Muita joiden mies ei IKINÄ ole romanttinen tai tuo kukkia?
Kommentit (55)
Jos haluat romanttisen miehen, niin sitten otat sellaisen. Jos et saa, niin sitten olet ilman.
Vierailija kirjoitti:
joka ei ole romanttinen, turha kai sitten haikailla romanttisten lahjojen ja muistamisten perään. Olisi kannattanut ottaa mies, joka valmiiksi on jo halutunlainen... Mulla on sellainen ja täytyy kyllä sanoa, että ensi treffeillä jo tietää, millaisesta miehestä on kyse. Enpä mä kovin monia treffejä olisi katsonut miestä, joka ei tule hakemaan, tarjoa ravintolassa, tuo lahjoja jne.
Niin sitä minäkin ajattelen. Kantsii valita sellainen mies joka haluaa valmiiksi jo hemmotella ja ilahduttaa naistaan kukilla. Sellaisiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on horoskoopissa härkä ja härkien pitäisi kuulemma olla romanttisia. No, mulle on osunut se ainoa härkämies, joka ei ole. Saan kukkia ehkä kerran vuodessa jos silloinkaan, enkä koskaan minään merkkipäivänä. En ole saanut kukkia synttärinä, en hääpäivänä, en naistenpäivänä enkä äitienpäivänä. Jos haluan kukkia, ostan niitä itse.
Mies ei tykkää vihjailuista eikä suoraan sanomisesta. Hänen kohdallaan on melkeinpä niin, että jos pyydän tai sanon, niin silloin en ainakaan saa. Miehelle on turha kukkia ostaa, ei hän välitä sellaisesta. Hän voi tykätä, jos ostan salmiakkia tai vaikka oluen kaupasta, mutta muuten ei välitä lahjoista. Sitten kai ajattelee, ettei muidenkaan tarvitse sellaisia saada.
Kukathan on käytännöllisen ja säästäväisen ihmisen mielestä varmaan typerintä, mitä voi hankkia: maksavat paljon ja kestävät maljakossa korkeintaan viikon, pari.
Kerran seurustelin miehen kanssa jolla oli narsistisia piirteitä. Sen mielestä lahjojen antaminen vaikka kukatkin, on pelkkää peen nuolentaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle romanttisuus on arjen pikku tekoja eikä mitään kukkapuskia. Ne arjen pikku teot saattavat olla vaikka sellaisia, että täyttää mun auton pissapojan ja auton tsekkaa öljyt - ettei mun tarvitse sitä tehdä. Tai vaikka käy kaupassa ja tuokin yllätyksenä pizzan ettei tarvitsekaan kokata.
En ole itsekään mikään romanttiikkaa kaipaava tai luova tyyååi. Joku illallinen kynttilävalossa kaksistaan kuulostaisi lähinnä kornilta. Nuotiohetki metsässä kun ollaan polttopuita tekemässä kuullostaa ihan riittävän romanttiselta.
Niin no, otsikossakin oli puhe romanttisuudesta TAI kukkien ostamisesta. Ja tuo sinun miehesihän on hyvinkin romanttinen ja huolehtivainen, harvempi kai sitä enää rehupuskia kaipaa jos mies osoittaa joka päivä ihan siinä arjessa kuinka paljon rakastaa ja välittää.
Iso osa miehistä ei osoita tykkäämistään millään tavalla. Ei edes sellaisella täysin ilmaisella arkiromantiikalla eli hellyydellä ja mukavuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joka ei ole romanttinen, turha kai sitten haikailla romanttisten lahjojen ja muistamisten perään. Olisi kannattanut ottaa mies, joka valmiiksi on jo halutunlainen... Mulla on sellainen ja täytyy kyllä sanoa, että ensi treffeillä jo tietää, millaisesta miehestä on kyse. Enpä mä kovin monia treffejä olisi katsonut miestä, joka ei tule hakemaan, tarjoa ravintolassa, tuo lahjoja jne.
Niin sitä minäkin ajattelen. Kantsii valita sellainen mies joka haluaa valmiiksi jo hemmotella ja ilahduttaa naistaan kukilla. Sellaisiakin on.
Juu niin on. Vierestä olen seurannut useammankin kerran, mutta ei se lohduta koska minusta ei nämä romanttiset miehet kiinnostu.
Täällä. Mutta en minä sellaista hömpötystä kaipaakaan.
minun
en halua kukkia, en halua ulos syömään, en halua koruja, en halua "teatteriesityksiä"
sovimme toisillemme. olemme se pari joka juhlii hääpäivää koira metsässä termoskahvein
Kun korulaatikko alkoi olla täynnä jo 20 vuoden liiton jälkeen, enkä edes käytä koruja, niin soviittiin, että meillä ei mitään lahjoja jatkossa osteta. Ostetaan sellaista mitä oikeasti tarvitaan huushollissa.
Minun mieheni toi minulle eilen kukkia. Muistaa merkkipäivät kukilla ja joskus tuo muuten vain. Pussaa ja halaa.
Horsmat voi kerätä itse, miehellähän saattaa olla tärkeämpääkin tekemistä, auton korjaus, juopottelu yms.
Hyvä että joku nyt herää ettei ollu ihan sellanen mies mitä olis toivonu. Tässä varoittava esimerkki. Tän olis voinu varmaan ottaa selville jo seurusteluvaiheessa, että mitä mieltä mies on kukkien antamisesta. Että onko se sellaista perseen nuolentaa mitä narsistit ajattelee vai romantiikkaa?
Onhan ne leikkokasvit rahan haaskausta. Miksei vaikka omenapuun taimi?
Meillä on puutarha ja terassi täynnä kukkia, en tartte yhtään kukkakimppuja mieheltä. On kyllä romanttinen kun tyhjentää astianpesukoneen ja on imuroinut ja putsannut vessat kun tulen töistä. Ihana mies tämmöinen. Mies tulee kaksi tuntia ennen minua kotiin töistä... arvostan suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on puutarha ja terassi täynnä kukkia, en tartte yhtään kukkakimppuja mieheltä. On kyllä romanttinen kun tyhjentää astianpesukoneen ja on imuroinut ja putsannut vessat kun tulen töistä. Ihana mies tämmöinen. Mies tulee kaksi tuntia ennen minua kotiin töistä... arvostan suuresti.
Mitenkäs talvella? On minullaki kaunis puutarha, lumi peittää alleen. Mulla kotitöitä tekevä mies, pussaa, halaa ja kukkiakin tuo. Mikä hellyyttävintä, kitkee kukkapenkeistä rikkaruohojakin.
Oletko koskaan hankkinut itse kukkia miehellesi ja ollut romanttinen häntä kohtaan?