Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KULTAISET 60-L VIIKKOON 19...

07.05.2007 |

Huomenta kaikille ja auringonpaisteista viikkoa toivottelen !!

Toivotaan, että plussajunakin pysähtyisi tällä viikolla tämän pinon kohdalla !!

Kirjoitelkaahan yhtä ahkerasti kun aiemminkin !

Halit !!

Isotikru+tikrunpentu 11+5

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt lukemassa päivittäin palstaa ja juttuja on täällä vaikka millä mitalla.

Ensiksi Wempalle onnittelut ultra kuulumisista kuten myös crisselle. Ihanaa lukeä että kaikki on hyvin.

Sonjaemmalle oikein mukavia mammaloma päiviä ennen pikkuisen syntymää. Toivotaan että pikkuinen kääntyy oikein päin. Minulla poika oli kyllä koko ajan pää alaspäin eli otti jo lähtö asennon aikaisin vaikkei sitten sitä kautta tullutkaan.

Ani, voi kun jännitän sinun kanssa, todella piina viikko. Tulee mieleen omani kun sitä vaan odotti milloin täti kurvaa uskaltamatta edes testata. Täällä ollaan peukut pystyssä että plussa tulee kun testaat.

Pietukin on ultrassa käynyt ja nähnyt pikkuisen vuokralaisen:) Meillä lääkari sanoi np-ultrassa että nenäluu näkyy mikä hyvä merkki, tosin sanoi että jotkut on siitä hieman eri mieltä onko sillä merkitystä. Itse uskoin siihen että kaikki kunnossa. Veriseulaa pelkäsin kun ikää on josko se sen riskin suurentaa, mutta ei sitten kuitenkaan. Peukkuja sinulle tulosten odotteluun.

Pinkertonin kuulumisia odottelen milloin siellä pikkuinen näyttäytyy.

Emmi, ihan naurattaa kun luin juttuasi ovis limoista:) Huomasin myös että minäkin niitä aloin seuraamaan ja kuinkas ollakkaan sellaiset havaitsin. Lie minulla synnytyksestä tullut trauma hieman hellittänyt kun jo hieman kuumeilen. Meillä tosin ehkäisy käytössä kun pitää se vuosi parannella kohtua. Meillä kyllä pitää mieskin pehmitellä ensin:)

Meillä pojun kakkaaminen:) tapahtuu päivällä melkein joka vaippaan hieman. Ärsyttävää sinänsä mutta mukavaahan se on vauvan pyllyä pestä:) Minulle lääkäri ei myöskään ole antanut vielä lupaa vatsalihaksia alkaa jumpata, kauhea on tuo rölly tuossa edessä. Minä olen niitä joita imettäminen ei laihduta joten tässä on otettäva ihan muut aseet käyttöön.

Muuten meillä täällä menee ihan mukavasti. Ihana on pojua pitää sylissä ja halia, niin voiko sitä liikaa tehdä en usko. Nuo pitkät päiväunet päivällä antaa hieman vapautta tehdä omia hommia mikä ihan positiivistä kehitystä pojun nukkumisessa. Yöllä ollaan nyt tällä viikolla syöty vain kerran joten toivossa elän että se kertakin jää pois jossain vaiheessa. Kohtahan me saadaan alkaa maistelemaan kiinteitä ruokiakin vai kuinka:) No ei nyt ihan vielä mutta ensi viikolla poju jo kolme kuukautta joten uudet perunat odottaa:)

Se on äitienpäivä sunnuntainna joten onnea äiteille ja miksei myös äiteiksi haluaville!

Täällä puut jo vihertää joten kesää kohti mennään!

Teti ja poju kohta 3kk

Vierailija
62/75 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnitella Maitia ja toivotella plussaa ja hyviä hermoja odotteluun.

Voi kunpa osaisin taikoa rauhan kaikkien tämän pinon alkuraskautettujen sieluun, niin että kaikki voisivat iloita siunatusta tilastaan ilman turhaa huolta ja masennusta ja Ani, toivottavasti huomenna aamulla saadaan sulta ilouutisia lisää.

Tarkemmin kun laskeskelin noita kiertopäiviä, niin ei niitä nyt niin paljon ole vielä päässyt kertymään edes niistä tuhruista, joten en vielä huomenna testaile. Alavatsaakin juilii, ainakin aamuisin, ihan kuin lugeja olisi laittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois meidän teinit olleet varmaan enemmän innoissaan kuin äiti ä-boxista ;-)) Kyllä kela ois saanut enemmän kuin 10 pistettä jos ois lähettänyt toisenlaisen boxin :))))

Esikoista odottaessa ei vielä x-boxeista ollut tietoakaan, mutta tetrista pelasin viimeiset päivät aamusta iltaan kun ei ollut muuta ajankulua!

Nyt perheellisenä ei enää ole niitä ongelmia, joten voi unohtaa x-boxin " hiplailut" :p

Oman pallon kuulumiset vielä kun oli neuvolakäynti. Rautakuuri on taas auttanut kun hemppa oli noussut, painon nousu on tasaantunut, paineet ja pissit ok! Terkkari sanoi, että on niin hienot " tytön sykkeet" , mutta ei vielä antanut päätään pantiksi tytön puolesta! Vauva on tosi alhaalla, ja epäili, että siksi lääkäri määräsi sen yhden ylimääräisen ultrauksen. No vielä viimeeksi siellä kohdunsuullahan ei ollut mitään muuta kuin vähän kohdunkaula lyhentyt, mutta ei voi kuulemma tietää miten käy kun vauvan pää on niin alhaalla...

-valdevina 29+5

Vierailija
64/75 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vielä :)

Meillä on pakannut niin paljon taas kiireitä ja nyt nuorimmainen oli oksu-taudissa, että ei tullut raapusteltua. Itsellä on nenä mennyt tukkoon, liekö loppuraskauden ja allergisen reaktion summa vai mikä. Tuntuu, että suu on aamulla ihan kuiva ja toisaalta; tuntuu, että oikein koettaa nukkua " hampaat irvessä" , joten on taas leukavoimin puristanut loputkin kiilteet hampaiden pinnalta. *uh*

Ullrikelle kiitos jouhevasta kynän käytöstä, siinä ei sivun mittaa huomaa, kun mukavaa/kulkevaa tekstiä lukee.

Valtsulle onnea boxista :)

Ja ANIlle super-peukut vielä!!!

Nyt haiskahtaa hella-puuro :)

Vierailija
65/75 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, vapaata tänään. Tai voiko tätä vapaaksi kutsua, kun en palkkaakaan saa näiltä perjantai päiviltä. Kohta tämä ihanuuskin loppuu, osittaisen hoitovapaan loppu häämöttää, 31.5. päättyy.

Kiitos taas kaikille uusista onnitteluista sykkeen johdosta. Olen pikkuhiljaa alkanut ajattelemaan, että meille tulee vauva, oikeesti. Ihana tunne.

Kirjoittelen myöhemmin päivällä enemmän, kohta pitää lähteä viemään esikoista hammaslääkäriin ja samalla käyn kaupoissa jos jaksan. olo on väsynyt ja nuhainen, kurkkuun sattuu niellessä jne. Ja paha olo velloo vatsassa, mutta siitä tunteesta mä nautin!!

Anin uutisia odottelen....

wemppa

Vierailija
66/75 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja kiitos kun olette jaksanneet odotella kuulumisiani :) Niissä ei kuitenkaan ole mitään uutta kerrottavaa.... noh paitsi tietysti se että testi oli aamulla edelleen täysin puhdas nega!!! Onhan tuo tätsykin pysynyt poissa :o En tiedä, mitä tää mun kroppani oikein meinaa... Viime menkat oli tosi omituiset ja lyhyet ja niukat, taisikohan tarkoittaa lopun alkua ja vaihdevuodet pukkaa päälle :o Jos sunnutaihin mennessä ei tätsy ole tullut, niin testaan vielä kerran, mutten enää samalla aconilla, vaan menen ostaan apteekin oman testin. Jos sekin näyttää vielä negaa, niin sitten soitan gynelle maanantaina ja tilaan ajan. Joskus ammoina aikoina mulla oli kiertoja kp 36, 38.. jopa 47 kerran, mutta se on ollut ennen lapsia. Nyt koopee 34/28-29.

Sorppa omanapainen viesti, palaan vielä paremmalla ajalla päivällä. Tulin nyt kuitenkin infoomaan teitä ihanat kanssasiskot, kun tiesin teidän odottelevan " uutisia" .. ikävä tuottaa pettymys :(

Ihanaa perjantaita kaikille!!

ANI

Vierailija
67/75 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei Anille täti enää osaa mennä niin meille se löytää tiensä kyllä aina. Vuosi tässä on nyt mennyt yritellessä. No, varasin jo ajan VL:lle ja ehkäpä ensi viikolla sitten taas alkaa vatsamakkaran piikittely.

Vierailija
68/75 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollut hiljaista. Ankkikselle pahoittelut tädin vierailusta:-( Reilu vuosi meilläkin tahkottiin clomien, pregnylien ja lopulta inssin kanssa ennenkuin tärppäsi. Anille vielä peukut pystyssä, jospa se sittenkin olisi sitä..

Nyt se on sitten työrupeama takana. Kaamea viikko takana ja voimat finito. Ehkä ne tuossa ensi viikon aikaan palautuvat pikkuhiljaa, kun voi edetä omaa tahtiaan.

Kirjoittelen sitten taas ahkerammin ja enemmän, kun hieman toivun. Äitini on myös tulossa ensimmäiselle vierailulle meille huomenna ja se hieman jännittää.

Viikonloppuja kaikille ja palaillaan ensi viikolla!

Vierailija
69/75 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on viikko vierähtänyt ja luojan kiitos mulla on 6.n päivän vapaa edessä. Alan olemaan niin hankala tapaus töissä ja kotona kun olen koko ajan väsynyt ja kiukkuinen, että mietin jo pitäisikö ens viikolla ihan mennä lääkärin juttusille ja hakea saikkua. Tuntuu ettei nyt oikein jaksais mitään ja tänään pimahdin töissäkin ihan pikkuasiasta ja totaalisesti !!

No maanantaina iltapäivästä on se np-ultra jos vaikka sitten tiistaille varaisin lekuriajan..

Ankkis mitkäs sulla on kp:t ?? Ihana ajatus että me alkuraskauden kanssa pelkäävät saisimme sielunrauhan !

Ani ompas mystistä touhua noiden negatestien kanssa. Onks sulla edelleen niitä oireita ?? Voiskos ne aconin testit olla sutta ja sekundaa ?? Mä olisin ainakin jo sata kertaa kipassut apteekista hakemassa sataa muunmerkkistä testiä !!

Maltan tuskin odottaa sunnuntaihin,,,joten mua vaan kutkuttaa että plussaa olisi tuloksena !!

Wempalle jaksuja sen pahan olon kanssa mutta kyllä sen ilomielin (lue hampaat irvessä) kestää kun tietää, että masukilla on kaikki ok !!

Pinkertonille jaksuja sairastuvalle ja oman tukkoisen olon kanssa. Mullakin silmät kutisee, nenä tukossa ja pienimmästäkin rasituksesta henki pihisee, kiitos koivun siitepölyn!!

Valdevina oletko nähnyt jo kuvia tämän v.07 ä-boxista? Mun mielestä nyt kelan sivuilla esitelyssä oleva on sievempi. Se uusi on niin pliisu...

Tetin pojukin on jo noin " vanha" huh huh kuin se aika noin nopsaan rientää??

Senniina mitens treffit nukkumatin kanssa on sujuneet ?? Mä olen joka ilta yrittänyt lähettää sitä meiltä pois mutta ei se lähde minnekkään.

Emmille tuosta Tiinun sylittelystä ym, mä olen ehdottomasti sitä mieltä ettei rakkautta ja hellyyttä voi koskaan tuhlata omaan lapseensa liikaa.

On se kuitenkin niin lyhyt aika kun ne syliä tarvitsevat, nytkin haikeana muistelenkun esikoinen vielä kiipesi syliin, tuli kainaloon ja antoi pusuja ja haleja !! Nyt ei enään tietoakaan mistään hellimisestä, eihän sitä Äitin passaa kohta 14-v kolliin koskea !!

SonjaEmma mulla ei ole kokemusta kääntämisestä mutta niin paljon olen kuullut/lukenut juttuja että jos tuollainen omalle kohdalle osuu niin sanon jyrkästi että EI !!

Nyt on pakko lähteä käymään pikkupimujen kanssa kaupassa kun isommat ja isäntä lähti mökille yhdeksi yöksi ja lahjoin pienimmät karkilla jäämään seurakseni kotiin...

Palailen illanpäälle !!

Isotikru

Vierailija
70/75 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. onpa tosiaan ollut pinossamme hiljaista tänään.. Noh, enpä itsekään ehdi kuin piipahtaan. Mies on ollut koneella koko hela päivän...prkl... *read my lips*

Kaikille teille ihanat peukuttelijat sanon, että peukut alas ja lepo molemmille jaloille. Tädin lähettiläs neiti tuhru saapui tänään, joten sunnuntainen testaus on turha. Pitää nyt kyllä sanoa, etten muista ikinä olleeni näin onnellinen tätsyn tulosta!! Nyt voi alkaa taas keskittyä seuraavaan kiertoon :)))

Demisnappula jäi painamatta, mutta on tämä aikakin kortilla tässä koneella, joten toivotan mukavaa illan jakoa kaikille!!!

ANI

Vierailija
71/75 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anille pahoittelut tädistä.

Wempalle onnittelut ultrakuulumisista,Todella ihanaa kun kaikki oli hyvin.

Muistissa on vielä 5-vuoden takainen IVF-hoito ja sitä seurannut odottelu,joka päättyi kuitenkin onnellisesti.

Itselle ei mitään uutta. Testipäivä joskus ens viikon loppupuolella.

Saanpahan negan jälkeen ainakin lopettaa noi ärsyttävät Luget.

Vieläköhän ehtis yhden hoitokerran ennen lekurin kesälomaa...

Huomenna raskas koulupäivä edessä,joten pakko mennä pian nukkumaan.

Vierailija
72/75 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan pian lähdössä koko pienen perheen voimin ulkoilemaan, tai itse asiassa lähdetään oikein bussilla liikenteeseen, testataan miten tyttö viihtyy linjurissa. Mennään haistelemaan euroviisuhulinoita Helsinkiin, mutta eihän siellä kauaa voi olla, kun tyttö nukkuu sellaiset 3-4h ja maitoa tarvii heti herättyään, ja meillä linjurilla kestää melkein tunti keskustaan :-((

Täällä kaikki on muuten SUPER hyvin, tiinu on todellakin muuttunut ihan parin viimoisen päivän aikana, itkuisuus on vähentynyt(ei nyt liiaksi asti ole itkenyt mutta itkenyt kuitenkin) nyt jaksaa jo istua/nukkua sitterissäkin, noin tunnin-kaksi, olen vuorannut sitterin hyvin, ettei tulisi selälle sellaista pudotusta. Nyt hymyjä tulee koko ajan kun neidille juttelee ja hymyilee niin vastaa hymyllä, aivan ihania smileja :-)) Päivittäin ollaan oltu liikenteessä vaunujen kanssa, ja tyttö nauttii ja nukkuu koko sen ajan kun vaunut liikkuu. Eilen nukkui kyllä partsilla 3h yhteen soittoon .. Mitenkäs hänestä näin yhtäkkiä tuli maailman helppohoitoisin vauva, eilinenkin ilta oli luxusta, neiti vain kuherteli, nukkui ja söi ja tietty kakkihanat on olleet auki ... Me ei miehen kanssa osata relata vaan koko ajan seurataan tyttöä (huoh)

Ja meillä alkoi ihan oikea pelikausi eilen illalla(aikaisemmin oli kuivaharjoittelua)(aahh) ja ilman ehkäisyä ollaan, eli periaatteella tulee jos on tullakseen, mutta jos ei onnistuta toukokuun loppuun mennessä niin meinaan laittaa kierukan vuoden ajaksi, näin ollaan sovittu, ja se lienee ihan viisas päätös. Ihanaa, että tuokin asia on palannut siihen normaaliin, ja hei, ' ei yhtään väsyttänyt'

Aniii voi ei miksi se eukko sittenkin löysi sinne teille(?) Ootko varma, ettei tuhru merkitse jotakin muuta ? Voi että, olin jo jotenkin aatellut, että plussa tulee ..huoh- No uusi kierto ja uudet kujeet :-)) Miloin olikaan se Prahan reissu ?

Senniina, Hyvää alkanutta äippälomaa !!! Ei voi olla totta, justiinhan te sonjaemman kanssa plussasitte ja nyt jo ä-lomalle molemmat jääneet ja pian nyytti kainalossa. Koita saada unenpäästä kiinni !!! Tuleeko miehen vanhemmat kesällä Suomeen ? Ja kurja on tuo miehesikin erotilanne Turkissa, mutta älä edes aattele sitä vaan tuota ihanaa masussa olevaa vauvaa.

Teti ihana oli sinustakin saas kuulla. Teillä siis pitää mies suostutella uuteen yritykseen :-)) Meillä saattaisi olla toisinpäin, eli mies on ihan hulluna vauvoihin/lapsiin ja nyt kun tiinu putkahti maailmaan niin haluaa ehdottomasti lisää ja pian, minä olisin voinnut vaikka ootella 2-3v, mutta enhän mäkään tästä enää nuorene.

Ja ankkiksellakin piinaa ... peukutetaan !!!!

Minealle pahoittelut tädistä !!!

Palaan myöhemmin uudestaan nyt valmistautumaan reissuun .. t. emmi ja tiinuska

Vierailija
73/75 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tämä spesiaalipäivä ei ole kummemmin eronnut tavallisesta sunnutaista, eli ulkoilua lapsen kanssa ja pyykinpesua. Ilma on onneksi suosinut, itseäasiassa monin paikoin on ollut ihan kuuma :)

Voi emmi, kiitos tsempistä :) Kyllä se tätipannahinen tuli ihan koko tien leveydeltä, ei vaan voi mitään. Mulla ei kierto ole ikuisuuteen ollut noin pitkä, en tiedä mitä on kropassa tapahtumassa. Noh, mennään eteenpäin kierto kerrallaan, ja murehditaankin niitä sitten kierto kerrallaan. Prahan matka on edessä vajaan viikon päästä, IHANAA!!!!! Vai on teillä pelit jo aloitettu ;)) Niin se luonto ajaa tikanpojan puuhun jne. ;))

Demisnappula jäi taas painamatta, joten en halua jaaritella loputtomiin. En yhtään muista mitä olette kirjoittaneet, tuo emmin viimoinen teksti vaan jäi jotenkuten päähän.

Huomisiin!!

ANI

Vierailija
74/75 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Wemppa plussasta!!!!!! Ihanaa...

Ani: Hemmetin hurjastelija se täti... Nyt stop kyltti tädille ens kiertoon! Toivottavasti tepsii? :)

Peukut pystyssä kaikille ens kiertoon ja onnea kaikille jo plussanneille!

Juu... Itsellä piinaviikko on tulossa. Ens viikol odotan ferrarin parkkeeraavan meidän pihaan... tai ehkä se menee ohi? Yritystä ei kauheasti ole ollut siihen plussaamiseen. Eli ei ovistikkuja tai tarkkaa yritystä ovulaatiolaskurin osoittamille päiville. Edelleen on epävarma olo. Ok. Huoneen sisustusta olen suunnitellut yms. miettinyt alitajuisesti, mutta sitten yhtäkkiä joku sanoo jotain tyyliin... ett voiku ihanaa ett teill on vaan yksi lapsi! Pääsette niin helpolla etc. Meille ei enää vauvoja! Mene vaan säkin laittaa piuhat solmuun! ...kääk... mitä juttuja... Sanopa siinä sitten, ett juu me ollaan mietitty toista...

En siis oo niin nynnerö, ett muiden jutut vaikuttais siihen mitä ajattelen tai päätän, mutta kun on hitusen epävarma, niin ööö... kyllähän ne sitten " huojuttaa" hiukan.

Työasiat stressaa " hiukan" ... ehkäpä ne ehkäisee raskaaks tulon?! No, esikoinen on tulossa mummonsa luota... täytyy valmistautua halauksiin ja suukotteluun :D

heippa...

Vierailija
75/75 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää äitienpäivän iltaa kaikille ja erityisesti teille,joilla on ensimmäinen äitienpäivä. Meillä meni mökkeilessä koko viikonloppu ja juuri palattiin. Anin kuulumisia oli kiire lukemaan. No ensi kiertoon sitten uudelleen ja paremmalla onnella. Jospa se Prahan reissu antaisi potkua uuteen kiertoon....

Senniinalle mukavaa äippäloman alkua. Monesti on pitänyt äitisi suhtautumisesta kysyä,josko mieli olisi muuttunut. Toivotaan että välinne olisi taas kunnossa ja osaisi hänkin nauttia perheen uudesta pienokaisesta.

Angeliq ja hyrysysy,onnea teille tulevaan piinaviikkoon. Olikos muita?

Itsellä vielä jatkuu lievä iltavellominen mutta uskaltaisiko sanoa että olo on huomattavasti parantunut. Iltapäivällä oloon auttaa että ottaa jotain suolaista suuhun. Niin ja kaikki raikkaat juomat ja hedelmät uppoavat hyvin. Ensi viikon lopulla pistäisi tulla veriseulan tulokset. En muista pitikö niistä soittaa vai soittavatko sieltä päin. No onneksi tiistaina on neuvola,pitää kysyä sieltä. Joskohan nyt kuuluisi sydänäänet? Jotenkin sitä odottaa vaikka ultrassa on sydämen sykkeen nähnytkin. Vielä reilu viikko istukkatuloksiin....

Nyt laittamaan iltapalaa ja valmistautuminen lyhyeen työviikkoon. Torstaiaamuna lähdetään taas mökille.

-pietu-13+5(oman mukaan,14+4 neuvolan mukaan)