Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden mielestä nykymuoti jättivaatteineen on järkyttävän rumaa?

Vierailija
28.03.2026 |

Esim. tässä artikkelissa esitellyt trenssitakit on mulle lähinnä painajainen.

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000011857805.html

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan karseita rytkyjä jokainen tuon artikkelin vaatteista. 

Vierailija
22/40 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tänä keväänä ole trendinä lyhyt 'trenssi'? Siis näyttää muuten perinteiseltä, väljältä popliinitakilta, mutta loppuu ennen reisiä? Tuo vasta on naurettava muoti.

Onneksi ei tarvi ostella mitään muodikkaita kaapuja tänäkään vuonna.

Vieläkö ne hirviölenkkarit on in? Missä on traktorinrenkaan urasyvyys ja leveys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse keikun normaalipainon ja ylipainon rajalla, muutama kilo on ylimääräistä.

Kun laitan noita kaapupaitoja päälle, näytän heti 20 kiloa lihavammalta. Vaikka ylimääräistä löytyy, näyttää melko tiukat vaatteet silti paremmalta päälläni. Löysässä kaavussa näyttää siltä, että voisin sen kaavun alla olla lihavampi kuin mitä olen. Näytän kammottalta kaavuissa.

Kaavut sopii vain tosi laihoille.

Ja pitkille

Vierailija
24/40 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljät kaavut eivät sovi ylipainoisille tai lihaville.

Painoa tulee heti 20 kiloa lisää.

Jotenka ketä tämä muoti palvelee? Siitä pientä vähemmistöä, jotka on tosi hoikkia ja jotka eivät näytä syöttöporsailta kaavuissa?

Vierailija
25/40 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja ovat  itse suosin löysä alaosa ja tiukka yläosa. 

Vierailija
26/40 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenka ketä tämä muoti palvelee? Siitä pientä vähemmistöä, jotka on tosi hoikkia ja jotka eivät näytä syöttöporsailta kaavuissa?

Ei sovi hoikillekaan, kun nuo kaavut kadottaa myös sen hoikkuuden ja kaikki muodot. Ylileveät hihat jättitakissa on ehkä epäpukevin vaihtoehto hoikalle.

Vierailija
27/40 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla tehtyjä vaatteita. Suoraa saumaa on helppo ommella.

Vierailija
28/40 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita, joiden mielestä ap:n elämä on pinnallista, yksinäistä ja henkisesti köyhää?

Vierailija
29/40 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sovi hoikillekaan, kun nuo kaavut kadottaa myös sen hoikkuuden ja kaikki muodot. Ylileveät hihat jättitakissa on ehkä epäpukevin vaihtoehto hoikalle.

Onko sulla lääkitystä tuohon?

Vierailija
30/40 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat syrjiä normaalipainoisia? Pitäähän heillekin olla muotia ja vaatteita. Lihaville myydään Suomessa telttoja varmaan joka firmassa. 

Vierailija
31/40 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia naisia, jotka haluaa olla miehiltä rauhassa?

Ihan hyvä syy piilottaa kroppa. Tässäkin ketjussa tollo runkkari ahdistelee.

Vierailija
32/40 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat syrjiä normaalipainoisia? Pitäähän heillekin olla muotia ja vaatteita. Lihaville myydään Suomessa telttoja varmaan joka firmassa. 

Sähän voit olla alasti kun sun ainut pätemisen aihe ei muuten näy.

Vierailija
33/40 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea on hyviä vaatteita nykyään kaupoista. Itse olen omenavartalo, joten mulle ei käy nämä napaan  asti paidat, eikä korkeavyötäröiset housut. Pillifarkut on parhaat, onneksi tight fit housujakin vielä löytyy normaalivyötäröllä. 

Vierailija
34/40 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ennenkään muoti häirinnyt mua. Jokainen pukeutuu miten haluaa.

Vierailija
35/40 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kropalle sopii just päinvastaiset. Suosin pillifarkkuja isohkolla yläosalla. Parhaat mulle on empirelinjaiset paidat. Isossa alaosassa olen tasapaksu ja näytän mummolta. 

Vierailija
36/40 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kropalle sopii just päinvastaiset. Suosin pillifarkkuja isohkolla yläosalla. Parhaat mulle on empirelinjaiset paidat. Isossa alaosassa olen tasapaksu ja näytän mummolta. 

Omenalle sopii näin, päärynälle sopii toisin päin. 

Vierailija
37/40 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap esittää nornaalia muttei ole. Sillä on jatkuva vertailu päällä ja paha alemmuudentunne.

Jos päässä on muutakin kuin tunnekeskus, ei todellakaan marise muiden vaatteista.

Vierailija
38/40 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että. Itselläni on ihan eri murheet: mietin esim, mistä sais rahaa/apua sairaalle ja kodittomalle ihmiselle kun sen lääkäriaika perutaan toistuvasti henkilöstöpulan takia.

Vaatteista viis kunhan tarkenee.

Onko ap kokoomuslaisia vaiko persuhuo*a? Kummallekin sopii ruumisarkku ja 2 metriä multaa päälle.

Vierailija
39/40 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JÄTTILÄISLASIT ON TOSI KAMALIA

Niin on, peittää koko naaman. Tosi harvalle ne oikeasti sopii ja korostaa persoonaa. Ärsyttää kun näitä on liikkeet täynnä eikä meinaa löytyä pienempiä mistään. En voi sille mitään mutta aina kun näen jonkun nostelevan 5 sek. välein lasejaan nenälle koska valuvat alas, tekee mieli ottaa ne pois päästä.

Ihan oikeasti, mene kunnon liikkeeseen. Tällä hetkellä on monia muoteja ja lisäksi  ajattomien muotoilijoiden kehyksiä eri kokoisina. Uusin lasini viime kesänä ja kiinnitin huomiota siihen, että kapeaa ja pientä kehystä oli paljon esillä isompien rinnalla. 

Pidän keskisuurista, en halua pokan reunaa näkökenttääni. 

Vierailija
40/40 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti: kohta on muotina bur k h a ja ab a ya. Johan nämä viimeisimmät trendit on menneet siihen suuntaan. Silmä tottuu...

Ootteko muuten ajatelleet, miksi miesten vaatteet eivät ole samanlaisten pikatrendien kohteena kuin naisten vaatteet? Naisille mentiin housuissa ylikireistä pilleistä ylileveisiin lahkeisiin. Miehet käyttävät enimmäkseen suht perusmittaisia lahkeita, vain teinipojilla jotain ylileveitä. Olen itse jo sen ikäinen, että vaatetta on joka lähtöön. Vanhat tulevat uudestaan muotiin. Mutta itsekin suosin kohtuumittaa kaikessa vaatetuksessa. Kun ei ole överisti kumpaankaan suuntaan, isoa tai pientä, vaate on ajaton. Tyylikäs voi olla, vaikkei osta sen hetken muotia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan