Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Ellit viikko 19***

07.05.2007 |

Se on uusi viikko alkanut! Vkloppu meni ihan mukavasti, ei tullut juurikaan herkkuihin sorruttua, kismettiin sorruin, mutta se ehkä sallittakoon!! =) Aamulenkillä tuli vkloppunakin käytyä, ja kohta olis tarkoitus taas lähteä!

Anessa: Pahoittelut negasta! Olettekos te jo kauankin yrittänyt? Esikoista kun yritettiin, niin testejä paloi ja itkua riitti... Mutta saatiinhan me se päivänsäde, tosin 3 vuoden " toimitusajalla" , oli haikara oy:llä vissiin pitkät toimitusajat... Näin jälkikäteen ei muutes sit kuitenkaan tunnu niiiiiin piiiitkältä tuo odotus, jännä homma...

Tuitu: Kyllähän laivalla sentäs kuuluu suklaata syödä! ja muutenkin nauttia!! Mitenkäs teillä tytön juhlat meni? Itse kauhulla ootan, kun äitienpäivästä alkaa meil sellanen synttäriputki, et seuraavat 2 viikkoo on yhtä kylässä ravaamista... Mitäköhän sitä uskaltaa sitten juhlapöydästä ottaa?!

Paaru: Silloin kun mä aloin esikoista oottaa, niin olin ihan 100% varma et menkathan ne alkaa, aivan samat tuntemukset, mies sitten saunas kysy jotain kp25/28, et mitä noille sun tisseille on tapahtunu, oli jotenkin erinäköset kuulemma, no siitä rohkaistuna seuraavana aamuna apteekkiin ja testiin hailu plussa =)

Sinnaliina: Huhuu??

Omaa napaa vielä sen verran, että ne menkat on kadoksissa edelleen... Murrr...

Ja sitten lenkille! Palailen myöhemmin!

Nanne

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan kaikille tasapuolisesti.

Sitä vain tulin tänne pikaisesti kommentoimaan, että kiitos Nanne rohkaisusta, mutta kun mulla ei oo tuntemuksia mihinkään suuntaan. Siksi tässä epäilen tämänkin kierron menneen harakoille. Mun menkkatuntemukset ovat hyvin heikot muutenkin, yleensä tulevat noin puoli tuntia ennen alkamista. Olen siis onnekas sen suhteen? Ei koske eikä muitakaan tuntemuksia juuri ole. Ja kun nytkään ei tunnu mitään, niin arvelen että täti saapuu vajaan viikon kuluttua. Tylsää.

Ja vielä Nanne Kismetistä, että ei haittaa, kuten sanoit, joskus saa syödä suklaata. Ja vinkkinä juhlaputkeen sanon, että muista syödä ennen juhliin menoa. Selviää vähemmällä makean syömisellä, kun on kylläinen. Otat vähän vain, ei kokonaan tartte kieltäytyä.

Naanuli oli siellä Tukholmassa. Mites reissu meni?

Joko Anessa jaksaa nousta syövereistä? :(

Sinnaliina ?????

Tuitulle kans moi! :)

- Paaru kp 22/27-29

Vierailija
2/30 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanne olikin ollut jo ahkera ja aloittanut uuden pinon, kiitos :)! Synttärit meni hyvin ja musta tuntuu että kyllä kulutin tossa päviän aikana ne kaksi kakunpalaa mitä söin sitten juhlien aikaan, sen verran oli tota tekemistä ;). Illalla oikein teki mieli kyllä ihan salaattia, väsäsin tonnikalasalaatin sitten iltapalaksi. Mulla iltavuoro, joten saan vielä aamun ottaa rennosti, en oikein tiiä uskaltaisinko lähteä kävelylle kun luulen että tulee tosi kiireinen ilta töissä (maanantait tuppaa olemaan) ja siellä tulee kyllä sitten käveltyä..

Noista menkkatunteista, mulla alkaa kivut yleinsä aika tasan tarkkaan sillä hetkellä kun vuoto, eli siitä tiedän millon mennä vessaan.. Paitsi tää kierto oli poikkeus, ensin tuli kivut ja varsinaiset menkat vasta pari päivää sen jälkeen.. Kun tytsyä ootin, niin menkkakivut tuli ajallaan (olin tosissaan aika kipee ja buranaa kului) ja ihmettelin vaan miksei menkat ala.. no siihenhän oli sitten syy :)

Mutta nyt taidan mennä hetkeks lepäämään ja ottaa vaikka jonkun lehden käteen ja nautin tästä hiljaisuudesta.. Mukavaa päivää kaikille :)

Ja paarulle ollaan peukut pystyssä jos vaikka kuitenkin olis lykästänyt ;)

Tuitu kp 10/jotain :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee flunssa päällä...taas..en edes edellisestä kunnolla selvinnyt. Nyt kauhee yskä...köh köh.

Täti ei ole vieläkään tullut. Kp31/26-32.... Menkkakipuja nyt viis päivää ollut. Alkais jo perkele, ni sais ajatukset uuteen kiertoon. Ihme vihlomista selässä, nivusissa yms...

Nanne-79: 1v 4kk yritetty nyyttiä....Nyt oli eilen taas pitkästä aikaa sellanen kunnon vitutus....ja sitten vituttaa ku ne menkat ei ala...

Ei nyt oo tällä kertaa mitään superkivaa elämässä...(ahdistus-minä)

Keskiviikkona lähdetään sinne hautajaisiin. Ihan hyvä, että ne on jo nyt ni saa sen ahdistuksen ehkä pian unohdettua...

Mutta....ihanaa kun aurinko paistaa ja kesä tuleee.....;) Tosin kylmä tuuli :(

Vierailija
4/30 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutusrintamalla ei mitään uutta....saanhan silti roikkua pinon reunassa kiinni? ;)

Vierailija
5/30 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleltään levänneenä reissun jälkeen töissä. Oli kyllä ihana reissu, kilojentarkkaillu ei ollut tosin lainkaan mielessä, mutta nyt sitten takas ruotuun. Toisaalta aika paljon tuli käveltyä käytäviä ja portaita, joten jotain ehkä kuluikin. Tukholmassa oltiin kolmisen tuntia pörräämässä, lähinnä käveltiin vain. Vahtivuoronvaihtoa katsottiin ja nähtiin monta heppaa ja soittokunta.

Eilen sitten kotona iski kovinkin paha olo, mies ehdotti krapulaa, mutta itse en siihen usko. Enemminkin uskoisin, että välikorva jäi vain keinumaan vielä laivan tahtiin, kun yöllä keinutti aika kovasti.

Poika oli reissussa taas kuin unelma, nukkui ja söi hyvin. Hurmasi läsnäolijat hymyillään ja käytöksellään. Kun päästiin kotiin alkoikin kiukku, mikä meni nopsasti onneksi ohi. *ai miten niin vieraskorea?*

Illasta tosin nousi lämpöä, tiedä taas tekeekö hampaita vai onko joku tauti tulossa.. :/

ANESSA, älä luovuta vielä! Vasta kun menkat tulee, niin peli on menetetty. Tuo on kyllä inhottavaa, kun oireista joutuu kärsimään monta päivää. Mulla menkkaoireet on vaihdelleet ihan koko ajan, joten niistä ei enää voi sanoa mitään.

Ja toki saat roikkua mukana, vaikkei vaaka heilahda suuntaan eikä toiseen. Kyllä se inspis vielä siihen löytyy, usko pois. :)

PAARU, mulla oli kaikista kolmesta kierrosta, jota esikkoa jouduttiin odottamaan ennen plussaa, niin selvät oireet, että olin varma raskaudesta. Tuo neljäs kierto oli ihan oireeton, joten odotin vain menkkoja. Eli se oireettomuus saattaa tosiaan olla hyvä juttu.

NANNE, Kismetti silloin tällöin tekee vain hyvää. :) Ei kannata liian tiukalle vetää, ei sitä sitten jaksa. Mulla toimii käänteinen psykologia parhaiten, kaikki on sallittua, mutta herkut on fiksuinta jättää syömättä. Jos ajattelisin, etten saa syödä, niin en ajattelisi mitään muuta kuin sitä, mitä en saa..

Nyt saakin nähdä, miten hyvin Valmarin pitää poissa herkuista. Paljoa karkkiahan ei pitänyt tuoda, mutta, mutta.. :/ Ai niin, Valmarinia saa muuten juoda raskaanakin, se on luonnollista kivennäisliusta, tai jotain sinne päin..

Kevyttä oloa meille jokaiselle! :) :)

Naanuli 10/31 yk 8

Vierailija
6/30 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vanhasta tottumuksesta maanantaivaa' alla enkä ollu uskoa silmiä: -1,4 kg on kasvanut tuo pudotus :O nyt vaan täytyy toivoa että pysyis edes noissa lukemissa perjantaihin asti ;)

Ja nopeasti kommentoin, että me mennään näköjään Naanulin kanssa aika samoissa kierroissa, jos mulle nyt sattuis tulemaan ns. normaalin pituinen kierto (siis aikaa ennen pillereitä) :) tulee yhteinen piinaviikko ;)

Tuitu -töihin suuntaamassa, palailee illalla asiaan

Vierailija
7/30 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että piinaillaan siis yhdessä. :) Mulla on kanssa näet vähän epävarmaa, mitä kierto tulee olemaan, viime kierto kun hujahti sinne kp 38 asti, kun edellisessä kierrossa oli todennäköisesti alkuraskauden km. Vuoto alkoi silloin tuhruvuodolla päivää myöhässä, seuraavana päivä tuli sellainen kummallinen punainen " klimppi" ja sen jälkeen vuosin viikon kuin sikaa ois tapettu ja veri oli sellaista, mitä haavasta vuotaa. Testiä en ehtinyt tekemään, joten en varmuutta tiedä, mutta viisaimmat kertoivat, että voisi olla siitä johtuvaa.

Joten nyt toivon, että tuo viime kierron pituus johtui vain tuosta km:stä ja seuraavaksi palataan kellontarkkaan kiertoon (puolivuotta päivälleen 31). Toki painon tippuminen aiheuttaa myös noita sekoiluja.

Hieno lisäpudotus sulla! Mä en uskalla kyllä ennen perjantaita lähellekään vaakaa, hyvä jos silloinkaan.. sen verran ahdistaa.. No, jos tulee plussaa, niin seuraavalla viikolla onkin sitten iso pudotus. :) :)

Naanuli

Vierailija
8/30 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anessa: Voi harmi, ettei teille tamminyyttiä tullut. :( *rutistus*

Teille ois kyllä sen jo suonut, ihan hurjan pitkään on nyytti antanut odotella. Ootteko olleet missään tutkimuksissa? *kyselen, ei tarvitse vastata, jos menee liian henk.kohtaiseksi*

Mutta helmikuussa ollaan me parhaat tyypit synnytty. :) Ja saadaan sitten samaan kuuhun la., kun multa jäi kokonaan tuo tammikuu väliin. Paljon kivempaa sitten odotella kimpassa, eikö vain. ;)

Himputti, kävin illalla vaa' assa ja huomasin, että ei painoa ollutkaan tullut reissulla juuri mitään. Illalla sitten vedin salmiakkia kaksin käsin ja aamulla painoa olikin sitten.. :( No, osa on kyllä turvotusta, kiitos suolan. Sormetkin on sellaiset nakit, ettö huh. Kirjoittaminenkin on jotenkin hankalaa..

No, tästä on suuntana onneksi vain yksi. Täytyy vain juoda ja juoda ja juoda vettä koko päivä.

Herkkuhimosta vielä sen verran, että niin kauan, kun pussi/ laatikko/ mikä tahansa säilytysrasia on kiinni, niin ei ole mitään ongelmaa. Mutta jos se avataan (nyt sen avaa vielä yleensä mies, kun on kotona pojan kanssa), niin iskee paniikki, etten saa tarpeeksi/ yhtä paljon kuin mies ja sitten pitää vetää illalla kaksi kertaa enemmän kuin mies, ettei jää huonommaksi. Ja jos se avataan illalla, kun oon jo kotona, ne herkut suorastaan huutaa mun nimeä, että tulen syömään ne pois.

Ärsyttävää, mutta miten tuosta pääsee eroon. Oon yrittänyt keskustella itseni kanssa asiasta, ettei noin kannata toimia, ne herkut maistuu paremmaltakin, kun syö hallitusti, mutta silti siihen sorrun.. sniif. Pitäis varmaan aloittaa joku käsityö, jotta kädet ei olis vapaina koko iltaa..

Aamumiettein, Naanuli 11/31 *jokoseonnoinpaljon*

Vierailija
9/30 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuolta jostain ketjusta huomasin, että Koralli on myös ryhtymässä painonpudotushommiin. Olikohan enskoissa vai tammikuisissa.. Noh, joka tapauksessa, ajattelin, että joskus kun olen virkeä niin käväisen värväämässä tänne meidän sakkiin laihduttamaan.. :) Vai mitä?? :) Saatas komeemmat pudotusluvut yhteenlaskettuna! :)

Anessa ¿ Voi surku. Mutta kuten Naanuli tokas, helmikuussa syntyy parhaat tyypit ;) Toivottavasti jaksat taas nousta jossain vaiheessa jalollesi. Varmasti alkaa jo kypsyttämään tädin vierailut. Tsemppiä! *hali* Äläkä murehdi siitä laiharista. Kestihän mullakin viikkotolkulla ennen kuin oikeasti tartuin itseäni niskasta kiinni. Eikä tässä silti ole mitään takuita, että niskaote kestää otteessa pitkään¿ :/ Hengaile vaan täällä meidän porukassa, jaksoit painonpudotukseen ryhtyä tai et!! :) Toivottavasti flunssasi alkaa jo hiipua.. Yskä on kamalaa, tiedän.

Tuitu ¿ ohhoh tosiaan millainen tiputus!! :) Taitaa sulle tosiaan tulla komea pudotus täälle viikolle! Sellasta se on kun saa sen kääkän lähtemään, niin kehokin virkistyy ja lakkaa turpoilemasta! :)

Naanuli ¿ kiitos Valmarin-infosta taas! Miten vanha teidän muksu olikaan? Oot varmasti kertonutkin, mutta meitsi on lahopää eikä muista mitään¿ Teidän pitää olla paljon ihmistenilmoilla jos lapsonen siellä on vieraskorea. :) Noista makeisista että ymmärrän kyllä liiankin hyvin tuon sun mulle kans ainakin samanverran kun sullekin -ajattelun. Tällaisia herkkuperseitä me ollaan.. :( Mut kyllä me tästä vielä irti päästään! Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa¿

Nanne ¿ Mitäs puuhaat vai oletko niin keskittynyt lenkkeilemään, ettet ehdi käydä kuulumisia kertomassa?? :) Mä oon niin kateellinen sun urheiluinnosta. Tiedän kyllä että kateus ei auta, mutta vielä on pikkuisen matkaa päivittäiseen lenkkeilyyn. Kävin kyllä viikonloppuna kävelyllä molempina päivinä. Ei mitään hikilenkkejä, mutta tulipahan ainakin käveltyä vähäsen.

Miten te kaikki muuten laidutatte? Onko joku muu pisteillä kuin minä? Vai oletteko vain järkevöittäneet muuten syömistä tai karsineet herkut? Pelkkä liikunnan lisääminen? Mä siis olen pisteillä ja haaveilen siitä, että alkaisin urheilla kovasti. On taas vuoden tauko jumppaamiseen. Miten siinä taas niin kävi?? Olin ahkera kuntoilija varmaan puoltoista vuotta. Kävin pari kolme kertaa viikossa jumpassa, mut nyt on taas läskimaha ja sohva voittanut.. On tää ihme jojoilua tää elämä.

Oma napa on paikoillaan edelleen. Kovasti odottelisin muitakin piiiiiiiiinailemaan.. Eihän tuo mullakaan ole vielä varsinainen piinaviikko, mutta kyllä tuntuvat päivät matelevan tällä edeltävälläkin viikolla¿¿. Ei edelleenkään mitään ihmeellisiä tuntemuksia. Vähän nippailee alavatsaa, mutta en pidä niitä minään. Pahaa oloakin on, mutta sitäkään ei voi laskea, kun niin mulla on ollut aina. Siis oikeasti. Olen ollut koko pienen ikäni huonovointinen, ihan lapsuudesta asti. Teinivuosina jo mietin, että millaistakohan se sitten on jos joskus on raskaana, kun nyt jo on tällaiset pahoinvoinnit. Olispa jo ens sunnuntai, niin olis luultavasti paljon viisaampi tän kierron suhteen.. *ai miks muka malttamaton*

Paino on ehkä vähän tippunut siitä alkulukemasta. Kävin aamulla vaa¿assa ja kyllä se vähän vähemmän näytti kuin edellisellä kerralla vaikka nyt oli kaikki vaatteet päällä ja edellinen punnitus oli nakuna. Syytä olisikin olla tippunut! On tässä sen verran syömisiä katseltu, kun on pisteitä laskettu!! Mutta perjantaina sitten vasta oikea viikkolukema..

Hurjan pitkä pläjäys tuli taas, saa sanoa kun alkaa mun kirjoitukset olla niin pitkiä ettei kukaan jaksa lukea.... :)

- Paaru 23/27-29

Vierailija
10/30 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paaru: Juu, aamulenkki on taas vetästy, käytiin kylillä kun piti pankkikortti käydä hakee, kun lopettavat kuulemma nuo tavan pankkikortit, niin piti siirtyä visa elektron korttiin.. Tavallista visaa tuskin kukaan hoitovapaalla olevalle, omakotitalovelkaselle myöntäskään, enkä mä mitään luottoa tahtoiskaan... Kun on pienenpienet tulot, niin parempi, ettei voi luotolle pistää... Sulla se sitten rupee piinaviikko olemaan edessä!! Toivottavasti plussaa!! Niin, viel siitä laihdutus tavasta, niin mä oon vaan pistäny herkut pois ruokavaliosta ja sitten muutenkin yrittäny syödä silleen kevyesti. Salaatilla koetan täyttää ainakin puolet lautasesta, sitten raejuustoa ja esim niin kuin tänään tummaa pastaa ja broilerin ohutleike... Ja sitten tuo joka aamuinen 6km lenkki on tullut nyt tavaksi..

Anessa: Oottekos te käyny viel missään tutkimuksissa? Niin ja ei siis tartte vastaa, jos liian henk.koht... Meillähän ongelmaks selvis aikanaan pieles olevat kilpirauhas-arvot. Sitten kun ne saatiin kohdalleen, niin tärppi tuli, tosin clomifen+ inseminaatio yhdistelmällä, mutta kun ei meissä silleen mitään muuta vikaa löytynyt, niin kyllä minusta se luomutärppikin olis ollut sitten mahdollinen kun arvot saatiin kuriin. Jälkeenpäin ajattelin, et miks ei menty jo aiemmin tutkimuksiin, mutta jotenkin se kynnys oli silloin tosi korkee, mutta meille sattui kyllä niin ihanat tohtorit, että parempia saa hakea!! Yksityisellä oltiin (väestöliitto), mutta kun on vakuutus, niin sehän korvaa tutkimukset, muttei sit kuitenkaan hoitoja.. Mutta kyllä tuo neiti on kaiken sen rahan ja vaivan arvoinen. Tosin, näin jälkeenpäin se 3 vuotta mitä tuohon lapsen saantiin meni, niin ei se sitten kuitenkaan pitkältä ajalta tunnu!

Tuitu: Hieno pudotus! Perjantaita odotellaan, niin saadaan viikkopudotukset! Täytyy sanoo, et pettymys on suuri, jollei paino oo pudonnut! Aiemmin sitä herkkua tuli kuitenkin vedettyä päivittäin ja liikkuminen aika vähäistä tähän verrattuna... Toivotaan, että kohta vaihtui kymmenluku, siinä olis jo pientä juhlan aihetta!

Naanuli: Mä kanssa käytän tota käsitöiden tekoa siihen, ettei tuu telkkaa kattoes mussutetttua, kun likasin sorminhan ei voi niitä tehdä! Mä viel tykkään ihan tajuttomasti kaikenlaisist käsitöistä ja askarteluista, nyt oon sillä servettitekniikalla päällystäny valokuvakehyksiä, ihan mukavia on tullut! Äitienpäivälahjoiks mummoille ja iso-mummoille...

Sinnaliina: Missäs luuraat?

Mutta ei tänne nyt muuta, no niitä menkkoja ei vieläkään näy, no tulee kun tulee, kun toisaalta kun on hyvän laiharin alkuun päässy, niin ei se niin justiinsa, vaikkei tässä nyt sitten heti alkais se mahakaan kasvaa... Tosin toivon, ettei lapsille tulis yli 3 vuotta ikäeroa, niin sais saman äitiyspäivärahan sitten kuin esikoisestakin, ilman että tartteis töihin mennä... Se kun ei oo ollut ajatuksissa =)

Vierailija
11/30 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tänään oon taas lähteny uuteen kiertoon. Ei sille voi mitään.

Eikä tässä kaikki. Mul on ollu sisäreides (ihan melkein nivuses) muutama päivä karvatupentulehdus. No eilen töis se oli jotenki enemmän kipee ja illal ku tulin duunist ni katoin sitä... Kappas vaan se tulehdus oli lähteny imusolmukkeisiin päin (verenmyrkytys). Illal sitten menin päivystykseen ja sain antibioottia ja saikkuu tän päivän.

Kyl nyt oikeesti yhtä ihmistä koetellaan...

Musta saa tietty nyt kuvan että oon hirmu masentunu kaikesta, mut en mä oikeestaan oo....keuhkoputken tulehduskin alkaa jo hiipumaan, eikä kuumettakaan oo tänään ollu...

Kyl tää tästä.

Teille tytöt: Ei olla oltu missään tutkimuksissa. Jotenki ei vaan tunnu siltä että pitäis mennä...En tiä oisko sitten syytä. En vaan jotenki koe stä tarpeelliseksi. Jotenki hirveesti tuttuja joilla mennyt kauan lapsen saamiseen, eikä ole olleet missään tutkimuksissa. Mutta täytyy kattoa, jossain pinossa joskus vannoin, että Syksyllä menen jos ei sitä ennen tärppää....

Jaahas pakkaamaan, huomenna lennetään aamulla Rovaniemelle.

Vierailija
12/30 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulle on tullut ikäviä sattumuksia putkeen. Tosi tylsää! :( Mutta ehkä tästä kaikesta on suunta vain ylöspäin! Onneksi nyt on lääkitys tulehdukseen, eiköhän se tosiaan ala siitä parantua.

Parhainta mahdollista hautajaismatkaa teille, koettakaa jotenkin selvitä niistä.

- Paaru

Vierailija
13/30 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paaru: Pitääkö vetää johtopäätös, että sinäkin olet helmikuisia? Vai muutenko vain se on hyvä kuu? Meiän suvussa tuo helmi-maaliskuu tuntuu olevan hedelmällistä aikaa, äiti, isä, sisko ja sisko tyttö (+serkku ja serkun poika ja miehen siskot ja ja..) ja minä ollaan synnytty silloin. Täytyy toivoa, että hedelmällisyys jatkuu meillä..

Meidän poitsu 07/05 syntynyt, eli ihan pian pian jo kaksi.. minne se mun vauva katosi..? Varsinkin viimeinen puoli vuotta on ollu sellasta kehitysspurttia, että äitiä hirvittää..

Ja voi kuule, helposti tuon sun kirjoituksen jaksoi lukea, jatka vaan samaan tapaan. :) Niin ja kyllä voit kysyä minun puolesta Korallia mukaan, jos muistat.

Vielä ei musta piinailijakaveria saa. Tänään tosin aloitellaan varmistelu, kun seuraavan yön olen töiden takia poissa. :/ Ei onneksi osu vielä niille päiville. Sitten tosin tulee mun sisko perheineen yökylään, joten silloinkin on aika hilijasta varmasti sillä osastolla. Onneksi tärppipäivän pitäisi osua vasta alkuviikkoon. Perjantaina aloitan tikutuksen..

Mun laihdutus perustuu lähinnä herkuttomuuteen, annoskoon pienentämiseen, veden juonnin ja kuitujen lisäämiseen, töissä syönnin järkevöittämiseen ja liikunnan lisäämiseen. Mun työmatka on n.3km/ suunta, joten arkisin sen kävelen yleensä edes takaisin, lisäksi pari kertaa viikossa yritän rääkätä meidän kuntopyörää ja viikonloppuisin tehdään yleensä 1-2tunnin kävely pojan ja miehen kanssa.

Mitään vaikeita kommervenkkejä en halunnut ottaa käyttöön, jotta tulokset ois pysyviä. Siksi täydelliseen herkkulakkoon en oo ajatellutkaan ryhtyä.

Nanne, mä kanssa tykkään kovasti tehdä kaikkea käsilläni, mutta oon kuitenkin jotenkin NIIIIN laiska, että kaikki tahtoo jäädä puolitiehen. Nyt pitäis tosin keksiä joku juttu, mutta mitähän tekisin.. oisko joku hyvä idea?

Mulla on myös sama toive, että kakkonen syntyisi ennen kuin esikko täyttää kolme. Me ollaan siksi vedettykin miehen kanssa raja jouluun, jos siitä kierrosta ei tärppää, siirretään ainakin puolella vuodella yritystä. Mä kun en halua, että poika aloittaa hoidon ja jäisi muutaman kuukauden jälkeen sitten taas kotiin. Välillä usko meinaa tosin loppua, kun ei kuulu eikä näy kahta viivaa.. sniif.

Anessa, voimia huomista matkaa varten! Hieno juttu, että ymmärsit mennä lääkäriin siitä tulehduksesta, itse en varmaan edes olisi..

Mä oon kanssa ollut kauhean varauksellinen tutkimuksista, mutta viime kierron jälkeen tehtiin päätös, että jos tärppiä ei kuulu heinäkuussa, niin sitten mennään käymään lääkärissä. Silloin tulee täyteen vuosi " kunnon yritystä" ja puoltoista ilman ehkäsyä. Toki toivon, ettei niihin tarvitse mennä, mutta ajatus " pelastusrenkaasta" tuntuu turvalliselta tässä epävarmuudessa.

Kaksi seuraavaa päivää olen siis nettipimennossa, mutta perjantaina palaan kertomaan punnaustuloksen. Tsempitystä loppuviikkoon!! :)

Naanuli

Vierailija
14/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu. Eilen snickers ja tänään jäätelö sekä kermaperunoita. Että sellainen tunnustus tällä kertaa. :) En jaksa stressata, vähän kyllä harmittaa, mutta minkäs teet. Töissä oli vain kermapottui, joten oli pakko ottaa jos mieli lounastaa. Muut oli tietty vapaaehtoisia, mutta menivät oikein sutjakasti kurkusta alas.. :) Toivottavasti mun hyvä alku ei tähän kariutunut. Katsotaan perjantaina mitä mun hyvälle pudotukselle (oli jossain vaiheessa jo kilon verran lähtenyt) on tapahtunut...

Mut en jaksa huolta kantaa. Kyllä taas skarppaan tuon ruokailun kanssa. Piti vain tulla tänne tunnustamaan synnit. :))

Ja Naanuli joo, olen helmikuisia minäkin. :)

Mitäs teille kuuluu?? On ollut niin hiljaista täällä että oltiin tiputtu jo toiselle sivulle. *hyi meitä*

Pahoinvointi on nostanut vauvatoiveet tosi korkealle. Tänään on ollut tosi ällöttävä olo moneen otteeseen. Esim ne kermapotut meinas tulla ylös kun ajattelin niitä puolisen tuntia syömisen jälkeen. Kaupassa pelkkä nakkien näkeminen etoi niin, että oksat pois. Ärsyttää tällainen, kun en haluaisi pettyä kun menkat tulee..

Sekavissa tunnelmissa,

Paaru kp 24/27-29

Vierailija
15/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että pääsee jännäämään muita kun ei itellä mitään jännättävää vielä.. Toivottavasti tärppäis!! Mä täällä manaan itteäni, kun oon tietysti hätähousuna jos ovistikuilla testannu enkä oo saanu edes kunnon haalea testiviivaa, saati sitten yhtä vahvoja :( tosin vasta kp 12 (nolona myöntää).. Että jos se " normaali" 30 päivän kierto, niin sittenhän vasta parin päivän päästä pitäskin se ovisplussa tulla.. ja saa nähdä tunnistanko sen taas muista oireista.. Mäkin oon vähän herkutellu, kevytjäätelöä ja muutama irtokarkki.. Mutta muuten pysyny ruodussa aika hyvin, saa nähdä mitä vaaka pe näyttää.. Joko Paaru ajattelit pissiä tikkuun perjantaina? Olis mukavaa saada ekat plussat tänne elleihin ;)

Tuitu - Greyn anatomian pariin pian :)

Vierailija
16/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostamassa testejä apteekista.. :))))

On kaks clearblueta samassa paketissa, joten mä tossa mietin, että joko huomenna aamulla pissais tikkuun...... Ei malttais odottaa, vaikka tiedän ettei vielä kannattaisi testailla. Niissä kyllä lukee, että jopa 3päivää ennen oletettua alkamispäivää... Että ehkä mä testaan aamulla.. Hätähousu...

-Paaru

Vierailija
17/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä jään sittem odottamaan huomista, tuut sitten heti kertomaan, jooko? Musta on niin ihanaa jännätä ainakin jonkun puolesta ;)

Vierailija
18/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aina töihin mentyä avaan ekana palstan, joten kerron sit.. :))

Vierailija
19/30 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sit ihan ensitöikseni ehtinytkään tänne palstalle.. :)

Mutta siis se asia. Selkeä nega tuli testissä. Niin mä vähän arvelinkin, aamulla jo mietin, että oon hölmö jos testin teen kun ei mitään oireita oikein ole ja on vielä näin aikaistakin. Mies sitten sanoi, että et sä sitä testiä turhaan ostanut, niin pitihän se sit kokeilla. Harmittaa tietty, mut ei vielä mitenkään stressaa. Olisihan se plussa ollut kiva.. :(

Mutta kohti uusia seikkailuja! Eihän sitä vielä tästäkään kierrosta varmaksi tiedä, mutta kyllä oon vähän jo tätskää siirtynyt odottelemaan. Tullee viikonloppuna.

- Paaru kp 25/27-29, ovis oli ehkä kp 14 tai 16 jos tulkitsen itseäni oikein..

Vierailija
20/30 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paarulle pahoittelut negasta!! =( En tiiä, et mikä siinä on, että niitä " raskausoireita" on aina vauvaa toivoessa olevinaan niin paljon ja ihan selkeitä ja sitten negaa... Taitaa meiän mielikuvitukset tehdä meille kepposet... Sitä kun niin paljon toivoo, niin... Toinen tuo testaaminen, vähintään viikkoa ennen pitää jo olla testit hankittuna ja sitten testaillaan etuajassa negaa tai haamua ja suretaan jo valmiiks... Tunnustan itse esikoisen odotuksenodotuksen aikana kuluttaneeni uskomattoman määrän testejä... Nyt jos sitä malttaisi sitten mielen vähän paremmin, saas nähdä...

Täällä ei pahemmin oo repsahdettu, tosin suklaata kovasti mieli tekee, mutta toistaiseksi tässä on ilman selvitty! Salaattia kuluu ja hyvä niin. Lenkillä on joka aamu käyty, noin tunti reipasta marssia... Vaaka ei toistaiseksi lupaa kuin 300g pudotusta viime viikkoon, no hienoahan sekin, mutta... JOtenkin turvottaa, liekö ne kadonneet menkat lähestymässä vai mikä. Tänään jo kaupasta ananaksenkin ostin, raskausmyrkytyksessä se silloin poisti nestettä jonkin verran, kokeilen, josko tehois... Täytyy kohta ruveta sitä pilkkomaan, josko vaikka rahkaa tekis...

Huomenna aamulla sitten puntariin!