Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä vaimouteni ei riittänyt

Vierailija
28.03.2026 |

hän ei osaa arvostaa minua ollenkaan. Pidän kodin siistinä, siivoan ja pyykään leivon ja laitan ruuat, kaikki siis. Käyn kaupassa. Hän ei ole tyytyväinen enää mihinkään. Jatkuvaa nahistelua johon itsekin lähden mukaan. Pitää alkaa ensi viikolla eroa tekemään pitkin hampain mutta en jaksa ja haluan vielä miehen joka rakastaa minua. Onko juuri sinullakin samainen ongelma. Olemme noin keski-ikäisiä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsette molemmat intohimoa ja rakkautta. Olette kämppiksiä sillä erolla että laitat ruokaa ja siivoat. Sitä pelkkä kämppis ei tekisi. Erotkaa ennen kuin alatte vihata toisianne.

Vierailija
42/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin paljastaa syynkin koska mieheni sen minulle huusi joskus: hän sanoi tykkäävänsä nuorista naisista ja itse en nyt enää mene hänelle nuoresta.

Nyyh, kyllä miehillä on vaikeaa kun vaimot vanhenevat mutta ajanhammas ei pysty nakertamaan miehiä vai miten sen nyt menikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettava tosiasia on se, että miehen rakkautta ei pätkääkään lisää se, että vaimo heittäytyy kodinhengettäreksi, siivoaa, pyykkää ja tekee ruokaa. Miehet eivät arvosta tuota oikeasti pätkääkään ainakaan sillä tavalla, että se jotenkin mystisesti lisäisi hänen rakkauttaan. Minäkin tein kaiken kotona ja jouduin silti petetyksi ja jätetyksi keski-iän kriisissä. Liittoa kesti yli 20 vuotta.

Vierailija
44/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni selittää että mies ei saa seksiä vaimolta. Oli mies tai nainen niin jos ei halua toista niin ei halua. Silloin pitää etsiä joku jota haluaa. Niin se arki vaan toimii että kumppani ei välttämättä ole enää haluttava. Kukaan ei voi pakottaa itseään haluamaan ketään.

Vierailija
45/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tuli paljon hyviä ja kannustavia viestejä, kiitokset niistä. En siis ole kiukkuinen nainen luonteeltani. Ja kyllä harrastamme yhdessä juuri luonnossa liikkumista ja kalastusta ammattimaisesti. Hän on harmaantunut jo, minä en.

Vierailija
46/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkö lihava, nyt osuit väärään. Vai ei mieheni minusta välitä ulkonäön takia, olen todella kaunis ja hoikka vieläkin.