Hyvä vaimouteni ei riittänyt
hän ei osaa arvostaa minua ollenkaan. Pidän kodin siistinä, siivoan ja pyykään leivon ja laitan ruuat, kaikki siis. Käyn kaupassa. Hän ei ole tyytyväinen enää mihinkään. Jatkuvaa nahistelua johon itsekin lähden mukaan. Pitää alkaa ensi viikolla eroa tekemään pitkin hampain mutta en jaksa ja haluan vielä miehen joka rakastaa minua. Onko juuri sinullakin samainen ongelma. Olemme noin keski-ikäisiä.
Kommentit (24)
Avioliittohan kuulostaa aloitusviestin perusteella ihan unelmadiililtä miehille. Joku siivoaa, laittaa ruokaa ja leipoo vielä pullaa. Päälle voi vielä valittaa, miten nämä asiat on tehty, haastaa riitaa ja haukkua vaimon ulkonäköä. Miksiköhän nuoret naiset eivät enää halua seurustella...
miksi sä ukkoa passaat ja teet kaikki kotityöt?
jää oma elämä elämättä, kun aika menee turhuuteen.
ajattele itseäs ja itsenäisty
Vierailija kirjoitti:
Miehet kuvittelee, että naiselle pahinta on jäädä sinkuksi. Ei, pahinta on se, että hoidat kodin päivätyösi ohella, olet raskaana, synnytät, hoidat lapset ja löydät itsesi keskeltä tympeää/olematonta/pystyynkuollutta parisuhdetta, jossa mietit, miten päästä eroon ukosta. Tai vielä pahempaa, kuten täälläkin saa lukea, et edes pysty (rahan ja/tai elintason) vuoksi lähtemään liitosta.
Näinkö sinun kohdallasi on käynyt?
Ja omilla valinnoillasi ei ole mitään väliä?
Vai suollatko vain vihapuhettasi yleistämällä?
Juuri niin. Leipokoot itse pullansa ja etsikööt p1llunsa muualta. Kuka tuollaista mänttiä jaksaa edes kuunnella ja katsella?