Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmariauto, riittävän isot sisätilat?

06.05.2007 |

Moi kaikki,

Mies lähetti minut kysymään että mikä olisi hyväksi havaittu auto näillä varustuksilla:

- farmarimalli

- isot sisätilat: takapenkille pitää mahtua kaksi taaperon turvaistuinta sekä minun iso takapuoli keskipenkille (!!)

- mielellään etupenkin airbagin voisi lukita pois

- hintaluokka käytettynä 10-15 000 eur

Olen väittänyt miehelle, että Vauvasta löytää vastauksen kaikkeen, jospa tähänkin :)

Coe + tytöt 03/05 ja 10/06

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen Passatia!

Viime kesänä hommasimme tällaisen ja nimen omaan sen takia, että tässä mallissa on suurin jalkatila takapenkkiläisillä ja hienosti mahtuu turvaistuimetkin. Meidän isi on pitkä ja takapenkillä voi istua normaalisti vaikka kuskin penkki olisikin ihan takana.

Myös tavaratila on mielestäni reilun kokoinen. Vaunujen lisäksi mahtuu paljon muuta tavaraa.

Vierailija
22/25 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennanpa vielä, että meillä on vuoden 2002 farkku Passat ja hyvin mahtuu 3 istuinta taakse. Lisäistuimistä en tiedä. Meidän mallissa ei saa lukittua airbagia pois käytöstä, mutta kukaan itse en kyllä uskaltaisi siihen luottaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Toyotan avensis farkku ja takapenkillä Britax two way elite + kid plus turvavyöistuin ja väliin mahtuu kyllä aikuinen vielä istumaan :)

Vierailija
24/25 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi34:

Meillä on käytössä Citroen C5 farkku, jota kyllä kaikki myyjät markkinoi tilavimpana farkkuna. - - - Ja sitten se negatiivinen puoli; meillä on ehkä joku heikompi yksilö, mutta autossa on kyllä ihme pikkuvikaa vähän väliä ja talvella ei ole kyllä mikään ihanne auto, kun ikkunat jäätyy sisältä...

Helmi, olisiko teillä tosiaan jokin maanantaikappale tai sitten vm -01, jossa oli jonkin verran pikkuvikoja (" lastentauteja" ) jotka korjattiin vm 02->? Meillä toimi sama malli (vm 02) moitteetta koko viime talven. Lastentautisia autoja voi tosiaan välttää ostamalla automalli joka on ollut jo muutaman vuoden markkinoilla.

Vierailija
25/25 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

smaug77:

Takapaksi voisi tietysti olla isompikin (siis mihin autoon muka mahtuu riittävästi tavaraa?!?) mutta versossa on mielestäni hinta-laatu -suhde hyvin kohdallaan ja vähän kun pakkaa järjestelmällisemmin (eli minä pakkaan ja mies katsoo ;-)) niin jo vain sopii.

smaug

Kuten jo aikaisemmin kerroin, niin Saab 95 farmareissa on TODELLA iso takaluukku. Oltiin viime vuonna reissussa. Mukana oli mm. kahdet kunnon rattaat, neljä todella isoa matkalaukkua, useita muita kasseja ja tavaroita ja tilaa jäi vielä takaluukkuun. Joten tilava kyllä on.