Ihanaa kun on aamupalalla sen 7:mää erilaista leikkelettä
On myös patongia, pekonia, sun muuta sörselsöniä aina puurosta persikkaan.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli voissa paistettuja munia, savulohta, punasipulichutneya, hapankurkkua, kirsikkatomattia, paprikaa ja kreikkalaista jugurttia mustikoilla.
Leikkeleitä emme syö, ne ovat syöpäriski.
Mitä hiton hapankurkkua? Häh?
Hapankurkku on hapatettu (fermentoitu), kun taas suolakurkku on etikkaliemeen säilötty kurkku.
Eipä ole tollo, suolakurkku on se fermentoitu. Maustekurkku lilluu etikka liemessä.
On erikseen vielä etikkakurkku...
Suolakurkku ja hapankurkku ovat sama tuote. Maustekurkut ovat etikka- ja mausteliemeen säilöttyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli voissa paistettuja munia, savulohta, punasipulichutneya, hapankurkkua, kirsikkatomattia, paprikaa ja kreikkalaista jugurttia mustikoilla.
Hapankurkku on hapatettu (fermentoitu), kun taas suolakurkku on etikkaliemeen säilötty kurkku.
Ei ole. Suolakurkku on fermentoitu ja maustekurkku on etikkaliemeen säilötty. Mitään hapankurkkua ei ole kuin kirjoittajan päässä.
Googlaa hapankurkku niin opit jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä juon nyt kahvia.
Kossua kermaksi tai turpa kii.
En ole juoppo kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sämpylätaikina kohoamassa. Kun ne on paistettu, keitän hyvät kahvit. En oikein leikkeleistä välitä niin päälle tullee sipaisu levitettä ja pari viipaletta hapankurkkua.
Mitä on hapankurkut? Kuulostaa mielenkiintoiselta, suolakurkut kyllä tiedän.
Sama tuote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä söin porkkanasämpylöitä metukalla ja tomaatilla. Nom nom 😋
Mitä tarkoitat tuolla nom nom?
Mulle tulee tästä aina mielikuva Jali ja suklaatehdas, se isompoika joka tukki suklaata suuhunsa, niin että koko naama ja rinnuksetkin ruskeina.
Mitä sortimenttia ne 7:män erilaista leikkelettä on? Kiinnostelis tietää, kun olen lädössä kauppaan ostamaan aamupalatarvikkeita.
LEIKKELE JANKKAAJA TAAS VAUHDISSA!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Suolakurkku on fermentoitu ja maustekurkku on etikkaliemeen säilötty. Mitään hapankurkkua ei ole kuin kirjoittajan päässä.
Meillä tätä on aina sanottu hapankurkuksi ja samalla tavalla valmistettua kaalia hapankaaliksi.
Jos teillä on suppeampi sanavarasto, niin en minä ole siihen syyllinen.
Olet vaan niin juntti retardi. Sekin voi olla syynä.
Mulla oli vaan 3:a leikkelettä. Pääsiäiseksi ostan kyllä 4:jää erilaista.
Millaisia leikkeleitä nuo seitsemmää eri sorttimenttia olivat?
persees on sen seitsemän leivän uuni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tollo, suolakurkku on se fermentoitu. Maustekurkku lilluu etikka liemessä.
On erikseen vielä etikkakurkku...
Suolakurkku ja hapankurkku ovat sama tuote. Maustekurkut ovat etikka- ja mausteliemeen säilöttyjä.
Entäs herkkukurkku, voileipäkurkku, valkosipulisuolakurkku...
Mulla oli jukurt plattet. Valio, Sisilia.
Vierailija kirjoitti:
jahtimakkaraa koiranmakkaraa lavvantaimakkaraa lenkimakkaraa nakkimakkaraa (halvinta) vatsamakkaraa, xtra makkaraa
terv ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa varmaan hapatettuja suolakurkkuja. Niitä mekin syödään. Tehdään itse avomaankurkuista. Reseptejä löytyy loputtomasti kvg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jahtimakkaraa koiranmakkaraa lavvantaimakkaraa lenkimakkaraa nakkimakkaraa (halvinta) vatsamakkaraa, xtra makkaraa
terv ap
No siinä on makkaraa kerrakseen!
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli vaan 3:a leikkelettä. Pääsiäiseksi ostan kyllä 4:jää erilaista.
Pääsijäisen tarjoilupöytään kannattaa kyllä panostaa.
Syötte kuolleen eläimen ruhon riekaleita. Kuulidtaa tosi hienolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
terv ap
No siinä on makkaraa kerrakseen!
Onko xtra makkara mistään kotoisin?
" Puurosta persikkaan " 😂