Meilläpä on viisas koira, entä teillä
Koira ymmärtää kaikenlaisia sanontoja ja monesti sen saa huomata. Eilen keskustelin naapurin naisihmisen kanssa ja koirista oli keskustelu ja minulla oli koira mukana. Minä sanoin, että tämän koiran kanssa tulee välillä hiki, kun koira vetää välillä naru kireällä, kun jokin haju on tullut ja koira alkaa vetämään. Koira käännähti minuun päin ja katsoi minua hetken aikaa. Kyllä koira ilmeestä päätellen tajusi, että siitä puhuttiin
Kommentit (87)
Mullapa on hiton hauska kissa! Tuli yks päivä vastaan olkkarissa ja oli laittanut neliön mallisen tumman nukan aivan suun ja kuonon väliin 😂
Vierailija kirjoitti:
Mullapa on hiton hauska kissa! Tuli yks päivä vastaan olkkarissa ja oli laittanut neliön mallisen tumman nukan aivan suun ja kuonon väliin 😂
Siis nenän ja suun
Minä sain kahdelta siskolta koristekoiran ja siinä on toiminta, että koira haukku kuuluu. Kokeilin, että miten pihan koirat reagoi ja vähän aikaa haukkuivat. Eivät luultavasti arvanneet, että koira ei ole aito ja luulivat vieraaksi koiraksi. Piti koiria puhutella, että ei ole mitään vierasta koiraa tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkö sanonnan: kikkelis kokkelis mitäs läxit?
Sitä voisi kysyä vaikka Ukrainan soltulta Talvisodassa kun Sino Häyhä hänelle otsaan reiän teki, mitäs läxit kikkelis kokkelis.
Kollaalla ei taistellut ukrainalaisia divisioonia. Ihan olivat umpivenäläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkö sanonnan: kikkelis kokkelis mitäs läxit?
Sitä voisi kysyä vaikka Ukrainan soltulta Talvisodassa kun Sino Häyhä hänelle otsaan reiän teki, mitäs läxit kikkelis kokkelis.
Kollaalla ei taistellut ukrainalaisia divisioonia. Ihan olivat umpivenäläisiä.
Simo Häyhälle itselleen kävi myös huonosti, jos tämä tarina koiran juttuun kuuluu.
On ne koirat viisaita todellakin. Veljeni pojalla on koira ja koira on hoidossa isällään ja aina kun poika käy isänsä luona, niin koira vikisee ikäväänsä monta päivää, kun poika käy isänsä luona ja poika touhuaa koiran kanssa. Tämä poika asuu toisessa paikkakunnassa ja metsästämässä käy kotipitäjässään.