Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllähän lähes kaikille miehille seksissä on tärkeintä naisen orgasmi

Vierailija
27.03.2026 |

Täällä tehdyssä kyselyssä 90% miehistä oli valmis tekemään mitä tahansa nainen toivoo, että tämä nauttisi ja saisi orgasmin.

Mies on onnellinen, kun 'saa' seksiä eli nainen hyväksyy hänet seksikumppaniksi. Kyse ei ole sitä, että mies on reppanasielu, joka etsii hyväksyntää, vaan siitä että terveviettisellä miehellä on vastustamaton tarve ja halu löytää 'naaras' seksikumppaniksi. 

Mitä kuumempi hottis valitsee miehen seksikumppaniksi sitä onnellisempi mies on. Mies haluaa tämän rinnalla myös tulla kokonaisvaltaisesti halutuksi ja hyväksytyksi. 

Se, että nainen saa orgasmin kertoo miehelle tämän paitsi nauttineen seksistä ylipäätään niin nyös siitä, että juuri kyseisen miehenkin kohdalla nainen tyydyttyy eli mies osaa hommansa. Lisäksi, mikä ehkä tärkeintä, nainen pystyy ja uskaltaa ja haluaa kyseisen miehen kohdalla antautua täysin nautintoon ja olle hetken ikäänkuin haavoittuvaisessakin asemassa.

Jos nainen ei selkeästi saa orgasmia, niin miehen osalta seksikokemus jää vajavaiseksi. Vastoin täällä esiintyvää yleistä ja runsaasti esitettyä käsitystä "kassien tyhjentäminen" on harvalle miehelle käsitys hyvästä ja tyydyttävästä seksielämästä.

Pahoittelen etukäteen, että tämä ehkä ahdistaa naisia, jotka syystä tai toisesta eivät saa orgasmia kumppaninsa kanssa tai yksinkään. Se ei ole tämän kirjoituksen tarkoitus.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se että mies toivoisi naisen saavan jotta hänelle tulisi onnistunut olo ei kyllä ole sama kuin mies joka on huomaavainen eli hyvä sängyssä."

Klassinen väärin sammutettu. Mitä jos vaan nauttisi.

Naiseni on uskomattoman hyvä suihinottaja ja tekee sitä mielikseen ja nautin ylikaiken, kunnes tajusin hänen tekevän sitä päteäkseen seksissä. Meni kyllä maku koko hommasta. (sarc)

Vierailija
22/40 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se että mies toivoisi naisen saavan jotta hänelle tulisi onnistunut olo ei kyllä ole sama kuin mies joka on huomaavainen eli hyvä sängyssä."

Klassinen väärin sammutettu. Mitä jos vaan nauttisi.

En viittaa siihen, että taustalta löytyy väärä motiivi vaan siihen, että mies vaatii tai toivoo, että nainen saisi, mutta ei oikeasti tee mitään mitä nainen toivoo vain itse päättämäänsä toimintaa jolla haluaisi naisen saavan jotta itselle tulisi hyvä mieli. 

Ihan yhtä hyödyllistä kuin nainen joka "haluaa että mies on kiihkeä ja nauttii" mutta toivoo sen tapahtuvan vain kun mies itse sen itselleen hoitaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi allekirjoittaa otsikkoa, sillä mun elämässä on ollut vain 3 miestä, joille se on ollut tärkeää. Ja onhan noita miehiä polulle sattunut moniakin.

Vierailija
24/40 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naista pitää huomioida,nuolla ja panna 1-2tuntii,niin että pillu on ihan hillona.Namskis

Vierailija
25/40 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies "keksi" pääsiäisrunon:

Virvon varvon, tuoreeks terveeks, mulle pillu, sulle kulli.

Vierailija
26/40 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä "tärkeintä on että mies ja muna nauttii" miehiä palsta pullollaan.

Ja se naisviha, " hinkkaa sitä klitoristasi" on vahvasti esillä.

Klitan hieromisessa ei ole pätkääkään naisvihaa. Oot hiukan pihalla.

Vierailija
27/40 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aina ivallisesti sanottu. Itse olet pihalla.  "Hinkkaa vaan sitä klitoristas kun et muuhun kykene" tyyliin. Sekö on sinusta kivasti sanottu, ja vielä aina yhteydessä, missähalveksittu muutenkin.

Vierailija
28/40 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aina ivallisesti sanottu. Itse olet pihalla.  "Hinkkaa vaan sitä klitoristas kun et muuhun kykene" tyyliin. Sekö on sinusta kivasti sanottu, ja vielä aina yhteydessä, missähalveksittu muutenkin.

Älä rupea laittamaan sanoja mun suuhuni. Sä sanoit noin, en minä. Taidan pitää naisvihan levittämisestä.

Vierailija
29/40 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tärkeintä on aina ollut oma orgasmi. Siksi olenkin tyytynyt omaan käteeni ja jäänyt vanhaksipojaksi. M66

Vierailija
30/40 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä rupea laittamaan sanoja mun suuhuni. Sä sanoit noin, en minä. Taidan pitää naisvihan levittämisestä.

Tee niin jos olet jo aloittanutkin. Kuten kaltaisesi.Myönnätkö että naisviha on tosiasia. No et varmaan..

Vierailija
31/40 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee niin jos olet jo aloittanutkin. Kuten kaltaisesi.Myönnätkö että naisviha on tosiasia. No et varmaan..

Sun maailma on täynnä naisvihaa ja paskoja miehiä. Siitä osaanottoni. Mutta ehkä sinä olet ansainnut kaiken tuon omalla käytökselläsi. Se on nimittäin täysin provosoivaa riidan haastamista. Ihan joka kerta naiset vs. miehet. Kostuuko sun pillu siitä?

Vierailija
32/40 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se pääpiirteittäin noin menee kuin Ap aloituksessa veistelee.

No en usko.

Parisuhdemiehellä noin voi olla mutku eihän läheskään kaikki miehet ole parisuhdemiehiä.

Ja miehelle kumminkin siemensyöksyt on välttämättömiä.

En koe että siemen syöksy on välttämätön. Pystyn hoitamaan sen itsekin. Olen hidas lukeamaan seksin aikana. Jos on pitkään jyystetty ja molemmat nauttivat niin ihan sama saako orgasmin

Vierailija
33/40 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun maailma on täynnä naisvihaa ja paskoja miehiä. Siitä osaanottoni. Mutta ehkä sinä olet ansainnut kaiken tuon omalla käytökselläsi. Se on nimittäin täysin provosoivaa riidan haastamista. Ihan joka kerta naiset vs. miehet. Kostuuko sun pillu siitä?

Mä olen pyörinyt palstalla kymmenkunta vuotta, ja koko sen ajan on ollut nää samat rähinät, samat jankkaukset ja samat triggeröitymiset. Se persoona elää vastakkainasettelusta ja riidasta, eikä se riita riitelemällä lopu. Joskus olen itsekin jankannut sen kanssa, enää en jaksa. Siitä ei ole iloa kenellekään muulle kuin hänelle itselleen.

Vierailija
34/40 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän palstan ja koko vihan syyllinen on siis 1 nainen. Melko hyvin syytetty.

Ilman tätä naista, kaikki  naiset saisivat orgasmin yhdynnässä  ja miehet suuseksiä ja kaikki oli ihan okoo. 

Hienoa. Syntipukki on jälleen nainen!

Vierailija
35/40 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman tätä naista, kaikki  naiset saisivat orgasmin yhdynnässä  ja miehet suuseksiä ja kaikki oli ihan okoo. 

You are number UNO! Sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
36/40 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisoletettu.

Vierailija
37/40 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin, että lähes kaikki miehet haluavat naisensa saavan orgasmin eli nauttivan seksistä tavalla millä tahansa, on joidenkin mielestä väärin ja ilmeisesti jotain kieroa naisvihaa ja halua hyötyä vain. Hieman erikoista.

Minulla on teoria näistä juupas-eipäs keskusteluista vauvalla: 

Miehen ja naisen seksuaalisuus on erilaista yleisellä tasolla. Miestä kiinnostaa lähes kaikki seksiin liittyvä vaikka seksielämä olisi kunnossa. Seksipalsta eli tämä osio vetää puoleensa ihan tavallisia miehiä runsain määrin. Naisia tänne hakeutuu ilmeisesti valikoidummin. Onnellista parisuhdeseksielämää elävä nainen ei usein koko osiota avaa ellei jokin ole mennyt pieleen. Seksissä tavalla tai toisella 'traumatisoituneille' naisille tämä lienee yksi matalankynnyksen  kanava purkaa tuntojaan.

Tästä seuraa, että täällä on osapuolina keskustelussa ihan tavalliset miehet, jotka eivät millään tasolla tunnista omassa elämässään tai kokemuspiirissään näitä "kunhan saa kassit tyhjäksi" miehiä, joita täällä kirjoittavat naiset taas lähes yksinomaan kohtaavat. Trollit ottavat sitten vielä kaupan päälle kaiken ilon irti tästä ruutitynnyristä poppareitaan rouskuttaen.

Vierailija
38/40 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin, että lähes kaikki miehet haluavat naisensa saavan orgasmin eli nauttivan seksistä tavalla millä tahansa, on joidenkin mielestä väärin ja ilmeisesti jotain kieroa naisvihaa ja halua hyötyä vain. Hieman erikoista.

Miehen ja naisen seksuaalisuus on erilaista yleisellä tasolla. Miestä kiinnostaa lähes kaikki seksiin liittyvä vaikka seksielämä olisi kunnossa. Seksipalsta eli tämä osio vetää puoleensa ihan tavallisia miehiä runsain määrin. Naisia tänne hakeutuu ilmeisesti valikoidummin. Onnellista parisuhdeseksielämää elävä nainen ei usein koko osiota avaa ellei jokin ole mennyt pieleen. Seksissä tavalla tai toisella 'traumatisoituneille' naisille tämä lienee yksi matalankynnyksen  kanava purkaa tuntojaan.

Tästä seuraa, että täällä on osapuolina keskustelussa ihan tavalliset miehet, jotka eivät millään tasolla tunnista omassa elämässään tai kokemuspiirissään näitä "kunhan saa kassit tyhjäksi" miehiä, joita täällä kirjoittavat naiset taas lähes yksinomaan kohtaavat. Trollit ottavat sitten vielä kaupan päälle kaiken ilon irti tästä ruutitynnyristä poppareitaan rouskuttaen.

Itse asiassa aika osuva analyysi mielestäni.

Vierailija
39/40 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hyvästä analyysistä ja oikeista johtopäätöksistä. Tästä juurikin tuntuu olevan kyse. Itse en ole koskaan oikeassa elämässä tavannut esim. palstan pahinta miesvihaajaa vastaavaa naista. En ikinä.

Vierailija
40/40 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ilman molempien orgasmia on kyllä ajan tuhlausta. Itse en sellaista harrasta, enkä myöskään tapaa naista toista kertaa, jos se ei saa millään tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän