Demoni voi tappaa?
Onko mahdollista että demoni voi tappaa ihmisen? Näin sellaista unta että joku laittoi kaulalleni käden kuristusitteeseen, ja se kuristi minua unessa kaulasta ja se tuntui todella todelliselta...Heräsin siitä ja olo oli sellainen kuin joku olisi halunnut tappaa minut...
Kommentit (32)
Höpö juttua demonit.
Luonnollinen ilmiö nimeltä unihalvaus
No minä kyllä uskon näihin vahvasti. Kaikesta pahin oli se että se näyttäytyi poikani hahmossa... Ap
Nukkuessa voi peitto tai paita olla kiertyneenä kaulaan niin että tulee vaikka mitä unia.
Ei ole pahempia demoneita kuin mitä jotkut ihmiset tekee toisille.
Minullakin kävi kerran niin että demoni oli ottanut äitini hahmon ja kuristi minua. Heräsin tuntui todella...
Vierailija kirjoitti:
Nukkuessa voi peitto tai paita olla kiertyneenä kaulaan niin että tulee vaikka mitä unia.
Ei ole pahempia demoneita kuin mitä jotkut ihmiset tekee toisille.
Kaulan alueella ei ollut mitään kun havahduin unesta hereille, ei peittoa tai mitään muutakaan. Ap
Unihalvaus. Ne on tunnettu vuosituhansia. Näkyy taiteessa.
Vierailija kirjoitti:
No minä kyllä uskon näihin vahvasti. Kaikesta pahin oli se että se näyttäytyi poikani hahmossa... Ap
Onko poika tehnyt jotain kamalaa? Parasta opettaa lapset mahdollisimman itsenäisiksi ja pärjääviksi jo pienenä. Omaa lasta ei pitäisi joutua pelkäämään.
Vierailija kirjoitti:
😁
Vierailija kirjoitti:
Unihalvaus. Ne on tunnettu vuosituhansia. Näkyy taiteessa.
Maalaus aiheesta
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…
Mielikuvitusolentoja ei ole. Näit pahaa unta ja olisko uniapneakin lisäksi jos ei kerta happi kulje
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko poika tehnyt jotain kamalaa? Parasta opettaa lapset mahdollisimman itsenäisiksi ja pärjääviksi jo pienenä. Omaa lasta ei pitäisi joutua pelkäämään.
Ei poika ole mitään pahaa tehnyt tai ajattele minusta pahoin, päinvastoin pitää rakkaana, siksi juuri niin älytöntä että hänen hahmossa...Edelleen uskon että paha henki hänen muotonsa ottanut unessa. Sitä vaan mietin olisiko se demoni voinut onnistua siinä että henki olisi lähtenyt?? Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö nimeä? Oliko Baal?
En voinut kysyä mitään unessa kuristamisen aikana. Halusin kyllä kysyä "Aiotko oikeasti kuristaa minut??" Ap
Kyllä demoni voi hyvinkin tappaa, ja tekee sen mielellään unen aikana. Kuten tuossa jo joku toikin esille, demonin nimen tunteminen on tärkeää.
Voi ja myös kirous voi toimia noin. Heräsit unesta joten se ei mennyt läpi, kaikki kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Niin no hän kiroaa sinua. Kannattaa pitää etäisyyttä. Unet ovat olemassa sitä varten että näyttävät mitä selkäsi takana, tulevaisuudessa ja menneessä tapahtuu.
Voihan se nukkumattikin tappaa jos se heittää vähän liikaa unihiekkaa uhriensa päälle.
Voisi jos olisi olemassa, mutta koska on samanlainen satuolento kuin jeesukset ja joulupukit niin ei voi.