Meilläpä on viisas koira, entä teillä
Koira ymmärtää kaikenlaisia sanontoja ja monesti sen saa huomata. Eilen keskustelin naapurin naisihmisen kanssa ja koirista oli keskustelu ja minulla oli koira mukana. Minä sanoin, että tämän koiran kanssa tulee välillä hiki, kun koira vetää välillä naru kireällä, kun jokin haju on tullut ja koira alkaa vetämään. Koira käännähti minuun päin ja katsoi minua hetken aikaa. Kyllä koira ilmeestä päätellen tajusi, että siitä puhuttiin
Kommentit (45)
Jotkut pöljät ovat keksineet että koira on n.8 vuotiaan ihmisen tasolla. Miettikää löytääkö tai haistaako jku lapsi huumeita tai osaako jäljittää ym. Todella tyhmää verrata eläimiä ja ihmisiä keskenään.
Mun koira syö kaikkien eläinten jätöksiä...
Onko lintukoira? Mieleeni on jäänyt tarina eräästä koiranomistajasta, joka kehui vierailleen koiransa olevan hyvä lintukoira. Saman tien koira ryntäsi vauhdilla erään naisvieraan luokse ja työnsi kuononsa jalkoväliin.
On täälläkin aina ollut..koirat vaan on fiksuja.Mutta on ne kissatkon.Mun viimeisin oli kyllä jotain ihmeellistä.Ulkona sai liikkua vapaana kuoli oliko 17-19v.Lenkeillä mukana koiran perässä .Koira ystävä.Mökillä nukkuivat yhdessä.
Siis jokaisella on omasta mielestään viisas koira. Minullakin. Muut tuskin samaa mieltä koirastani.
Jos se puree vihervasureita niin annan sille luun
Vierailija kirjoitti:
Osaako se edes ratkaista toisen kertaluvun osittaisdifferentiaaliyhtälöitä? Ei taida osata eli ei ole kovin viisas se.
Tunnen monta ihmistä, jotka osaavat ratkaista toisen kertaluvun osittaisdifferentiaaliyhtälöitä. Osa heistä on viisaampia, osa vähemmän viisaita.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut pöljät ovat keksineet että koira on n.8 vuotiaan ihmisen tasolla. Miettikää löytääkö tai haistaako jku lapsi huumeita tai osaako jäljittää ym. Todella tyhmää verrata eläimiä ja ihmisiä keskenään.
Ei niitä kaiken kattavasti vertaillakaan. Mutta tietyn ominaisuuden suhteen voi olla mielekästä vertailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako se edes ratkaista toisen kertaluvun osittaisdifferentiaaliyhtälöitä? Ei taida osata eli ei ole kovin viisas se.
Koiralla on omanlainen älykkyys ja koira on viisaampi, kuin ihminen luuleekaan.
Jos haluaa älykästä seuraa,koira voittaa demarin mennen tullen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole haisevaa piskiä.
Meillä ei ole haisevaa piskiä.
Ei meilläkään. Koirani tuoksuu ihanalle.
Koira on ihmisen paras ja luotettavin ystävä.
Mun kissa hakee harjan, kantaa sen suussaan mun luo ja pudottaa jalkojen juureen kun haluaa tietynlaista poskien ja leuan harjausta. Ihan itse on oppinut moisen tavan. Jonkinlaista kognitiivista kykyä tuokin osoittaa.
Täytyyhän herran tähden eläinten selviytyä mitä moninaisimmista paikoista ja tilanteista. Ei ne voi olla aivottomia.
Tää nykyinen ei oo mikään ruudinkeksijä, mutta ymmärtää hyvin puhetta. Edellinen oli itseä viisaampi ja keksi ja ratkoi kaikenlaista itse. Nykyinen peesaa ja tyytyy elämäänsä.
Minä tässä aamutuimaan palstaa selailin ja sitten äänen luin tämän postauksesi kissalleni, joka vieressäni luki aamulehden pörssi osiota. Hän katsahti minuun ja tokaisi, että on nuo koirat hassuja kun eivät osaa hihnassa kulkea vetämättä. Hetken siinä yhdessä naureskelimme ja vetäydyttiin takaisin aamutoimiimme.
Viisaan koiran voi osaava kouluttaa niin, ettei se kisko narussa. Ehkä teillä on tasavertainen tuo älykkyys.
meilläkin on viisas koira..
rekku jos luet tämän tule pliis kotiin, ostimme lempi herkkujasi.
Helppo on koiran olla viisas, kun omistajat on tyhjällä käyviä.
En ole tyhmää koiraa ikinä tavannut. Ihmiset ei useinkaan ymmärrä eläinten viisautta.