Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin ja tutkin Raamatun kunnolla,muutuin ihmisenä, tunsin jopa fyysisiä oireita sydämessäni ja kehossa

Vierailija
29.03.2026 |

Jumalan Sana todella muutti mieleni monista asioista.Näen ja ymmärrän nyt melkein kaikki asiat aivan eri tavalla ja eri näkökulmasta  kuin aiemmin./Jumalan näkökulmasta.

Huomasin meidän ihmisten syntisyyden,niin myös itseni syntisyyden monessa asiassa.

Tunsin Sanaa lukiessani sydämeni tykyttävän kuin ravihevosen tahdilla ja kehoni kuumeni,kuin olisin ollut kuumeessa.

Peilistä katsoessani huomasin,että kasvoni helottivat punaisena.

Olen etsinyt näihin oireisiini/ tuntemuksiini vastauksia,ja olen löytänytkin.

Sain todellisen Pyhän Hengen kasteen ,Pyhän Hengen tuli muutti minut uudeksi luomukseksi .

Nyt en enää voi tehdä syntiä,enkä haluakaan.Minusta lähti lihan himo pois,johon kuuluu myös ylpeys.

Lähimmäisen rakkauteni on ylitsevuotava.Monesti olen ajatellut,että pääsisin helpommalla jos en tuntisi muiden tuskia näin voimakkaasti kuin omanani tuskana.

Lähimmäisen auttaminen on ensimmäisenä listallani.

Haluaisin jokaisen ihmisen olevan onnellinen ja hyvinvoiva.

Näitä toivonkin teille jokaiselle,ilman mitään vastapalvelusta.

Rakkauteni on ilmaista.

Aiemmin olin masentunut ihmisvihaaja.Olin myös lukenut Raamattua,mutta sen sanoma ei"uponnut" minuun silloin vielä.

Nähtävästi en ollut valmis silloin vielä vastaanottamaan Jeesuksen ilosanomaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Vierailija
2/3 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin, oireet johtuu ihan vain muista syistä, aivopesun ensi oireet on juuri tuollaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä