Miksi +30v. nainen hankkii monta kissaa, jos ei saa miestä?
Olen itse seurusteleva nainen ja muutama naisystävä ei ole koskaan seukannut. Kun tuo ikä koitti, hankkivat molemmat kissoja ja inhoavat miehiä. Joku katkeruus kun ei ole vielä flaksi käynyt??
Kommentit (168)
Kissat on ihania. Miehistä vain 1/30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäistä ilman lapsia, siksi monet hankkii kissoja.
Ehkä selittää muutakin naisten käytöstä. Halu saada lapsi on niin kova että jopa siitä omasta miehestä pitää yrittää tehdä sellainen.
Ei tarvitse! Miehet ovat yleensä keskenkasvuisia penikoita alun alkaen ja loppuun saakka
Koska kissat ovat aistillisempia ja fiksumpia kuin miehet. Ja antavat positiivista palautetta sekä hellyyttä, lojaalisuutta.
Kissa ei töki munakoisolla selkään kun yrittää nukkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäistä ilman lapsia, siksi monet hankkii kissoja.
Ehkä selittää muutakin naisten käytöstä. Halu saada lapsi on niin kova että jopa siitä omasta miehestä pitää yrittää tehdä sellainen.
Ei tarvitse! Miehet ovat yleensä keskenkasvuisia penikoita alun alkaen ja loppuun saakka
Miksi kutsutaan ihmistä, joka suu vaahdoten raivoaa keskustelupalstalla?
-naiseksi
No mä otin kissan jo ennen kuin täytin 20v. Miehiä on kyllä riittänyt sen jälkeenkin. Mieluummin kyllä asun kissan kuin miehen kanssa. Miehet kuorsaa yms
Ei mulla ole ainuttakaan kissaa enkä ole ikinä edes harkinnut omistavani. Mitä tulee parisuhdestatukseeni, niin olen tällainen ikisinkku mutta vasta jokunen vuosi sitten havahduin siihen että voisihan sitä vaikka alkaa deittailemaankin. Ja tälleen 30+ ikäisenä on kiva kun sekä nuoremmat että vanhemmat miehet osoittavat kiinnostustaan. Aika näyttää löytyykö vierelle ketään mutta kovin hyvin ei ap:llakaan mene sillä hän kokee oikeudekseen mollata toisia. Itsensä kanssa sinut ja tasapainoinen ihminen käyttäytyy aivan toisin.