Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaismiehen Pattayan matka meni ikävästi, huorrat veivät 18500 euron arvoisen Rolex-kellon sekä rahat

Vierailija
30.03.2026 |

Kallista tuo seksin saaminen..

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011912321.html

Kommentit (227)

Vierailija
181/227 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ihminen tarvitsee tuon hintaista kelloa? Sama 24 tuntia on silti vuorokaudessa käytössä kuin muutaman kympin kellon omistajalla.

Itse kanssa ihmettelen miksi maksaa ellei ole oikeasti rikas. Minä ainakin pidä idiootteina ihmisiä jotka tuhlaa 20K€ vähistä rahoistaan kelloon jotta voi vain päteä.

Vierailija
182/227 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noin tyhmä mies on saanut rahaa ostaa noin kalliin kellon?

Tyhmäkin perii vanhempansa. Usein miljonäärien lapset on tyhmiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/227 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi mikä hönö. Kokeneena Pattayan kävijänä minua ei ole koskaan huijattu tai ryöstetty. Lukemattoman määrän olen Pattayalla jyystänyt  naisia ja myös Suomessakin on moni yhden illan baarituttavuus ja hupakko ollut mun kyydissä. Kyllä tää on taitolaji.

Ja sitten heräsit.

En suinkaan. Olen paraikaa myös Pattayalla ja gogo baariin menossa ihanaa pepun pyöritystä katsomaan. Tarjoan mehukkaimman näköiselle typsykälle ladysrinkin ni tyttö siitä hyvästä antaa mulle sylitanssia. Jos oikein hyvin menee ni saatanpa lähteä jatkoille vielä.

Ööööööhhh...ja vauvapalstailet siellä.

Ikävä vissiin jalat maassa olevia ja järkeviä suomimammoja kaikista pepunpyörittäjistä huolimatta?

Vierailija
184/227 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi mikä hönö. Kokeneena Pattayan kävijänä minua ei ole koskaan huijattu tai ryöstetty. Lukemattoman määrän olen Pattayalla jyystänyt  naisia ja myös Suomessakin on moni yhden illan baarituttavuus ja hupakko ollut mun kyydissä. Kyllä tää on taitolaji.

Ja sitten heräsit.

En suinkaan. Olen paraikaa myös Pattayalla ja gogo baariin menossa ihanaa pepun pyöritystä katsomaan. Tarjoan mehukkaimman näköiselle typsykälle ladysrinkin ni tyttö siitä hyvästä antaa mulle sylitanssia. Jos oikein hyvin menee ni saatanpa lähteä jatkoille vielä.

Ikävä vissiin jalat maassa olevia ja järkeviä suomimammoja kaikista pepunpyörittäjistä huolimatta?

On ikävä mutta paljon vaikeampi on saada av-mamma jyystettöväksi kun on niin nihkeetä mutta joskus onnistaa. Ja Suomessa nw baari-illat maksaa enemmän kuin pattiksella. Yhdellö ladydrinkillä max 300 bahtia (7 e) saa jo jotain vastinettakin.pattayan baareissa naisilta mutta ei Suomessa 7 e pääse välttämättä edes baariin sisään.

Vierailija
185/227 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ehti saada kunnolla, ennen kuin joutui ryöstetyksi. Ainakaan minua ei harmittaisi läheskään niin paljon kuin silloin, jos ei päässyt edes panemaan. Mitä yhdestä kellosta, jos tiukkaa thaitavaraa ehti saada!

Vierailija
186/227 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
187/227 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello oli vielä ihan uusi, ostettu Pattayan rannalta edellispäivänä. 

Vierailija
188/227 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisautta lähteä ulkomaille rolexin ja rahatukun kanssa. Kerjäsi tulevansa ryöstetyksi.

Onko tämä nyt sama, että jos nainen pukeutuu paljastavasti ja joutuu seksuaalisen ahdistelun kohteeksi niin voiko sanoa, että kerjäsi sitä?

Just oli juttua naisista, jotka lähettää miehille pikkuhousuja. Osa haluaa kumisaattaa, osa oksennusta ja osa kakkaa. Eli jos olet sateessa kumisaappaat jalassa oksentamassa, voi se olla jollekin houkuttelevaa. Ei voi tietää miten pukeutua, etteikö se jotain kiihottaisi. 

Vierailija
189/227 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten heräsit.

On ikävä mutta paljon vaikeampi on saada av-mamma jyystettöväksi kun on niin nihkeetä mutta joskus onnistaa. Ja Suomessa nw baari-illat maksaa enemmän kuin pattiksella. Yhdellö ladydrinkillä max 300 bahtia (7 e) saa jo jotain vastinettakin.pattayan baareissa naisilta mutta ei Suomessa 7 e pääse välttämättä edes baariin sisään.

Niin joskus joku sanoi, että suomalaisen pitää päästä halvalla 

Vierailija
190/227 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti "seuralaiset" ilmoittautuvat ovat alaikäisiä siinähän onkin äijälle maksettavaa  rolex riittää todisteeksi jos vielä siellä naamaansa näyttää poimivat suoraan viihtyisään taikku vankilaan.

Vierailija
191/227 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toivottavasti "seuralaiset" ilmoittautuvat ovat alaikäisiä siinähän onkin äijälle maksettavaa  rolex riittää todisteeksi jos vielä siellä naamaansa näyttää poimivat suoraan viihtyisään taikku vankilaan.

Miksi toivot tuollaista, oletko sairas?

Vierailija
192/227 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantarolex

Vierailija
193/227 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rantarolex

Monesko rantarolex viesti tää jo oli tässä ketjussa?

Vierailija
194/227 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteistä 130 euroa ja melkein 20000 euron kello ei käy järkeen. Kyseessä taisi olla ns. rantarolex, jos mitään kelloa oli alunperinkään. Ja jos kello oli oikein, niin kuten ketjussa mainittu, taisi olla vakuutuspetos.

Vierailija
195/227 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

130€ on sinänsä aika vähän, eihän se ole kuin 5000 bathia, eihän sillä rahalla edes ryyppää yhtä iltaa kunnolla, puhumattakaan että vielä panisi. Itsellä on aina 10 000 bathia mukana kun lähden baareihin.

Varmaankin ottivat kellon siksi kun mieheltä ei löytynyt riittävästi rahaa heidän maksukseen.

Vierailija
196/227 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkavakuutus ei korvaa tuollaista huolimattomuutta. Ja niissä on myös omaisuuden maksimi korvaus yleensä pari tonnia.

Vierailija
197/227 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käteistä 130 euroa ja melkein 20000 euron kello ei käy järkeen. Kyseessä taisi olla ns. rantarolex, jos mitään kelloa oli alunperinkään. Ja jos kello oli oikein, niin kuten ketjussa mainittu, taisi olla vakuutuspetos.

Miksi se nostaisi tuommoisen älämölön arvottoman kellon vuoksi? 130€ on ihan riittävästi käteistä tuolla päin.

Vierailija
198/227 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalokas samba.

Vierailija
199/227 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa

Vierailija
200/227 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ihminen tarvitsee tuon hintaista kelloa? Sama 24 tuntia on silti vuorokaudessa käytössä kuin muutaman kympin kellon omistajalla.

Itse kanssa ihmettelen miksi maksaa ellei ole oikeasti rikas. Minä ainakin pidä idiootteina ihmisiä jotka tuhlaa 20K€ vähistä rahoistaan kelloon jotta voi vain päteä.

Mutta 20 tuhatta johonkin käsilaukkuun on ihan ok, pitäähän rahaa näyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi