Ihanaa kun on aamupalalla sen 7:mää erilaista leikkelettä
On myös patongia, pekonia, sun muuta sörselsöniä aina puurosta persikkaan.
Kommentit (71)
Miten 7ää, juustoa, lihaleikkelettä, näistä ei saa 7ää.
Vierailija kirjoitti:
Mä söin porkkanasämpylöitä metukalla ja tomaatilla. Nom nom 😋
Mitä tarkoitat tuolla nom nom?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli voissa paistettuja munia, savulohta, punasipulichutneya, hapankurkkua, kirsikkatomattia, paprikaa ja kreikkalaista jugurttia mustikoilla.
Leikkeleitä emme syö, ne ovat syöpäriski.
Mitä hiton hapankurkkua? Häh?
Kurkku, joka on hapatettu. Samalla tavalla kuin hapankaali. Ei sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli voissa paistettuja munia, savulohta, punasipulichutneya, hapankurkkua, kirsikkatomattia, paprikaa ja kreikkalaista jugurttia mustikoilla.
Hapankurkku on hapatettu (fermentoitu), kun taas suolakurkku on etikkaliemeen säilötty kurkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä söin porkkanasämpylöitä metukalla ja tomaatilla. Nom nom 😋
Mitä tarkoitat tuolla nom nom?
Siinä toinen ma tu...
Ihanaa ku on just sopivasti viittä vaille vainaa Jallupullo, että pärjää ysiin ku viunakauppa aukeaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hapankurkku on hapatettu (fermentoitu), kun taas suolakurkku on etikkaliemeen säilötty kurkku.
Eipä ole tollo, suolakurkku on se fermentoitu. Maustekurkku lilluu etikka liemessä.
On erikseen vielä etikkakurkku...
Vierailija kirjoitti:
Minä juon nyt kahvia.
Kossua kermaksi tai turpa kii.
Vierailija kirjoitti:
Istuuko aamiaispöydässä myös dipl.insinöörimies?
Huomenta. Ottaako Lumppukin puuroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Suolakurkku on fermentoitu ja maustekurkku on etikkaliemeen säilötty. Mitään hapankurkkua ei ole kuin kirjoittajan päässä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla aamiaistarjontana oli vain kahvi ja mieheni penis. Oli riittävästi ja kumpaakin sain kyllikseni. Hyvä aamu!
Kohta sumppi pihahtaa ja päälle pikkanen kahvi!
Persu-Tynkkynen ja patongin nielentä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Suolakurkku on fermentoitu ja maustekurkku on etikkaliemeen säilötty. Mitään hapankurkkua ei ole kuin kirjoittajan päässä.
Suolakurkku on suolaliemeen säilöttyä kurkkua (mausteena usein vaikka sinapinsiemeniä). Hapankurkku on hapattettua kurkkua, Herkkukurkuksi sanotaan kurkkua, jossa on suolan ja etikan lisäksi sokeria ja jotain mausteita, kuten tilliä voi olla.
Niin? Jatkuuko päivä koko lihavan Kiljusen perheen pällistely-räjähdyskierrokselle Prismaan ja Mäkkärille?
Toiv. osasitte edes pysäköidä Nissaninne laillisesti ettei kerry lappuja
Leikekkehulluus taitaa olla unelmia maassa, jossa niitä ei juuri ole.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sämpylätaikina kohoamassa. Kun ne on paistettu, keitän hyvät kahvit. En oikein leikkeleistä välitä niin päälle tullee sipaisu levitettä ja pari viipaletta hapankurkkua.
Mitä on hapankurkut? Kuulostaa mielenkiintoiselta, suolakurkut kyllä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tätä on aina sanottu hapankurkuksi ja samalla tavalla valmistettua kaalia hapankaaliksi.
Jos teillä on suppeampi sanavarasto, niin en minä ole siihen syyllinen.
Jos on varaa nirsoilla paksuista viipaleista, on asiat hyvin. Moni on niihinkin ylen tyytyväinen.