Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko miehen kivespussit voi haista ennen kuin on sulle epämukavaa?

Vierailija
28.03.2026 |

Käyn kyllä suihkussa, mutta kivespussien pesu ei tunnu luontevalta, joten ne jäävät yleensä pesemättä. Nyt huomasin että ilmeisesti tästä johtuen ne haisevat ainakin jonkin verran ... mietin vain että haittaako tuo naisia paljonkin? Varsinkin jos killuttimet työntyy siihen kasvojen ja nenän lähialueille (esim bussissa kun ahdasta)?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla haisee nivuset. Ei pallit haise

Vierailija
2/9 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nummirock -93. Muija sipas huuleen ja piku hetken päästä räkäs smegmat puskaan ja jatko lopsimista. Hieno nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todella niin, että haisevat voimakkaasti niin että itsekin haistat ne, vaikka käyt normaalisti suihkussa? Kyse voi olla tali-ihottumasta, sieni- tai bakteeri-ihottumasta, joten mene lääkäriin. 

Vierailija
4/9 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on totta! Ja korvan taukset & napa kans.

M33

Vierailija
5/9 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko todella niin, että haisevat voimakkaasti niin että itsekin haistat ne, vaikka käyt normaalisti suihkussa? Kyse voi olla tali-ihottumasta, sieni- tai bakteeri-ihottumasta, joten mene lääkäriin. 

Muista sinä pestä se haju-onkalosi.

Vierailija
6/9 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan haisemiseen joku mittari. Voi siitä sitten katsoa haiseeko liikaa.

Vierailija
7/9 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on totta! Ja korvan taukset & napa kans.

M33

Lähes varmasti tali-ihottuma, mene lääkäriin. Valitettavasti voi levitä myös päänahkaan.

Vierailija
8/9 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen aina ihmetellyt että millätavoin miehet itse kokevat, joillakin sen miehisen hajun huomaa kolmen metrin päähän eikä ole välttämättä järin sulostuttava, vaikka sellaisiakin on.  

Vierailija
9/9 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen aina ihmetellyt että millätavoin miehet itse kokevat, joillakin sen miehisen hajun huomaa kolmen metrin päähän eikä ole välttämättä järin sulostuttava, vaikka sellaisiakin on.  

Ei liity sukupuoleen, vaikka miehiä varmaan on enemmän sellaisia, jotka ilmeisesti tykkäävät omista hajuistaan. Tunnen kaksi tällaista naista. Aivan kamalaa asua samassa hotellihuoneessa haisulin kanssa. Muuten todella siisti ihminen, mutta ei peseydy riittävän usein. Toinen taas on muullakin tavalla epäsiisti, asunto kuin kaatopaikka eikä peseydy juuri koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä