapsesta ja aikuisesta, ovat siis myöskin maksavia asiakkaita. Nyt oli siis viestin kirjoittajalla väärää tietoa. Kyllä varmasti viestin kirjoittajakin kiittelee kun oman lapsen kanssa matkustaessa rattailla pääsee ilmaiseksi tai viimeistään sitten kun lapsen päiväkoti ryhmä menee tapahtumaan julkisilla eikä ruinaa sinulta rahaa esityslipun lisäksi taksiin.

eivät lapseni osallistu. Ja onko nro 16 lukutaidoton? Aloittaja maksaa joka kuukausi koskilinjoille kuukausikortista 47,5€ ja pyrkii valitsemaan bussivuorot niin, ettei räkänokkiin mölyapinoihin bussimatkoillaan törmää.

Vierailija
14/15 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä räkänokilla on yhtälailla oikeus kulkea sillä bussilla kuin sinun. Joten tuki se ruma turpasi. Jos ei miellytä kulje itse jollain muulla bussilla.

Vierailija
15/15 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä kaltaisesi lahopäät itkevät milloin mistäkin joutavasta..

Sitä odotellessa muistutan ap:tä myös ottamaan dosetista ne KAIKKI aamulääkkeet!