IL: Laura Arffman avautuu saamastaan palautteesta
Aihe on herättänyt niin paljon lapsivihaa, siis vihaa, ei pelkästään puhetta säännöistä tai vastuista, että enempää en tähän aiheeseen enää mene. Vihaa on maailmassa riittävästi jo ilman salikeskusteluakin, Arffman kirjoittaa.
Totean vain, että itselle lapset ovat kaikessa mahdollisessa elämässä mukana. Eivät erillinen saareke, jolle on olemassa erillinen aika ja paikka.
Eli kuntosalit: 0
Laura Arffman: 1
Case closed.
Kommentit (59)
Mulla on kolme alakouluikäistä lasta.
En vie omia lapsiani kun käyn kuntosalilla, enkä halua että muutkaan tekevät niin.
Miksi julkkislauran kanta tässä asiassa on tärkeämpi kuin minun, tavallisen perheenisän? Perheenisäviha näkyväksi 🤩
Minä: 1
Laura Arfmann: 0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuntosaliyrittäjä ei halua lapsia salille niin sitten se on niin. Tuleehan tuossa jo vastuuasiatkin kyseeseen, kun sitten jos jollain nassikalla on levypaino otsassa niin aletaan vaatia korvauksia ja syyllinen on salin omistaja. Jos mulla ois sali niin yksikään nassikka ei olisi treenitilassa. En ottais sitä riskiä että päästäisin lapset treenaajien sekaan koheltamaan.
Mahdollista on sekin, että pikku-Arffman pinkaiseekin liikkeelle sieltä nurkastaan - josta siis pääsääntöisesti ei poistu - ja aiheuttaa onnettomuuden jollekulle sivulliselle. Rouva Arffmanin puolustus on varmasti sama kuin sähkölaudoillaan sukkuloivien teinien: "Se ei hipaissutkaan!"
Siis hullua, että tästä joudutaan edes keskustelemaan. Säännöt on selvät ja koskevat kaikkia. Aina tulee näitä minä minä ja mun lapsi Lauroja, jotka olettavat olevansa jotenkin parempia ihmisiä, kuin muut ja säännöt eivät koskisi heitä.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei selvästi vieläkään ymmärrä mikä tässä oli ongelma.
Eikä tule koskaan ymmärtämään. Koko muu maailma väärässä ja hän yksin oikeassa. Tyypillistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleen asiasta tietämättä että jos ovat vuoroviikolla toisella vanhemmalla , kannattaisi jättää kuntoilut vapaa viikolle ja viettää aikaa lapsen kanssa lapsiviikolla , toki on vaikeaa jos on himokuntoilija.
Jos ei keksi himokuntoilijana tapaa liikkua tarpeeksi lasten kanssa rikkomatta sääntöjä, silloin täytyy varmaan olla liikkumatta.
Minä kävin lenkillä, kun lapset olivat harrastuksissa. Jätin auton parkkiin harrastuspaikan pihaan ja lähdin juoksemaan. Toki käytiin myös lenkillä. Lapset pyöräili ja minä juoksin.
Lihaskuntoa treenasin kotona kahvakuulalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleen asiasta tietämättä että jos ovat vuoroviikolla toisella vanhemmalla , kannattaisi jättää kuntoilut vapaa viikolle ja viettää aikaa lapsen kanssa lapsiviikolla , toki on vaikeaa jos on himokuntoilija.
Miksi ei liiku lapsen kanssa yhdessä? Varmaan sille lapselle kiva istua nurkassa, kun äippä treenaa. Menisi johonkin, mitä voi tehdä yhdessä. Mä en ainakaan halua salilleni yhtäkään lasta, vaikka olisivat kuinka hiljaa jne. Lapset saattavat silti keksiä yhtäkkiä jotain.
Juu juu, mekin ollaan perheenä semmoinen maanosa tai mikä lienee planeetta ja mitä näitä nyt on, mutta siitä huolimatta lapset eivät ole mukana kaikessa ja kaikkialla.
Sen sijaan, että Laura olisi toiminut vastuullisen vanhemman tavoin ja noudattanut sääntöjä, hän päätti närkästyneenä avautua asiasta.
Tainnut tottua erikoiskohteluun julkkisstatuksella.
Mitä iloa ja liikunnan riemua siitä muka on lapselle, että pistetään nurkkaan istua jököttämään ja katsomaan kun vanhempi liikkuu ja treenaa? Kyllä on itsekäs ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa ja liikunnan riemua siitä muka on lapselle, että pistetään nurkkaan istua jököttämään ja katsomaan kun vanhempi liikkuu ja treenaa? Kyllä on itsekäs ihminen.
Voisinpa vaikka lyödä vetoa, että lykkäsi vielä puhelimen tai tabletin lapsen käteen, että jaksaa nököttää kiltisti nurkassa.
Varsinaista liikunnan riemua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa vaikka lyödä vetoa, että lykkäsi vielä puhelimen tai tabletin lapsen käteen, että jaksaa nököttää kiltisti nurkassa.
Ihan taatusti. Laura vaikuttaa olevan täysin sokea omille tekemisilleen.
Pointsit tälle kuntosaliyrittäjälle, ettei nöyristele näiden, "etkö sä tiedät kuka mä oon" tyyppien kanssa.
Eli nyt hän leimaa muut vastuulliset ja sääntöjä noudattavat vanhemmat sellaisiksi, joille lapset ovat vain irrallisia saarekkeita?
Todella outoa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt hän leimaa muut vastuulliset ja sääntöjä noudattavat vanhemmat sellaisiksi, joille lapset ovat vain irrallisia saarekkeita?
Todella outoa käytöstä.
On kyllä asiatonta ja ikävää luettavaa tuo hänen tekstinsä.
Tuossahan olisi voinut todeta, että "olin väärässä ja ylireagoin. Tosiaan, eihän se lapsen paikka kuntosalilla ole".
Vierailija kirjoitti:
Hän ei selvästi vieläkään ymmärrä mikä tässä oli ongelma.
No tämä menee nyt vähän asian vierestä mutta mietin, ett olikohan Laura rouva lopahtaneessa avioliitossaan väkisin raahamassa silloista miestään pulkkamäkeen miksiköhän se ex-mies otti pika ritolat.
Harrastan vuoristokiipeilyä ja laskuvarjohyppyä. Miksi en saa ottaa lapsiani mukaan?
Kerrotko hieman tuosta kisasta millaisia tuntemuksia heräsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli lapset mukana kun Laura on viihteellä baarissa
lapset mukana kun sitä poljetaan kuin tulpatonta mopoa viihteen päätteeksi
Hyi miten typerä olet. 🤮
Totean vain, että itselle lapset ovat kaikessa mahdollisessa elämässä mukana. Eivät erillinen saareke, jolle on olemassa erillinen aika ja paikka.
Kunnioituksesta kuntosaliyrittäjää ja toisia salinkäyttäjiä kohtaan rouva saisi esittää julkisen anteeksipyynnön. Kuntosalilla on osoitettu kattavaa ymmärrystä asettamalla häätö rouvalle jolla on vajavainen käsityskyky lasten turvallisuuden tajuamisesta. Turhaan syyllistää muita ottaisi vain opikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten muuten luulet lapsen viihtyvän nurkassa? Toki yhden kerran olisin voinut lapsena istuskella nurkassa katselemassa kuntosalia, mutta olisin kyllä sanonut äidilleni sen jälkeen, että en tule enää, oli niin tylsää.
Omia lapsiani ei olisi tullut mieleenkään tuoda kuntosalille kököttämään nurkkaan.