Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi +30v. nainen hankkii monta kissaa, jos ei saa miestä?

Vierailija
26.03.2026 |

Olen itse seurusteleva nainen ja muutama naisystävä ei ole koskaan seukannut. Kun tuo ikä koitti, hankkivat molemmat kissoja ja inhoavat miehiä. Joku katkeruus kun ei ole vielä flaksi käynyt??

Kommentit (168)

Vierailija
81/168 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut jo yli 20 v onnellisesti naimisissa, mutta kissoja tulee, jos joskus jään yksin. Kissat ovat ihania.

Vierailija
82/168 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulempa että suurin osa ei halua miestä. Kissalle on kiva jutella ja siitä on seuraa, se ei juo, ei petä eikä solvaa.. Parempi olla ihanasti yksin kun huonon kanssa. Yksin saa tehdä mitä haluaa, katsoa mitä haluaa, syödä mitä haluaa jne.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/168 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on ihania. 

Vierailija
84/168 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihan ja kissavihan väälillä on yhteys.

Vierailija
85/168 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, jätä miehesi ja ota kissa. Lupaan että et kadu.

Vierailija
86/168 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha vitsihän tuo on että kokematon 30-40v. nainen hankkii kissalauman. Jotain seuraa kun miestö ja lapsia ei ole. Säälin. Mutta pääasia että ovat vähän onnellisempia. On tosi kliseistä.

Hohhoijaa, miten kliseisen viestin oletkin osannut kirjoittaa :D Nimimerkillä 30-vuotiaana tapasin aviomieheni, 30-40-vuotiaana hankimme yhdessä kissalauman ja nyt 50-vuotiaana kissoja on kuusi. Naimisissa on oltu pian 20 vuotta, ja se oli muuten mies, joka kissan hankkimista ehdotti. Toki tiesi mun tykkäävän kissoista, mutta hän sen aloitteen teki.

Vierailija
87/168 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin kissan ja sitten toisen. Tämä liittyi enemmän eläinrakkauteeni kuin miehiin. Kissa on puhdas, tuoksuu aina hyvältä ja rakastava olento. Mies tuli sit myöhemmin.

Vierailija
88/168 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissasta saa loistartunnan, joka voi vaikuttaa aivojen toimintaan siten, että ihminen alkaa hankkia lisää kissoja. Kyseessä on toksoplasmoosin aiheuttama enkefaliitti.

Toksoplasmoosin voi saada syömällä yli vuorokauden vanhaa kissan ulostetta, enkä itse ainakaan tunne yhtään kissanomistajaa, joka niin tekisi. Ensinnäkin laatikot siivotaan kahdesti päivässä, ja laatikoiden siivoamisen jälkeen pestään kädet. Ja jos viitsii ottaa asioista selvää, toksoplasmoosin saa todennäköisimmin alikypsennetystä lihasta tai huonosti pestyistä vihanneksista sekä puutarhatöistä, jos työntää multaa suuhunsa aka ei käytä hanskoja ja pistää silti sormiaan suuhunsa.

Vierailija
89/168 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin kaksi kissaa, koska pidän kissoista kovin. Ei liity mitenkään kumppaniin tai kumppanittomuuteen. Epäilen, että ihan on sama syy muillakin. M47

Vierailija
90/168 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on paljon kaneja? Tai liskoja? Miksi se olisi eläimestä kiinni?

Tai - hui kamala - on mies JA kissoja JA liskoja JA uusimpana tulokkaana myös koira :D 

Hauska yksityiskohta muuten sellainen, että jos terraarioharrastajalla on myös jokin "perinteinen" karvainen lemmikki, niin se on hyvin hyvin usein kissa. Varmaan jotenkin siksi, että näiden kanssa voi möllöttää tyytyväisenä omassa kodissaan.

91/168 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole ikinä ollut tarvetta miehelle. Jos tästä rikastun niin hankin kissoja. Ja kyllä, täytän koht  30 vuotta. Onneksi opin tarpeeksi miehistä yleisesti ottaen jo nuorena kun olen seurannut netissä ym maailmanmenoa ja miesten mielipiteitä naisista. Myös vanhempieni elämää olen seurannut ja siitäkin opin karvaasti etten miestä todennäköisesti ikinä hanki(ei kannata-ja jos hankin niin kummallakin saa olla oma koti)

Vierailija
92/168 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tuollaisen naisen. Hän tosin on semmoinen joka miehen unelma, häkellyttävän kaunis, älykäs, huumorintajuinen... Mutta, mutta... Hän asuu yhdessä parikymppisen tosi äkäisen kollikissan kanssa, joka tuntee näköjään syvää vihaa ihmismiehiä kohtaan. 😞 

M27

Suurin osa noista kissanaisista on just nimenomaan kauniita ja suosittuja, nykypäivän crazy cat lady on ennemminkin hot cat lady. Samalla lailla siis kuin vanhatpiiatkin on nykyään pelkästään haluttuja naisia, jotka itse on valinneet elää ilman parisuhdetta.

Niin, naiset tosiaan saa itse valita. Eikä kaikki valitse parisuhdetta. Itsekin pitänyt eläimiä ja etenkin kissoja aina paljon mielenkiintoisempana seurana kuin ihmisiä. Etenkin miehet on yleensä tosi ikävystyttäviä.

Onneksi saa valita. ;)

Vierailija
93/168 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmistavat, että eivät ikinä saa miestä. En tunne yhtään miestä, joka haluaisi naisen, jolla on kissoja. Koiratkin ovat useimmille punainen vaate. 

Höpöti pöpöti :) Mikään ei ole seksikkäämpää kuin cat dads 🥰

Niinpä Empaattinen ja fiksu  mies hankkii kissoja. On ihan tieteellisesti todettu että kissaihmiset ovat  älykkäitä veraten keskivertoihmiseen

Ja samalla se on hyvä psykopaattitesti ;) narsistit ja muut hallinnanhimoiset hullut pystyy erittelemään sillä, että eivät pidä kissoista (koska niitä ei voi hallita). Tietenkään kaikki kissavihaajat eivät diagnoosia saa, mutta pelaa sitten varman päälle ja ottaa semmoisen, joka osaa olla kissojen kanssa.

Vierailija
94/168 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesboja kaapissa nuo kissanaiset 

Ei tarvitse olla lesbo, että valitsee kissan seuran miehen seuran yli. Kissasta saa iloa, mies on usein pelkkä taakka.

Eikä monet ota kumpaakaan. 

Vierailija
95/168 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissasta saa loistartunnan, joka voi vaikuttaa aivojen toimintaan siten, että ihminen alkaa hankkia lisää kissoja. Kyseessä on toksoplasmoosin aiheuttama enkefaliitti.

Harvalla sisäkissalla nykypäivänä on toksoplasmaa ollenkaan, tuo on vanhentunut myytti.

Vierailija
96/168 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lemmikki-ihminen. Tuo kissanainen ulina on muesten harhaista settiä. Kuvittelevat raukat, ettei nainen selviä elämästä, jos naisella ei ole joku hoidokki :D

Vierailija
97/168 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No -30v ei kissoja voikaan hankkia.

Vierailija
98/168 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisenamiehen aloitus.

Katkeravanhapiian kommentti. 

Vierailija
99/168 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissan on parempi kuin miehet.

Ja kirjoitustaito näillä seonneilla ikäneidoilla on tuollainen. 

Vierailija
100/168 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset kaipaa läheisyyttä vaan kissoja. Kissat ei kaipaa läheisyyttä vaan naisia.

Kissathan just elää läheisyydestä ja lämmöstä. Talvisin mun päällä nukkuu öisin kolme kissaa ja se neljäskin ihan iholla lusikassa. Mun päällä on siis käytännössä lämmin kehräävä lötköttelypeitto. 
En vaihtaisi kissojani yhteenkään ihmiseen tässä maailmassa.