Ihanaa kun on aamupalalla sen 7:mää erilaista leikkelettä
On myös patongia, pekonia, sun muuta sörselsöniä aina puurosta persikkaan.
Kommentit (71)
Mitä ihanaa siinä on jos ei leikkrleitä syö?? Suomalaiset leikkeleet on kamalia, rasvaisia ja paksuja siivuja
Olet onnekas. Minulla vain ruisleipää, päällä sipaisu oivariinia ja perunamuusia eilistä mutta vatsa tuli täyteen. Mustaa kahvia, ajattelin leipoa lopusta muusista rieskoja ja tehdä riisipuuron päiväruuaksi minulle ja rakkaalleni joka on nyt ajamassa Hesaan. Ei omalla autolla vaan naapurin, vie naapurin rouvan viron laivalle ja hänen mies mukana ja heidän auto siis.
Mä söin porkkanasämpylöitä metukalla ja tomaatilla. Nom nom 😋
Hienoa, että oikein patongia syöt.
Istuuko aamiaispöydässä myös dipl.insinöörimies?
haista v ...u..itsellä näkkileipää ja halpiskahvia..
Minulla sämpylätaikina kohoamassa. Kun ne on paistettu, keitän hyvät kahvit. En oikein leikkeleistä välitä niin päälle tullee sipaisu levitettä ja pari viipaletta hapankurkkua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihanaa siinä on jos ei leikkrleitä syö?? Suomalaiset leikkeleet on kamalia, rasvaisia ja paksuja siivuja
Suomessa on myös ohuen ohuita leikkeleitä, v*tun ma tu!
Enpä pystynyt edes laskemaan leikkeleiden määrää aamupalalla. Kolme yötä olin Kuopiossa Rauhalahdessa tällä viikolla. Päivä olisi mennyt jos olisi kaikkia maistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu, saatana!
Kyllä kurkkua, tomaattia, paprikaa, salaattia, porkkanoita. Rasvaisia makkaroita ja juustoa en ole syönyt sitten viime kesän ja olen laihtunut 10kg. Ai että miten paljon parempi olla. Mies
Justiinhan noi leikkeleet julistettiin karsinogeenisiksi ja sä syöt 7:mää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu, saatana!
No eipä perrkele olis paljo paremmin voinu.
Meillä oli voissa paistettuja munia, savulohta, punasipulichutneya, hapankurkkua, kirsikkatomattia, paprikaa ja kreikkalaista jugurttia mustikoilla.
Leikkeleitä emme syö, ne ovat syöpäriski.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli voissa paistettuja munia, savulohta, punasipulichutneya, hapankurkkua, kirsikkatomattia, paprikaa ja kreikkalaista jugurttia mustikoilla.
Leikkeleitä emme syö, ne ovat syöpäriski.
Mitä hiton hapankurkkua? Häh?
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä, että meillä täällä Suomessa on sellaisia ohuenohuita leikkeleitä, joita saa myös vähärasvaisina. Ei sillä, että hyvää aamiaista syövänä ymmärtäisin, minkä vuoksi joku suomea osaamaton sen viitsii täällä mainita. Tai ehkä ap asuu myös itärajan sillä puolella, jossa se on erikoista.
Ja todellisuudessa syöt lauantaimakkaraa ruisleivän päällä kuten muukin tuulipukukansa.
Mitä höpötät, olmi??