Suomalaismiehen Pattayan matka meni ikävästi, huorrat veivät 18500 euron arvoisen Rolex-kellon sekä rahat
Kommentit (186)
Mulla on n kymppitonnin arvoinen kello ja sitä en ikinä suurin surminkaan mihinkään etelän lomalle ottaisi, vielä vähemmän baariin. Vähän siinä ja siinä otanko edes pieniä timanttikorviksia vai menenkö muilla ja esim Aarikan tai Kalevalan jutuilla. Niitä käytössä yleensä työmatkoillakin jos ei ole oikeasti jotain isompaa vastaanottoa mutta niitä on tosi harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta huomaa taas kuinka valikoivaa se empatia on rikoksen uhria kohtaan :D
Kuka viitsii sääliä seksimatkailuturistia joka elvistelee rolexilla, hyvä että kello ja rahat vietiin , olisivat vielä vieneet sammuneelta idiootilta vaatteetkin.
Pitää varmaan itsekin alkaa käyttämään asennettasi, kun lukee naisiin kohdistuvista rikoksista tulevaisuudessa. Parempaa maailmaa rakennetaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi mikä hönö. Kokeneena Pattayan kävijänä minua ei ole koskaan huijattu tai ryöstetty. Lukemattoman määrän olen Pattayalla jyystänyt naisia ja myös Suomessakin on moni yhden illan baarituttavuus ja hupakko ollut mun kyydissä. Kyllä tää on taitolaji.
Ja sitten heräsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka viitsii sääliä seksimatkailuturistia joka elvistelee rolexilla, hyvä että kello ja rahat vietiin , olisivat vielä vieneet sammuneelta idiootilta vaatteetkin.
Pitää varmaan itsekin alkaa käyttämään asennettasi, kun lukee naisiin kohdistuvista rikoksista tulevaisuudessa. Parempaa maailmaa rakennetaan yhdessä.
Kummasti se "paremman maailman rakentaminen yhdessä" katoaa miehiltä siinä vaiheessa, kun täällä keskustellaan t a p tuista naisista. Yleensä palstan "miesten" asenne on, että ihan oikein naisille. Mutta hienoa, jos sinä muistat tämän sitten seuraavassa keskustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti se "paremman maailman rakentaminen yhdessä" katoaa miehiltä siinä vaiheessa, kun täällä keskustellaan t a p tuista naisista. Yleensä palstan "miesten" asenne on, että ihan oikein naisille. Mutta hienoa, jos sinä muistat tämän sitten seuraavassa keskustelussa.
Minä jatkossa siis alan olemaan sitä mieltä, että ansaitsivat ja jopa oikein kerjäsivät sitä. Tyhmästä päästähän kärsii koko ruumis. Olisi pitänyt tietysti viedä vielä asteen pidemmälle ja viedä ruumiilta vielä kengät jalasta. Nyt olemme samalla moraalisella kompassilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukenut että tavallista että vaatteetkin viedään ja ryöstetyt joutuvat alasti juoksemaan hotelleihinsa.
Aika kalliin killuttimen otti panoreissulleen mukaan.
Kyllä Suomessakin tulee ryöstetyksi yöelämässä, jos on parin kymppitonnin kultakorut killumassa kaulassa. Minulta repäistiin parin sadan kultakoru kaulasta junttiyökerhossa 25 vuotta sitten. Nyt veikkaan, että varkaita liikkuu enemmän kuin silloin.
Kotoani varasti myös kaulakorun ihan oma velipuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jatkossa siis alan olemaan sitä mieltä, että ansaitsivat ja jopa oikein kerjäsivät sitä. Tyhmästä päästähän kärsii koko ruumis. Olisi pitänyt tietysti viedä vielä asteen pidemmälle ja viedä ruumiilta vielä kengät jalasta. Nyt olemme samalla moraalisella kompassilla.
Miten niin jatkossa? Sinähän olet öyhöttänyt samoin jo vuosia. Vai tarkoitatko, että alat jatkossa "rakentaa parempaa maailmaa yhdessä"? No jo oli aikakin. Sitähän naiset täällä ovat jo vuosia sinulle yrittäneet sanoa, että miestenkin pitäisi ryhdistäytyä tässä asiassa ja laitta ap:n kaltaiset kuriin. Vihdoinkin. Halleluja 🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi mikä hönö. Kokeneena Pattayan kävijänä minua ei ole koskaan huijattu tai ryöstetty. Lukemattoman määrän olen Pattayalla jyystänyt naisia ja myös Suomessakin on moni yhden illan baarituttavuus ja hupakko ollut mun kyydissä. Kyllä tää on taitolaji.
Ja sitten heräsit.
En suinkaan. Olen paraikaa myös Pattayalla ja gogo baariin menossa ihanaa pepun pyöritystä katsomaan. Tarjoan mehukkaimman näköiselle typsykälle ladysrinkin ni tyttö siitä hyvästä antaa mulle sylitanssia. Jos oikein hyvin menee ni saatanpa lähteä jatkoille vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin jatkossa? Sinähän olet öyhöttänyt samoin jo vuosia. Vai tarkoitatko, että alat jatkossa "rakentaa parempaa maailmaa yhdessä"? No jo oli aikakin. Sitähän naiset täällä ovat jo vuosia sinulle yrittäneet sanoa, että miestenkin pitäisi ryhdistäytyä tässä asiassa ja laitta ap:n kaltaiset kuriin. Vihdoinkin. Halleluja 🙏
Hyvä, että ollaan samalla aallonpituudella ja näköjään toisille rikoksien tekeminen on ihan oikeutettua, kun tarpeeksi etsii oikeutuksia siihen. Jatketaan molemmat samaan malliin ja katsotaan millainen tulevaisuus saadaan luotua.
Pattaya on ihana paikka. Siellä on kaikille kaikkee. Homoillekin oma katu, lapsille huvipuistoo ja vesipuistoo ja miehille gogo baaria ja soapy-massagee full servicellä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valittaisi julkisesti moisesta. Kello n-ssittiin, mutta ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen kerta.
Mitäs läksit. Pojut makselee oppirahoja.
Muuten taisikin jäädä n*ssimatta.
On sitä muutkin jääneet ilman ihan kotimaassaakin kun myötämieliselle naiselle tarjonnut taksikyydin yökerhosta kotiinsa ja joka kotiovellaan toteaa että mites sinä liityt mun kuvioihin? Mulla on mies kotona. Jää silloinkin nsssimatta.
Ja ei muutakuin kohtelunsa niellen poistuu paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valittaisi julkisesti moisesta. Kello n-ssittiin, mutta ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen kerta.
On sitä muutkin jääneet ilman ihan kotimaassaakin kun myötämieliselle naiselle tarjonnut taksikyydin yökerhosta kotiinsa ja joka kotiovellaan toteaa että mites sinä liityt mun kuvioihin? Mulla on mies kotona. Jää silloinkin nsssimatta.
Joo kyllä naiset osaavat olla miehiä hyväksikäyttäviä käärmeitä ihan Suomessakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noin tyhmä mies on saanut rahaa ostaa noin kalliin kellon?
Vakuutuspetos. Kympin rollikka ostettu samalta hiekkarannalta. Muuttui yhtäkkiä aidoksi.
Ei vakuutus maksa ellei ole kuittia ostoksesta.
Eikä maksa muutenkaan, kannattaa lukea ne matkavakuutuksen ehdot
Jotenkin vaan en pysty ymmärtämään että joku menee 18t kanssa johonkin rähjäseen thaikkuhotelliin hukkereiden kanssa ja yllättyy jo jos tulee ryöstetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleksä taksikuski?
Ulkomaanmatkoille en ottaisi mukaani arvotavaroita. Jo 40 vuotta sitten enimmät matkarahatkin pantiin hotlan tallelokeroon. Kaupungille mennessä oli vain sen päivän rahabudjetti messissä.
Mut joo mulla oli kaveri mukana, niin se oli niin sinisilmäinen, että jätti iltalaukkunsa baarin pöydälle mentyään tanssimaan. Sanoin sille siitä.
Ysärillä mun puoliso oli niin naivi, että jätti pankkikorttinsa takin taskuun ja takin narikkaan kun mentiin syömään. Olipa olevinaan fiksu veto. Sanoin sille, että hae se kortti ny heti itsellesi.
Mihin ihminen tarvitsee tuon hintaista kelloa? Sama 24 tuntia on silti vuorokaudessa käytössä kuin muutaman kympin kellon omistajalla.