Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä vaimouteni ei riittänyt

Vierailija
28.03.2026 |

hän ei osaa arvostaa minua ollenkaan. Pidän kodin siistinä, siivoan ja pyykään leivon ja laitan ruuat, kaikki siis. Käyn kaupassa. Hän ei ole tyytyväinen enää mihinkään. Jatkuvaa nahistelua johon itsekin lähden mukaan. Pitää alkaa ensi viikolla eroa tekemään pitkin hampain mutta en jaksa ja haluan vielä miehen joka rakastaa minua. Onko juuri sinullakin samainen ongelma. Olemme noin keski-ikäisiä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa mies ei halua pullaa? Eikä siivoamisesta ja korjaamisesta väsynyttä äkäistä vaimoa? Ehkä hän haluaisi viettää aikaa kanssasi rentoutumalla ja pysähtymällä. Miehesi saattaa kaivata rauhallista kahvihetkeä luonnonrauhassa lintuja kuunnellen. Ostopulla sopisi ihan hyvin. Jos nyt ylipäätään on pakko mussuttaa hiilareita koko ajan 

Kysy, ottaako mielummin pullaa vai p1llua?

N65

Miksi riitaa haastavalle, kiukkuiselle aikuiselle miehelle pitää lässyttää? Palkitaan huono käytös? Tuo vaan antaa sellaisen kuvan, että toinen voi käyttäytyä miten törkeästi haluaa ja vaimon tehtävä on vain aavistaa, mitä mörökölli kulloinkin haluaa. 

Suosittelen keskittymään elämässä muuhun, kuin olemaan hyvä vaimo. Voisi ajatella vaikka miten olla hyvä ihminen myös itselleen.

Juuri niin. Leipokoot itse pullansa ja etsikööt p1llunsa muualta. Kuka tuollaista mänttiä jaksaa edes kuunnella ja katsella?

Vierailija
22/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittohan kuulostaa aloitusviestin perusteella ihan unelmadiililtä miehille. Joku siivoaa, laittaa ruokaa ja leipoo vielä pullaa. Päälle voi vielä valittaa, miten nämä asiat on tehty, haastaa riitaa ja haukkua vaimon ulkonäköä. Miksiköhän nuoret naiset eivät enää halua seurustella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sä ukkoa passaat ja teet kaikki kotityöt?

jää oma elämä elämättä, kun aika menee turhuuteen.

ajattele itseäs ja itsenäisty

Vierailija
24/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kuvittelee, että naiselle pahinta on jäädä sinkuksi. Ei, pahinta on se, että hoidat kodin päivätyösi ohella, olet raskaana, synnytät, hoidat lapset ja löydät itsesi keskeltä tympeää/olematonta/pystyynkuollutta parisuhdetta, jossa mietit, miten päästä eroon ukosta. Tai vielä pahempaa, kuten täälläkin saa lukea, et edes pysty (rahan ja/tai elintason) vuoksi lähtemään liitosta. 

Näinkö sinun kohdallasi on käynyt?

Ja omilla valinnoillasi ei ole mitään väliä?

Vai suollatko vain vihapuhettasi yleistämällä?

Vierailija
25/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on kiukkuinen, jos ei saa tarpeeksi seksiä.

🤮

Vierailija
26/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha vaihteeksi. Heh trollin provo.

Vierailija
27/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmeisesti kiloja kertynyt? Käyppä lenkillä.

Vierailija
28/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette ilmeisesti kaivautuneet poteroihinne. Jos et sieltä voi nousta, niin et nouse seuraavassakaan ihmissuhteessasi.

Naisen elämän suurin lahja päästä eroon miehestä. Tuossa vaiheessa sitä ei vielä tajua, mutta pari vuotta sinkkuna kyllä opettaa.

Vierailija
29/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolinen Allu se siinä.

Vierailija
30/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa pyykinpesua ja siivousta, hän varmaan soittelis Siskon siivoukselle. Se haluaa hoikan, simpsakan ja kauniskasvoisen naisen imemään mulkkua iltaisin ja istumaan naamalleen. 

Vierailija
31/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin paljastaa syynkin koska mieheni sen minulle huusi joskus: hän sanoi tykkäävänsä nuorista naisista ja itse en nyt enää mene hänelle nuoresta.

kuka nyt vanhan kärttyisän akan nalkutuksesta nauttisi?

Vierailija
32/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä tarpeeksi seksiä? Se on miehille tärkeämpää kuin nuo luettelemasi asiat!

Seksillä ei ole mitään tekemistä miehen kiukun kanssa. Jos sitä haluaa, hakekoot muualta.

Vierailija
33/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haluaa pyykinpesua ja siivousta, hän varmaan soittelis Siskon siivoukselle. Se haluaa hoikan, simpsakan ja kauniskasvoisen naisen imemään mulkkua iltaisin ja istumaan naamalleen. 

Sitä voi miettiä onko naisen pyhää kehoa tällaiseen tarkoitettu vai sopisiko tähän tarkoitukseen paremmin vaikka toinen mies.

Vierailija
34/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi minun puoleltani muttei hän halua sitä minun kanssa vaan tekee sen netistä katsoen itsekseen. Hänellä on pillerit käytössä.

Jo tästä syystä kannattaa häipyä.

Vierailija
35/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kuvittelee, että naiselle pahinta on jäädä sinkuksi. Ei, pahinta on se, että hoidat kodin päivätyösi ohella, olet raskaana, synnytät, hoidat lapset ja löydät itsesi keskeltä tympeää/olematonta/pystyynkuollutta parisuhdetta, jossa mietit, miten päästä eroon ukosta. Tai vielä pahempaa, kuten täälläkin saa lukea, et edes pysty (rahan ja/tai elintason) vuoksi lähtemään liitosta. 

Juuri näin.

Vierailija
36/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen vaimo. Minä tosin arvostan häntä ja hän tietää sen. Hän tekee samat asiat ja tukee asioissa. Häneltä ei puutu yhtään mitään. Minun duuni on pitää perhe leivässä ja talossa ja työssä. Tienaan ihan jees ja säästöön menee myös rahaa. Vaimo saa osuuden omiin säästöihin, jos hukka perii. Vaimo on hyvin perinteinen nainen. Ehkä, kun maalta kotoisin ja suoraan navetasta, niin ehkä se vaikuttaa minkälaisen kasvatuksen on saanut. Hän ei ole kaupunkilaisjuntti ollenkaan. Itse toivoin suht perinteistä naista ja sain enemmän. Nyt joku kaupunkilaisurpo varmaan haukkuua vaimoani orjaksi. EI ole. Minä hoidan hänen auton, pyörän ja talon ongelmat kuntoon. Hän tekee niinkuin itse mainitsit mitä teet. Vaimoni ei ole itsenäinen vahva nainen. Hän itse sanoi, että haluaa oikean miehen eikä mitään pipopäätä vinkumaan nurkkiin. Molemmat tyytyväisiä. 25v yhdessä.  Kun rakensin talon, niin tein kunnon leivinuuniin. Nyt valmistuu leipää ja karjalanapaistia siinä uunissa. Sauna päällä. Ehkä leffa tai sarjaa. Eka pitää hakee lapset harrastuksista. 

Vierailija
37/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä ole ainoa kuvittelija katkera akka, joka ei ole kelvannut fiksulle miehelle. Eikä varmaan edes tyhmälle

Vierailija
38/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei kykene kanssasi seksiin, vaan tarvitsee nuorta naista, hänellä on iän tuoma heikentynyt libido ja varmasti testot myös alhaalla.

Hän ei varmaankaan harrasta liikuntaa? Käyttääkö runsaasti alkoholia ja nikotiinituotteita?

Mieheni on jo 68-vuotias, mutta ei vielä tarvitse pillereitä. Me tulimme äsken lenkiltä, suihku ja päiväseksiä seuraavana vuorossa. En edes ole mikään kodin pikkuhengetär. 

Vierailija
39/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa mies ei halua pullaa? Eikä siivoamisesta ja korjaamisesta väsynyttä äkäistä vaimoa? Ehkä hän haluaisi viettää aikaa kanssasi rentoutumalla ja pysähtymällä. Miehesi saattaa kaivata rauhallista kahvihetkeä luonnonrauhassa lintuja kuunnellen. Ostopulla sopisi ihan hyvin. Jos nyt ylipäätään on pakko mussuttaa hiilareita koko ajan 

Kysy, ottaako mielummin pullaa vai p1llua?

N65

Mieheni tykkää molemmista, mutta pulla on kaupasta 

Toinen N65

Vierailija
40/46 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sulla on kuin onkin "outie".