AN-196-lennokki, puolustusministeriö ei tarkenna, minkä maan lennokeista on kyse. Tämä on selvä loukkaus Suomen maalle.
Tällainen on Suomeen harhautunut AN-196-lennokki, kirjoittaa iltasanomat.
AN-196 Ljutyi -lennokki oli Ukrainan vastaus Venäjän pelätyille Shahedeille.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus on pilannut Suomen. Leikkasi ansiosidonnaiset. Emme puolusta Suomea.
Trolli paljasti agendansa tässä. Tämäkin on minun kynästäni, ettäs tiedätte. Tiedetään, joo.
Vierailija kirjoitti:
Sotaa käydään hyvin lähellä Suomen rajaa joten tuo oli vain ajan kysymys että drooneja harhautuu tännekin, etenkin kun Venäjä tekee jatkuvasti voimakasta GPS-häirintää.
Puolustusvoimilla on varmastikin protokolla mitä noudatetaan kun tällaisia tulee Suomen ilmatilaan. Jos ne koetaan uhkaaviksi ammutaan alas, tällä kertaa selkeää uhkaa ei ilmeisesti nähty.
Mistä sen uhkan voi nähdä etukäteen? Muuten tietääkö ukrainalaiset itse mihin heidän droonensa ammuttaessa laskeutuvat ja litä ne tuhoavat?
Miten se niin on, ettei näistä drooneista ole haittaa? Huvikseenko niitä ukrainasta lennätellään tänne meille. 175.000 euroa on huvin vuoksi liian raskasta leikkiä. Jos niissä ei ole lähettimiä ja myrkkyjä eikä ammuksia.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on niitä parempia drooneja, jotka saatellaan kohteeseen.
Ihan delegaation myötä ja lisäähänniitä tänne tulee kun ei ole rajojen vartiointia.
Vierailija kirjoitti:
Ap putintrolli vänkää siellä taas 😃. Usko jo, suomalaiset kannattavat Ukrainaa.
Olet nyt radikaalilla kannalla ja kallellaan. Minä olen ihmishenkien säästämisen puolella. Minua harmittaa turhassa sodassa vammautuneiden kohtalo. Ja se rahamäärä mikä sinne on tungettu. Myös se, että vain me tästä tilanteesta kärsimme kaikkine sanktioineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sotaa käydään hyvin lähellä Suomen rajaa joten tuo oli vain ajan kysymys että drooneja harhautuu tännekin, etenkin kun Venäjä tekee jatkuvasti voimakasta GPS-häirintää.
Puolustusvoimilla on varmastikin protokolla mitä noudatetaan kun tällaisia tulee Suomen ilmatilaan. Jos ne koetaan uhkaaviksi ammutaan alas, tällä kertaa selkeää uhkaa ei ilmeisesti nähty.
Mistä sen uhkan voi nähdä etukäteen? Muuten tietääkö ukrainalaiset itse mihin heidän droonensa ammuttaessa laskeutuvat ja litä ne tuhoavat?
Lentoradasta
Vieläkö hyväksytään että Ukraina on lähettämässä drooneja Venäjälle mutta ne iskeytyykin Suomeen??? Nyt stoppi tähän!!! Missä Naton reaktio??? Saamme kaupan päälle vielä Venäjän pilkan. Missä Zelenskyn vastuu???
Vierailija kirjoitti:
Se on sijoitus tulevaisuuteen. Sota Suomessa tulisi maksamaan ehkä kaiken mitä meillä on
Tuolta Apu-lehden sivuilta löytyy suora linkki Ukraina Armeijan sivuille
sieltä voi lahjoittaa rahaa Ukrainan armeijalle
https://www.apu.fi/artikkelit/miten-auttaa-ukrainaa-raha-menee-perille-…
Laitoin itse juuri 50e
Hyvä me
toiseksi viimeinen linkki
suora linkki Ukraina Armeijan sivuille
sieltä voi lahjoittaa rahaa Ukrainan armeijalle
https://bank.gov.ua/en/news/all/natsionalniy-bank-vidkriv-spetsrahunok-…
Linkin voi tarkistaa tuolta APU-lehden sivulta
No ei se enää paljoa maksaisi kun ei meillä enää paljoa mitään olekaan. Kaikki on myyty ulkomaisille sijoittajille ja kansalaisilla ei ole ollut varaa normaalin elämään enää vuosikymmeniin tahallaan ylläpidetyn jatkuvan laman takia.
Vierailija kirjoitti:
"Valheiden tarkoitus ei ole saada ihmisiä uskomaan epätotuuksiin, vaan viedä heidän kykynsä uskoa mihinkään."
Storm-1516, Venäjän informaatio-vaikuttamisen yksikkö
Venäjä levittää propagandaa myös täällä palstalla
lisää aiheesta YLE
Oikeistofasistihallituksen vihakampanja työttömiä vastaan tuhoaa kaiken uskottavuuden sitäkin tehokkaammin.
Luuleeko hallitus, että työttömät puolustaa Suomea, jos tulee sota, kun heitä haukutaan ja tukia leikataan?
Lennokko loukkasi Suomen maa-aluetta ja rajusti.
Lähdetään siitä, että Ukraina suostuu tai paremminkin Venäjä suostuu rauhaan. Ettei Eurooppa joudu uhriutumaan.
Se menisi niin, että raja diplomaattisesti neuvotellaaj ja keskelle tulee turva-alue. Tähän turvaamiseen osallistuvat NATO-maaat.
Säästöä tulee suunnattomasti sodan loputtua tuhoutuvien kalustojen ja ihmishenkien ja haavoittuneiden siviilein ja sotilaiden määrän poistuessa. Näitä varoja voi käyttää mielensä pahoittavan Ukrainan raja-alueiden jälleenrakentamiseen. Mutta ei niin, että koko maa saa avustusta, nytkin elämä jatkuu Ukrainassa ja rajojen tuntuma on sodassa.