Onpa hassu maailma täällä av:lla. Todellisuus on aivan toista.
Luen täältä, kuinka kellään ei ole rahaa tehdä mitään. Ei se ainakaan täällä pk-seudulla näy.
Itselläni on kaksi asuntoa myynnissä ja mielenkiintoa on ollut paljon. Molemmissa on potentiaalisia ostajia, jotka menevät ensi viikolla pankkiin neuvottelemaan lainasta.
Enhän tiedä, paljonko tinkaavat, mutta mielenkiintoa on niin paljon flippaus-sijoitus-yhtiötä myöten, etten vielä tingi. Ei kukaan flippaa asuntoja, jos ei usko niiden myyvän.
Kun saan asuntoni myytyä, niin ostan uuden auton. Olen nyt pari viikkoa kiertänyt liikkeitä ja voi että niissä on paljon asiakkaita. Joka myyjä koko ajan varattu. Kaksi autoa mennyt jo sivu suun, kun myyty nopeasti.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä pyörii ns. heikompi aines, normaalit ihmiset tekee jotain aivan muuta
Kyllä täällä on ihmisiä ihan laidasta laitaan.
Mä oon käynyt täällä silloin tällöin yli 20 vuotta. Välillä hyvätuloisena nykyään kuntoutustuella. Sellaista se elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on naisvaltainen keskustelupalsta palsta eikä naiset todellisuudesta välitä kun naiset välittävät vain tunteistaan.
Jos naisesta tuntuu että taivas on vihreä ja nurmikko sininen niin nainen aivan varmasti väittää näin eikä suostu avaamaan silmiään että näkisi itse että todellisuudessa taivas on sininen ja nurmikko vihreä. Naisten tunteiden ja todellisuuden välillä on hyvin harvoin mitään yhteistä mutta eihän se naisia estä väittämästä että minun tunteet on absoluuttinen totuus
Runsaasti täällä on miesmammojakin. Yllättävää kyllä.😄
Täällä kukoistaa "The Flat Earth" -kulttuuri, joka pelkaa, että litteän Maan toiselta puolen joku saattaisi tulla heidän puolelleen kakkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole rahaa vai miksi haluat käytetyn auton kuten joku köyhä?
Valintoja. Laitan ennemmin rahaa osakkeisiin, jotta saan lisätienestejä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap:lla olisi varaa vaikka mihin, kun asuntonsa saa myytyä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä pyörii ns. heikompi aines, normaalit ihmiset tekee jotain aivan muuta
Eli sillon itsekin olet heikompaa ainesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hassua, saan myös enemmän tenavaippoja
Onko Ap siis sitä mieltä, että uutiset ja tilastot valehtelevat konkursseista, irtisanomisista, lomautuksista, ruokajonoista, asuntokauppojen tyrehtymisistä jne., koska ap:n mutu?
Turussa näkee varattomia ainoastaan keskustan leipäjonoissa. Toinen puoli on keskustan kahvilat ja ravintolat oli eilenkin aivan täynnä. Kyllä ihmisillä rahaa on.
Vierailija kirjoitti:
Onko Ap siis sitä mieltä, että uutiset ja tilastot valehtelevat konkursseista, irtisanomisista, lomautuksista, ruokajonoista, asuntokauppojen tyrehtymisistä jne., koska ap:n mutu?
Sanon, etten tunne tätä todellisuutta. Koko kaveriporukalla ja kaikilla sukulaisilla on asiat kuten ennen.
Tunnen kyllä kaksi raksa-alan konkurssin tänä talvena tehnyttä, jotka rakensivat raunioiden päälle uuden yrityksen. Edes heillä ei mene kovinkaan huonosti. Töitä piisaa.
Ap
Joku on väittänyt
minun käyttävän
sanaa hassu, vaikka ketjun
hassun sisältänyt kommentti
ei ollut kertaakaan minun.
Kuitenkin pàranoidi
skitsøfreenikko
E-kiimassaan/harhoissaan
näin oletti/väitti.
Ei muuta
kommentoitavaa.
x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApHassua, saan myös enemmän tenavaippoja
Tämä Savosta tietenkin. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon, etten tunne tätä todellisuutta. Koko kaveriporukalla ja kaikilla sukulaisilla on asiat kuten ennen.
Tunnen kyllä kaksi raksa-alan konkurssin tänä talvena tehnyttä, jotka rakensivat raunioiden päälle uuden yrityksen. Edes heillä ei mene kovinkaan huonosti. Töitä piisaa.
Ap
Ihanaa, että joku kertoo avoimen rohkeasti, vaikkakin näin anonyymisti, että elää laput silmillä tynnyrissä maailmasta tietämättömänä 😁 Yleensä täällä kun yritetään brassailla laajalla tietämyksellä asiasta kuin asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApIhanaa, että joku kertoo avoimen rohkeasti, vaikkakin näin anonyymisti, että elää laput silmillä tynnyrissä maailmasta tietämättömänä 😁 Yleensä täällä kun yritetään brassailla laajalla tietämyksellä asiasta kuin asiasta.
Pitäisikö valehdella?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli sitä rahaa ei oikeasti ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApIhanaa, että joku kertoo avoimen rohkeasti, vaikkakin näin anonyymisti, että elää laput silmillä tynnyrissä maailmasta tietämättömänä 😁 Yleensä täällä kun yritetään brassailla laajalla tietämyksellä asiasta kuin asiasta.
Pitäisikö valehdella?
Ap
Eu tietenkään. Tervetuloa tynnyristä avoimeen maailmaan. Voi olla pelottavaa, mutta rohkeasti vaan.
Täähän palstahan on valehtelijoiden klubi. Ap viettää huonoa aamua ja kertoo tarinaansa.
Ap ei lue lehtiä tai käytä nettiä muuten kuin Vauvaillessa, mutta voin kuvitella Ap:n järkytyksen, kun joku kertoo hänelle munapulasta. Mitä?!? Missä todellisuudessa on munapula? Olen järkyttynyt! 😱🥶
90-luku oli aivan toista verrattuna nykyaikaan. Silloin oikeasti oli työttömyyyttä ja se näkyi läheisillekin.
Mutta aina siitä lähtien on ollut tätä samaa valitusta: liikaa työttömyyttä, ei nuorille kesätöitä, sitä ja tätä.
Kertaakaan ei ole viime vuosikymmeninä uutisoitu, että ihmisillä menee hyvin. Silti minun tuntemillani ihmisillä menee ihan hyvin 90-luvun jälkeen. Työttömät ovat löytäneet lopulta töitä, yrittäjät ovat kuitenkin leipänsä tienanneet ja nuoret saaneet vähintään keikkatöitä.
Ap