KULTAISET 60-L VIIKKOON 19...
Huomenta kaikille ja auringonpaisteista viikkoa toivottelen !!
Toivotaan, että plussajunakin pysähtyisi tällä viikolla tämän pinon kohdalla !!
Kirjoitelkaahan yhtä ahkerasti kun aiemminkin !
Halit !!
Isotikru+tikrunpentu 11+5
Kommentit (75)
Pinkerton,et sitten ollut vielä lähtenyt. Minä jo kuvittelin sinua pungerrushommissa mutta ei vielä. Hyvää kannattaa odottaa...
Ani,minä pingotan täällä sulle peukkuja,toivotaan ettei täti kurvaa mistään. Minkäslaisella testillä testasit? Meinaan oliko herkkä vai apteekin testejä? Voihan olla ettei vielä plussa näkyisikään,sitä toivotaan.
Tuosta nenäluusta,minä viime viikonlopulla siitä netistä joltain sivulta luin ja ihmettelin miksi lääkäri ei siitä mitään maininnu. Sitten synkissä ajatuksissa ajattelin josko se oli toinen syy miksi suositteli koetta. Eka syy oli ikä. No tänään tuo nenäluu erottui kun sitä erikseen kysyin ja lääkäri totesi että hänen mielestään ok. Saikulla olen tämän päivää ja huomenna taas töihin. Mahassa ei oikeastaan tunnu miltään pistoskohdassa,vähän välillä nipistää. Ja onneksi ei ole mitään vuotoakaan.
Nyt tuli vanhempi likkakin koulusta joten välipalan laittoon...
-pietu-
Aconilla testasin, eli olen samaan aikaan tilannut kuin ovistikkujakin.. aika herkkä kaiketi pitäisi olla. Aamupissistä olisi tietenkin ollut viisainta testata, mutta mutta... tämmöinen hätähousuton hätähousu olen :)) ENsin en testaa millään ja sitten kuitenkin ihan typerään aikaan päivästä.. PÖH!
Jospa lekuri ei vaan " tajunnut" mainita siitä nenäluusta viimeksi.. enpä usko että sen takia olisi tätä istukkanäytettä suositellut, ja siinähän nenäluu kuitenkin näkyi. Ihan söpö nöpönenä siellä massussa kasvaa.. älä huoli :)))
ANI (ja ne koopeet oli 31/28-29 (30 oli helmikuussa)
No niin tänään hain äitiyspakkauksen postista! Se on vielä sitä " mallia 2006" , mutta oikein on söpönen! Eikä niin sininen mitä siitä kelan sivuilla olevasta kuvasta näyttää. Pakko oli heti avata ja hiplata kaikki tavarat läpeensä! Meinattiin ensipediksi laittaa tuo pakkauslaatikko ja teinkin siihen jo sen verhoilun. Joku pienempi peitto vaan on hommattava siihen kun tuo pakkauksen peitto on valtava siihen boxiin!
Ani, jospa testailit kuitenkin liian aikaisin? Itse sain vielä haamun 5 päivää yli kp:n ja siitä vielä muutama päivä sen jälkeen kun testasin uudelleen tuli vasta vähän selvempi viiva. Ja silloin kun niitä tm:a odotin niin viiva pärähti molemmista saman tien kun se testi liuska kastui.
Senniinalla on työpäivät vähissä! Itsellä on vielä tämän kuun loppuun töitä ja sitten 1.6. alkaa varhennettuna äippäloma!!! Tää viikko on kyllä sellaista hulinaa, että aamusta iltaan on joka päivälle menoja. Onneksi kohta alkaa helpottaa.
Wemppa, pääsetkö kertomaan meille heti ultrakuulumiset??? Täällä eletään hengessä mukana!
Jaaha, taas pitää mennä!
-valdevina
Nyt on masu täynnä pottumuussia ja klapauikkoja, muksut ulkona touhuamassa ja äiti istahti koneelle.
Pesukoneet laulaa joten kohta taas on hommia.
Olotila on ollut ihan suht ok paitsi nyt on pari viimepäivää rinnat ollet arat ja" kihelmöivät " , se oirehan oli ihan alussa ja meni sitten ohi.
Pahoinvointikin on ollut poissa ja edelleenkin raikkaan makuiset juomat, päärynät ja viinirypäleet ovat nousevassa kurssissa..
Vauvamasua ei erota, paino on laskusuuntainen (kiitos dietin ) ja mullahan on yllinkyllin vatsamakkaraa ilman vauvamasuakin...
Kysyin silloin kun kävin siellä gynellä, että mitä mieltä se on painonpudotuksesta raskausaikana painonvartijoiden ohjeiden mukaan niin sanoi että pienikin pudotus on suositeltavaa kun ylipainoa on reilusti niinkuin mulla on !! Neuvolantäti kielsi ehdottomasti mutta antoi mulle tuolloin raskausajan diabeteksen ruokavalio-ohjeet ja sanoin että voin noudattaa niitä mutta asiaa tarkemmin tutkittuani huomasin että ne ovat aika samanlaisia kun mun pointsi-ohjeenikin..En mä niitä orjallisesti seuraa ja laske pisteitä mutta noin suuntaaantavasti ja pyrin ettei koko aikana painoa tulisi paljoa ainaskaan lisää...
Valdevina oli saanut äippäpakkauksen,,,oon ihan kade kun pääsit hypistelemään sitä ihanuutta!!
Vm.lle tsemmpiä huomiseen ultraan, kaikki siellä on ihan hyvin. Tuleppas heti kertomaan sitten kuulumiset !!
Ani niinkauan kun on täti pois on toivoa,,minäkin testasin vasta kp 39/36 plussan kaksosista ja olis luullut jo aimmin naäkyvän kun hsg-n määrä on miltein tuplat..toivotaan että täti pysyy poissa ja ens viikolla testaat plussan !!
Pinkertonille jaksuja ja toivotaan että pokpsahdus tapahtuu pikaisesti !!
Levinia moikkis !! Hopelle halit !!
Hyrysysy tsemppiä piinaan !!
Minealle pahoittelut. että se akka tunki teille, niinkuin sanoit nokka pystyssä uutta kiertoa kohti !!
Pietulla onnistunut punktio takana..olet ollut urhea tyttö kun sua on piikitetty,,nm todella piikkikammoinen hoitsu..
Miten sun illat sujuu? Mä en enään ole ihan niin väsynyt ja mutta aikaansaaaton ja ajoittain edelleen evkk-fiilis..
Emmille jaksuja sinne sairastuvalle,, se on totta että kyllä ne vauvat/lapset hoitaa mutta se sairas ukko, huh huh !!
Senniinalla aamut vähenee, arvaas olenko sullekkin ihan kade ?? Tahtoo kans kotiin ,,,
SonjaEmmalle samat sanat..
Nyt menen hetkeks makoilee sohvalle ja sitten koirulin kanssa vähän ulos kun näyttää, että aurinkokin alkaa pilvenraosta pilkistämään !!
Isotikru
Kamalan paljon kirjoitusvirheitä,,meillä syötiin kalapukkoja..jne..
Pitänee alkaa harjoittelemaan oikeinkirjoitusta..
Isotikru
Kyllä täällä pitäisi voida käydä kerran tunnissa, niin ei tippuisi jutuista. Jäi tietenkin demisnappulat painamatta, joten en nyt kamalasti muista.
Minealle pahoittelut menkoista mutta onnea mahtavasta asenteesta!! Ei muuta kuin eteenpäin vaan.
Ani: voi kun vetää jännäksi... edelleenkin peukuttaisin sinulle, koska voihan se olla, että hormonia on vielä niin vähän, ettei se näy jos pissa oli ollut rakossa vain 2,5h.
Isotikru: Klapauikkoja... mä hihittelin tässä itsekseni. Kiitos piristyksestä. Tää oikeinkirjoitus on hakusessa aina silloin tällöin itse kullakin. Kiitos tsempistä huomiselle.
Pietu: Niin se viikko hurahti...
Kiitokset kaikille tsempistä huomiselle. Mua jännittää niin paljon, etten osaa sanoin kuvata. Uskotte varmaan. Aika on iltapäivällä, joten pääsen kyllä teille kertomaan ennen iltaa.
wemppa
Iik! Ani piinailee vielä. Jes Jes, lupaa hyvää. Pidän tätsykkää helmasta kiinni että jättäisi sinut rauhaan! Olisi kyllä mielettömän hienoa jos plussaisit, vaikka piinakaverin menettäisinkin. Kyllä siihen riemuun vilpittömästi yhtyisin! Jokainen plussa meille kultaisille pitää osaltaan myös omaa toivoa yllä.
Isotikru, minä luin että muusia ja klapiukkoja! Hieman ihmettelin, että jopas on ateria teillä tarjolla...
Kyllä sitä joskus ihan älyttömiä kirjoittaa kun pikaiseen yrittää jotain raapustaa, ei kirjaimet aina ennätä siihen vauhtiin mukaan.
Wempalle iso virtuaalirutistus ((())), koita saada nukuttua. Hyvin siellä masussa kaikki on usko pois. Tuuthan sitten heti kertomaan.
Vieläkös Sonjaemmalla on ' sotatila' kotona? Pakko sanoa että sai hymyn huulille vaikka samojen asioiden kanssa painiskelen tämän katraan kanssa kotonakin, eikä se välillä naurata yhtään. Tässä muutama päivä sitten sain kommenttia vanhimmalta pojalta kun ei löytänyt mieleistään paitaa, et onpas palvelu huonontunut, eikä edes vitsiksi tarkoittanut vaan ihan teini-iän uholla naama rutussa. Hohhoijaa. Isäntä pesee vaan pelikamppeensa. Minä pyöritän sitten sen kaiken muun.
Sanoisin, että pidä vaan puolesi tuossa asiassa, onhan se ukko tavoille saatava ;)
Pietulla oli hyvin mennyt punktio, hyvä hyvä. En ollut minäkään ennen tuosta nenäluun tarkkailusta kuullut. Mutta ihanaa, kun nyt vielä jokunen päivä odotetaan, saadaan tieto sitten. Uskon vakaasti että kaikki on kunnossa. On niin mahtavaa kun sulla jo niin hienosti noita viikkoja kasassa. Niin se aika menee ihan huomaamatta. Vielä kun itse pääsisi raskausviikkoja laskemaan ja perässä tulemaan.
Tikut tilasin tänään, että pääsen taas tosissani toimeen kunhan saan nää menkat alta ensin pois.
-minea-
Wempalle voimia ultraan !! Siellä on kaikki ok, usko pois !!
Tiedän että on rankkaa odotella ja kaikenmaailman ajatukset pyörivät päässä !!
ISOJA HALEJA !!
Isotikru ja tikrunpentu rv 12 !!
KIITOS Minea ja Isotikru!!
Vielä en ole keksinyt selitystä, millä lähden kesken päviää pois töistä. Ko käynnin saisi tehdä työaikana, mutta kun en halua vielä kertoa. Olen hermona... Vaikka jotenkin on ihan hyvä ja rauhallinen mieli " sisällä" . Nyt lähinnä hermostuttaa tuo miten liukenen työpaikalta.
wemppa
Ihan pikana wempalle onnea ultraan.Kaikki on varmasti hyvin. Eikä sinun tarvitse selittää mitään työnantajalle, sanot että menet lääkäriin. Niin minäkin eilisen sanoin eikä kukaan kyselly mitään. Lähteekö muuten miehesi mukaan? Viimeksi et ollut ihan varma otatko häntä mukaan.
Mulla on illalla vanhempainilta mutta yritän ehtiä sitä ennen kurkaamaan wempan ultrakuulumiset.
Ani,täällä lujasti peukutetaan sinulle ja toivotaan parasta.
Nyt taas mentävä....
-pietu-
Menen yksin. Eilen sovittiin miehen kanssa niin. Hän pelkää tilannetta niin, että en halua mennä sinne kaksistaan tärisemään. Sovittiin, että tulee sitten muihin ultriin, sillä niitähän tässä jatkossa tulee!!
w
mulle käy usein niin, että kirjoittelen pitkät pötköt, yleensä kommentoin jotain ja tuhraan tuhottomasti aikaa siihen, että saan asian mielestäni kivasti muotoilua ja sitten tuleekin tunne, että ei näin voi kirjoittaa ja pyyhin kaiken pois. Lopputuloksena on sitten kolmen lauseen viestejä. Emmille yritin kommentoida kakka-asioita, mutta Anihan sen oli sitten osannut loistavasti pukea sanoiksi, että kaikenlainen kakkaaminen on ok, niin kauan kun vauvaa ei itseään vaivaa. Ja Sonjaemmalle piti sanomani kotitöistä, että siinä käy tosi helposti niin kun toinen on aina kotona, että kaikki kotityöt jotenkin luontevasti luisuvat kotonaolijan kontolle.
Wemppa mä olen hengessä mukana, kaikki on varmasti hyvin.
Mikä on Anin vointi tänään?
Minealle pahoittelut tädistä ja kiitos myötätunnosta. Ei ole varsinaisesti sotatila päällä, riita ikäänkuin taas hiipui kasaan, ja ei sitten keskusteltu loppuun saakka. En jaksa tällä hetkellä väitellä, on nyt sitten erilliset pyykkikorit ainaskin jonkun aikaa. Toiset kun on sellaisia että omat tekemiset huomataan mutta ei muiden. Ja sama asia ilmenee miesten kanssa niiden sairastaessa, vähän on nuhaa ja *olisikohan kuumetta*-olo niin ollaan niin potilaita. Sitten kehtaa tulla sanomaan että makaan vain sohvalla kun oli kylkiluu murtunut ja leivän leikkaaminenkin sattui, kun herraa kypstytti jostain syystä iltaruuan laittaminen. Kaipa tuo huomaa että en ole tällä hetkellä ihan parhaassa mielentilassa mutta en jotenkin nyt yhtään jaksa moisista vääntää kättä kun väsyttää muutenkin ihan fyysisesti kahden päivän touhujen jälkeen.
Ei täällä mitään vielä ole valmiina, pinnikset ja lipastot kokoomatta, kaikki vauvan tarvikkeet on pusseissa ja laatiokoissa pesemättä. Hankinnat on tosin pääosin tehty lukuunottamatta ammetta ja hoitotasoa sekä itkuhälytintä. Vauvan huone on vielä täynnä rojua, kun pitää ensi järjestellä tilaa niille tavaroille mitä siellä on säilötty. Eilen siivosinkin ja järjestelin vaatehuonetta, osa pitää viedä roskiin, vaatteita UFFin laatikkoon ja osa roudata ulkovarastoon.
Tänään onkin vapaapäivä näistä kodin järjestelyistä, päiväkahvit kaverin luona. Ja huomenna stadiin tapaamaan toista kaveria joka hoitovapaalla. Hänellä onkin vuoden vanha vilpertti mukana, näkee sitten sitä lapsellisen elämää ;).
Eilen oli neuvolalääkäri ja vauva on edelleen vinossa eli lähete naikkarille lähti. Parin viikon päästä tulee sitten kutsu ja katsotaan mikä tilanne. Kaikki muuten OK, kohdunkaulaa 3 cm ja kohdunsuu pehmeä mutta kiinni eli kuulema niin kuin pitääkin tässä vaiheessa.
Sori nyt tuli taas omanapainen tarinatuokio. Ja nyt pitää lähteä kyläilemään, palaillaan taas kommentoimaan paremmalla ajalla.
Ania kovasti jännitetään, arvelin jo että on plussauutisia kun oli pino kasvanut mutta leidit oli vain muuten ahkeria.
Ja tietysti Wempan kuulumisia odotellaan kovasti!
Täällähän minä :)
Wempalle lähetän herra onnen istumaan olkapäälle mukaan ultraan :) Kaikki on hyvin :) Sun oma " sisäinen" levollinen mieli jo kertoo tärkeimmän. Ulkoisesti varmaankin tärisyttää, mutta se kuuluu asiaan. Ja tosiaan, voit sanoa vain meneväsi lääkäriin. Jos joku on niin törttö että alkaa kysellä tarkemmin, niin lekurikäynnit on mun tietääkseni yksityisasia. Tulen kurkkaamaan sitten kuulumisiasi :) (ihan kun en muuten täällä kävisi ;) )
Ankkis: ei tekis pahaa allekirjoittaneelle tarkistaa omia kirjoituksiaan ennenkuin painaa send-nappulaa :) Jälkeenpäin kun luen omia hengentuotteitani niin ohhoh.. kääntyis suomen ope haudassaan kun näkis. Kiitos kysymästä, vointi ei ole muuttunut miksikään. Täti ei ole edelleenkään tullut.. Minea taitaa pitää rouvaa kuristusotteessa :)
Kiitos Pietullekin peukutuksista :) Laita kuitenkin lepoon välillä että pystyt töitä tekeen. ;))
Valtsun ja Isoteen kokemukset myöhäisistä plussatuloksista antoivat taas uutta toivoa. Tyhmä minä, kun annoin herra toivon taas tulla, mutta pakko kait se on pitää tossa keikkumassa niin kauan kun tätsy loistaa poissaolollaan :))
Isotikru: Olen ymmärtänyt, että varsinainen laihdutus ei ole raskausaikana suositeltavaa. Mutta oman syömisen tarkkailu ja terveellisesti syöminen on varmasti hyvä asia. Ja siitähän seuraa se että " turhia" kiloja ei tule, vain ne välttämättömimmät. Enpä tainnut ite ihan ko. neuvoa noudattaa, kun ekasta tuli 18 kg ja tokastakin 16 kg. Siihen on syöty muutakin kuin ruisleipää :)))
Ja valtsu on saanut äippäpakkauksen!!! On sekin yksi herkistymisen paikka, kun niitä ihanuuksia saa hiplata. Vauvan syntyminen tuntuu taas jonkun verran todellisemmalta :))
Minea: toivottavasti tätsy ei pidä sua otteessaan liian kauaa, että pääset tikutteleen :)) Olisi tosi kiva jos nakkaiset naisen muualle kuin tänne, mutta onhan se nähty että sillä akalla on ihan omat koordinaatit :)) Kiitos piinasiskoni tsempistä :)
Mitäs meitin seuraava poksahtaja pinkerton touhuaa??? Mikäs on tilanne??
Sonjaemmaa en ole tainnut vielä onnitella äippäloman alkamisesta :) Mikäs on sotatilan kohtalo? Mä ymmärrän sua aivan täysin!!! Itellä joskus (abouttiarallaa kerran päivässä) menee hermo miehen tekemistä, tai ennemminkin tekemättä jättämisistä. Listassa riittäisi asioita, joten en ala tähän niitä rustaamaan. Mutta olen hengessä mukana, älä anna periksi. Mä olen niin löysä luonne, , että en ole alkanut, ainakaan vielä, nostamaan kissaa pöydälle.
Missä on muuten walo???
Mites peltiksen vointi on???
Omasta olosta sen verran, että tätsy tosiaan loistaa vielä poissaolollaan. Hiukan hoomoilasena täällä olen :o
PerjantaiAAMUNA teen toisen testin, jos sitä ennen ei akka ole tullut nurkkiin kolkutteleen. Oireita ei ole, ei raskauden ei menkkojen. Edelleen mulla on sellainen tunne, että tätsy tulee mutta aikalailla myöhässä... sitten kun Minea ei enää kurista kurkusta :))
Heipat kaikille!!
ANI
mä olen välillä taustaillut täällä ja nyt oli pakko tulla esiin, täällä oli jollain toisellakin ultra tänään. Itselläni on myös illalla np-veriseula ja olen aivan kauhuissani. Niinkuin joku täällä sanoi niin itse pelkään myös että iän puolesta jään varmasti seulasta kiinni(38vee) .
Aika on vasta iltasella ja toisaalta tuntuu että aika matelee ja toisaalta taas tekis mieli perua koko aika...mutta kait se on vaan mentävä ja rukoiltava että kaikki ois hyvin... Ei ajatus kulje oikein mitenkään nyt, mutta ...pitäkää mulle peukkuja eikä pieni pyyntö yläkertaankaan pahitteeksi ois=/ =)...
rv11+5
... kun kuitenkin sitä ootatte... eli siellä se pieni sydän sykki!! Eihän se vielä takaa mitään, mutta tällä hetkellä kaikki hyvin. Lääkäri ehdotti uutta ultraa kahden viikon päästä, ihan vaan tarkkailua. Todella hienoa palvelua, ilmaista neuvolan kautta.
Mutta kun tietää, että olen synnyttänyt vkolla 20+5, niin en osaa ottaa rennosti varmaan ennenkuin se raja on ylitetty, niin vissiin ihan mun yläkerran takia tehostettua seurantaa. ja niinhän ne lupasikin just silloin ton myöh. km jälkeen.
Ani: Tule perässä!! Peukutan ihan täysillä!!
wemppa (jokohan uskaltaisi... 6+4)
Tsemppiä!!! Ja pyyntö yläkertaan lähetetty!
Toi pelontunne on niin tuttu. Mä olen ihan eri ihminen nyt, kuin pari tuntia sitten. Multa lenteli töissä tavaratkin käsistä. Uskotaan siihen, että kaikki sullakin hienosti.
Ja tervetuloa porukkaan!
wemppa
täällä ollaan yhdessä kappaleessa. Kohdunkaulaa sellainen pehmeä rinkula, kait se 1,5 cm, jäljellä edelleen, suu auki noin 3 cm ja paino pudonnut, samoin sf-mitta. Eli kyllä se " niinku" tulollaan on.
Ani, tsemiä testiin!
Wemppa, tää odottaa sitä ilmeisesti, että saa kuulla manttelinperijällään olevan kaikki OK.
Heh, Sonjaemma ja sotatila. Meillä tuntuu kanssa elävän välillä kyllä niin kolme peräänkatsottavaa ja " hoidettavaa" ja huollettavaa, että.... Miksi me naiset useimmin joudumme tähän kodinhoitaj-rooliin, miksei meistä ole ummistamaan korvia lasten huudoilta, tiputtamaan sukkia mytyksi jne???
Jaah, nyt ruokakaapille :) Ilmankos oli paino tippunut, kun ei taas tullut oikein aamusta syötyä.....
Mut sitä kahta viikkoo mä en halua enää itte odottaa ;) Nyt saa tämä penska uskoa, että sun muksulla (ja tämän yksilön seuraajalla, sillä manttelinperijällä) on kaikki hyvin :)
Maha, kuuluuko, nyt *ars, ars* sairaalaa kohti, vasemman jalan tahtia MARS. :-D
Crisse, peukut seulaan! (juu, minä en ikäni vuoksi mennyt....)
Minea, my dear piinasisko.. harmi että se akka tiensä sinne löysi :( Narun jatkoksi saisi sen ämmän laittaa.. PÖH!! Hienoa kuitenkin, ettet anna tapahtuneen masentaa, ja tikutkin on tilauksessa jo ;) Jatketaan taas matkaan yhdessä eteenpäin...
Tähän väliin sanon, että ei ole vielä tätiä tullut mutta ei tullut plussaakaan. Testasin päiväpissistä (rakossa 2.5h) ja aivan puhdas nega... ei haamun haamua. Eilinen päänsärky meni ilman tabuja ohi, mikä on mun hedarille suoranainen ihme!!! Ja makuulle kun menen, niin alaosastossa tuntuu kuin elohiiri menisi (älkää naurako!!), väsyttää ja nälättää.. *huoh*. Olen tainnut tehdä enkat näissä oireiden kehittämisessä ja itseni tutkiskelussa. Noh, mulla on aina käynyt niin, että kun negatestin olen tehnyt, niin täti kurvaa paikalle samoin tein. Eli odottelen täällä rouvaa nöyrin mielin. Tulis vaan pian, ettei tarvii tätsyä viedä mukana Prahan matkalle reilun viikon päästä.
Pietu: Kävin alkuraskauden ultrassa omalla gynella pikkulikasta, viikkoja oli muistaakseni joku 8+. Gyne sanoi katsoessaan ultralla, että niskaturvotusta ei ole ja nenäluukin erottuu. Kertoi sitten juuri sen, että " nenänasento" antaa jo jotain osviittaa siitä, josko jotain VOISI olla vialla. Eli kokemusta on kysymästäsi nenäluu -asiasta. Hyvä ettei istukkanäyte sen enempää sattunut, ikävältä varmasti tuntui silti. Itse en myöskään usko että liikkeet voi tuntea viikolla 12-13. Tai suolistomurinat ja mölinät voikin sellaisiksi helposti kuvitella.... varsinkin jo ne mölinät ovat sellaisia " hiplailevia kuplia" . Tokassa raskaudessa tunsin liikkeet vasta 17+ viikolla, ja nekin ole sellaisia sivelyjä. Paljonkos sait saikkua siitä istukkakokeesta? KOita levätä :)
Emmi: KYllä se on niin, että kun iso mies sairastaa, niin on oksat pois ja osa latvaa!! On ne miehet välillä sellaisia pikkupoikia muutenkin, mutta sairastaessaan ne muuttuvat ihan avuttomiksi vauvoiksi. Toivottavasti ette te tytöt saa tartuntaa.. ja oli hyvä idea siirtää mies vierasvuoteelle nukkumaan..vaikka ei tykännytkään. Mulla oli esikkotyttö tosi laiska kakkimaan. Tavaraa saattoi tulla 2-3 kertaa viikossa, mutta sitten kun tuli, niin sitten SITÄ TULI niskatappiin asti. Jotkut kakkii harvoin, jotkut 2-3 kertaa päivässä, ja kaikki on normaalia, jos vauva ei itse tilanteesta kärsi.
Senniinan ei parane noin harvalla aamukammalla enää hiuksia sukia ;) Äläkä rehki siellä puutarhassa tai muuallakaan. Pistä mies töihin, ja mikäs olisi parempi paikka jakaa käskyjä kuin badenbaden :))
Mulla tapahtui ekassa raskaudessa myös tuo " hapyluun katkeaminen" , jos sitä sellaiseksi sanotaan :) Toiselle jalalle varaaminen ei onnistunut ja pahimmilla hetkillä konttasin kotona kun jalka ei pitänyt. Tokassa raskaudessa ei niin käynyt, vaikka eroa raskauksien välillä olikin 10v.
Kiitos teille kaikille rakkaat siskot, jotka olette toivoneet kanssani raskauden mahdollisuutta :)))) On muuten jännä juttu: ekaa kertaa tuntuu siltä, ettei mun maailma romahda vaikka tätsy tulee. AIna olen ollut kuin maani myynyt (ja vähän naapuristakin), ja pari kolme päivää on mennyt kun olen itseni sieltä alhonsuosta nostanut. Otanpa minäkin ne tikut ensi kierrossa käyttöön.. tikutellaan minean kanssa sitten yhdessä *vilkuttaa*. Mä olen varmaan tällä omalla jännittämiselläni pitänyt tätsyn poissa.. nyt pitää vaan relata (kun testikin oli nega) niin tätsy uskaltaa tulla paikalle. *hengähtää syväääääääään*
Wemppa: ultrakuulumisia täällä sitten huomenna odottelen :)))) Se aika meni äkkiä.. eikö mennytkin :)
Aurinkoa kaikkien päivään :) Saatanpa palailla vielä tänään, mies on koko päivän työajoilla :)
ANI