Lyhyeksi jäävällä pojalla ei ole minkäänlaista kehorauhaa.
Erityisen tuomittavaa lyhyydestä kommentointi on, että sille ei itse mahda yhtään mitään, toisin kuin yleensä painolle mahtaa.
Kahdesti on aikuinen ikävästi kommentoinut pojan pituutta. Ärsyttää, että pitää puuttua näihin sanomisiin. Luulisi, että aikuiset ihmiset osaisivat pitää suunsa kiinni.
Kommentit (128)
No mun mies on noin 164cm. Väittää olevansa 170cm, mutta olen itse 165 cm ja häntä himpun pidempi.
En tiedä onko häntä koulussa kiusattu mutta muuten pärjännyt elämässä hyvin,metsuri ammatiltaan ja asutaan omassa talossa.
Eikö miehet ymmärrä että kehorauha ja erilaisten kehojen pakotettu hyväksyntä koskee vain naisia? Miehillä nyt sattuu olemaan ne tietyt raamit fyysisten ominaisuuksien perusteella mihin miehen kuuluu asettua. Jos mies ei niihin pääse mies on aivan turha joka kuuluukin jäädä yksin. Kyllä miehen pitää olla mies niin fyysisesti kuin henkisestikin
Pahimmassa miesten ulkonän ja fyysisten ominaisuuksia arvostelijat on naisia jotka mahtuu seisomaan pöydän alle mutta ei mahdu makaamaan sinne. Mutta onneksi nainen on aina 10/10
Ap taitaa olla trolli tai sekopää.
Jos pituus on 176 niin ei todellakaan ole lyhyt. Ihan turhaa itkua asiasta.
Omat pojat ovat toinen yli 180 ja toinen noin 170. En ole koskaan tullut kysyneeksi tarkkaa pituutta kummaltakaan. Kummallakin on ollut niin tyttöystäviä, kavereita kuin työpaikkojakin ihan pituudesta riippumatta.
Itselleni miehen pituus ei ole merkinnyt mitään seurustelua ajatellen. Ensimmäinen poikaystäväni oli lyhyt alle 170 cm mutta en koskaan kysynyt pituutta. En edes ajatellut asiaa ennenkuin nyt kun täällä palstalla jankataan miesten pituudesta. Sitten seurustelin todella pitkän miehen kanssa. Veikkaan että yli 190 cm. Naimisiin päädyin miehen kanssa joka noin 188cm pitkä. Ihan muut asiat kiinnostivat miehissä kuin pituus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä haukut työttömiä tai ylipainoisia niin minä haukun lyhyitä miehiä.
Miksi? Kostohaukkuminen on lapsellista ja noloa.
Itse sä haukut työttömiä joten sun poika kuulee olevansa lyhyt. Olet itse nolo.
Sellaset harhat siellä. En tiedä, keneksi sä mua luulet. En hauku työttömiä eikä mulla ole edes poikaa.
Kostohaukkuminen on lapsellista ja noloa silti.
Sä haukut työttömiä, me opetetaan meidän lapset haukkumaan koulussa lyhyitä poikia.
Ja sä et osaa lukea tai harhoissasi luet jotain muuta.
En hauku työttömiä, olen työtön itse.
Eikä mulla ole poikia, ei pitkiä eikä lyhyitä.
Haukkujat on k-päitä mutta sä olet vielä ihan omalla tasollasi kerta opetat lapsiasi haukkumaan toisia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehet ymmärrä että kehorauha ja erilaisten kehojen pakotettu hyväksyntä koskee vain naisia? Miehillä nyt sattuu olemaan ne tietyt raamit fyysisten ominaisuuksien perusteella mihin miehen kuuluu asettua. Jos mies ei niihin pääse mies on aivan turha joka kuuluukin jäädä yksin. Kyllä miehen pitää olla mies niin fyysisesti kuin henkisestikin
Kehorauha koskee miehiäkin, vaikka mitä urputat.
Lyhyen miehen asema yhteiskunnassa on huono. Heidät pitäisi nostaa eritysryhmäksi, joka saa etuja.
Eipä laihoilla pojilla/miehillä ole myöskään kehorauhaa, aina vittuillaan syömisestä tai sen vähyydestä, vihjaillaan anoreksialla ja epämiehekkyydellä.