Suomalaismiehen Pattayan matka meni ikävästi, huorrat veivät 18500 euron arvoisen Rolex-kellon sekä rahat
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Miten noin tyhmä mies on saanut rahaa ostaa noin kalliin kellon?
Tyhmäkin perii vanhempansa. Usein miljonäärien lapset on tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi mikä hönö. Kokeneena Pattayan kävijänä minua ei ole koskaan huijattu tai ryöstetty. Lukemattoman määrän olen Pattayalla jyystänyt naisia ja myös Suomessakin on moni yhden illan baarituttavuus ja hupakko ollut mun kyydissä. Kyllä tää on taitolaji.
Ja sitten heräsit.
En suinkaan. Olen paraikaa myös Pattayalla ja gogo baariin menossa ihanaa pepun pyöritystä katsomaan. Tarjoan mehukkaimman näköiselle typsykälle ladysrinkin ni tyttö siitä hyvästä antaa mulle sylitanssia. Jos oikein hyvin menee ni saatanpa lähteä jatkoille vielä.
Ööööööhhh...ja vauvapalstailet siellä.
Ikävä vissiin jalat maassa olevia ja järkeviä suomimammoja kaikista pepunpyörittäjistä huolimatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi mikä hönö. Kokeneena Pattayan kävijänä minua ei ole koskaan huijattu tai ryöstetty. Lukemattoman määrän olen Pattayalla jyystänyt naisia ja myös Suomessakin on moni yhden illan baarituttavuus ja hupakko ollut mun kyydissä. Kyllä tää on taitolaji.
Ja sitten heräsit.
En suinkaan. Olen paraikaa myös Pattayalla ja gogo baariin menossa ihanaa pepun pyöritystä katsomaan. Tarjoan mehukkaimman näköiselle typsykälle ladysrinkin ni tyttö siitä hyvästä antaa mulle sylitanssia. Jos oikein hyvin menee ni saatanpa lähteä jatkoille vielä.
Ööööööhhh...ja vauvapalstailet siellä.
Ikävä vissiin jalat maassa olevia ja järkeviä suomimammoja kaikista pepunpyörittäjistä huolimatta?
On ikävä mutta paljon vaikeampi on saada av-mamma jyystettöväksi kun on niin nihkeetä mutta joskus onnistaa. Ja Suomessa nw baari-illat maksaa enemmän kuin pattiksella. Yhdellö ladydrinkillä max 300 bahtia (7 e) saa jo jotain vastinettakin.pattayan baareissa naisilta mutta ei Suomessa 7 e pääse välttämättä edes baariin sisään.
Toivottavasti ehti saada kunnolla, ennen kuin joutui ryöstetyksi. Ainakaan minua ei harmittaisi läheskään niin paljon kuin silloin, jos ei päässyt edes panemaan. Mitä yhdestä kellosta, jos tiukkaa thaitavaraa ehti saada!
Itse kanssa ihmettelen miksi maksaa ellei ole oikeasti rikas. Minä ainakin pidä idiootteina ihmisiä jotka tuhlaa 20K€ vähistä rahoistaan kelloon jotta voi vain päteä.