Apumies seksiin. Osaaminen ja tehtävät?
Mitä avuja seksin apumiehenä toimivalta vaaditaan parien seksisessioissa? Millainen seksin sekatyömiehen on oltava?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussimisen taito on kovaa valuuttaa noissa hommissa. Panomies pääsee pitkälle!
Jos puhutaan ihan apparista, niin nussimisen taito on aika toisarvoista. Se on yleensä sen mesun hommia. Sen sijaan suulliset taidot on hyvin tärkeitä. Pariskunnalla on yhteensä kolme reikää mitä appari voi hyvin nuolla ja nussia kielellään.
Yleensä mestari istuu tuolilla katselemassa, kun apumies panee vaimoa ja panon jälkeen mestari siivoaa sotkut! Mestari kertoo mitä tehdään koska hän on itse kyvytön panohommiin. Terhakka vaimo nuolettaa mestarilla apumiehen spermat pillustaan! Ja taas onnellinen aviomies voi lähteä kravatti kaulassa töihin, kun apumies on hoitanut varsinaisen työn.
Tuo aisurin juttu. Mutta ei-aisuri-mestari pitää panoa yksityisasiana ja seksirenki (tai seksipiika) tekee kiihkoa lisäävät avustustyöt käskyjen mukaan.
Kyllähän se on niin, että MIES ei päästä minkäänlaista apumiestä lähellekkään naistaan ja hoitaa panemiset ihan itse! Nämä ns mestarivässyt joutuvat turvautumaan apumiehiin, kun itsellä ei pelitä!
Vierailija kirjoitti:
Itse fantasioin monesti alistuvani pariskunnalle kolmantena pyöränä. Saisivat toteuttaa kaikki tarpeensa minuun ja olisin heidän leikkikalu. Olen hetero mutta joutuisin alistumaan myös miehen haluille ja tarpeille.
Mistäs sinut löytäisi, toiveissa olis just tällanen..
N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse fantasioin monesti alistuvani pariskunnalle kolmantena pyöränä. Saisivat toteuttaa kaikki tarpeensa minuun ja olisin heidän leikkikalu. Olen hetero mutta joutuisin alistumaan myös miehen haluille ja tarpeille.
Mistäs sinut löytäisi, toiveissa olis just tällanen..
N41
Heteromies jota toinen mies saa panna mielensä mukaan?? Joku ei oikein täsmää?
Jokainen pariskunta tietää omat vaatimuksensa apumiehelle.
Tapasin parin, jolle olin apumiehenä melko pitkään, ei oltu nähty 25:een vuoteen. Nainen sanoi että meillä oli hyvää seksiä, kun kemiat toimi välillämme hyvin, miehen kommentti oli että potenssini ja kestävyys olivat parhaimmat mitä heidän apumiehillään oli ollut. Itse lisäisin vielä ystävällisen ja kunnioittavan käytöksen jokaiselta.
Hakisin tuollaiselle linjalle välittömästi.