Miksi +30v. nainen hankkii monta kissaa, jos ei saa miestä?
Olen itse seurusteleva nainen ja muutama naisystävä ei ole koskaan seukannut. Kun tuo ikä koitti, hankkivat molemmat kissoja ja inhoavat miehiä. Joku katkeruus kun ei ole vielä flaksi käynyt??
Kommentit (79)
Mitäs kun on mies, kissa, ja koira???
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tuollaisen naisen. Hän tosin on semmoinen joka miehen unelma, häkellyttävän kaunis, älykäs, huumorintajuinen... Mutta, mutta... Hän asuu yhdessä parikymppisen tosi äkäisen kollikissan kanssa, joka tuntee näköjään syvää vihaa ihmismiehiä kohtaan. 😞
M27
Hahhah! Siinä on nainen löytänyt todellisen protectorin 😁 Ai että rakastan kissoja!
Tuo kuullostaa hyvältä idealta, jos tyrkymiehet alkavat häiritsemään naista, niin ratkaisu löytyy kissasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmistavat, että eivät ikinä saa miestä. En tunne yhtään miestä, joka haluaisi naisen, jolla on kissoja. Koiratkin ovat useimmille punainen vaate.
Höpöti pöpöti :) Mikään ei ole seksikkäämpää kuin cat dads 🥰
Niinpä Empaattinen ja fiksu mies hankkii kissoja. On ihan tieteellisesti todettu että kissaihmiset ovat älykkäitä veraten keskivertoihmiseen
Sulan, kun iso raavas mies valitsee olla hellä pientä luontokappaletta kohtaan 🥰
Kissasta saa loistartunnan, joka voi vaikuttaa aivojen toimintaan siten, että ihminen alkaa hankkia lisää kissoja. Kyseessä on toksoplasmoosin aiheuttama enkefaliitti.
Vierailija kirjoitti:
Lesboja kaapissa nuo kissanaiset
Miksi lesbojen pitäisi olla kaapissa?
Vierailija kirjoitti:
Kissasta saa loistartunnan, joka voi vaikuttaa aivojen toimintaan siten, että ihminen alkaa hankkia lisää kissoja. Kyseessä on toksoplasmoosin aiheuttama enkefaliitti.
Siis se, minkä sait kauan aikaa sitten?
"Hahhah! Siinä on nainen löytänyt todellisen protectorin 😁 Ai että rakastan kissoja!"
Lisää iloasi kertomalla, että olen yrittänyt juonia itseni kyseisen kissaherran suosioon ostamalla hänelle kissojen namuja, mutta niihin hän ei ole koskenut. Sen sijaan hän iskee piikikkäällä tassullaan heti, jos pyrin olemaan yhtään lähempänä hänen ihanaa omistajaansa. 😞
M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmistavat, että eivät ikinä saa miestä. En tunne yhtään miestä, joka haluaisi naisen, jolla on kissoja. Koiratkin ovat useimmille punainen vaate.
Höpöti pöpöti :) Mikään ei ole seksikkäämpää kuin cat dads 🥰
Niinpä Empaattinen ja fiksu mies hankkii kissoja. On ihan tieteellisesti todettu että kissaihmiset ovat älykkäitä veraten keskivertoihmiseen
Sulan, kun iso raavas mies valitsee olla hellä pientä luontokappaletta kohtaan 🥰
Nämä on parhaita. Kissalla on hyvä vaisto ihmisistä/miehistä. Jos hän ei pidä jostakin karta häntä
Mua oikeesti harmittaa et olen allerginen kissoille. Ehkäpä koira sitten eläkkeellä. Mut se ettei oo miestä, ei harmita.
Jahas nämä mielisairas päässyt näköjään osastolta ja nyt tekee taas tällaisia aloituksia. Miten joku eläin voi mennä noin paljon tunteisiin? Otahan lääkkeet!
Miksi +30v. nainen hankkii miehen, vaikka voisi ottaa monta kissaa? 😻😻😻
Entä jos on paljon kaneja? Tai liskoja? Miksi se olisi eläimestä kiinni?
Vierailija kirjoitti:
"Hahhah! Siinä on nainen löytänyt todellisen protectorin 😁 Ai että rakastan kissoja!"
Lisää iloasi kertomalla, että olen yrittänyt juonia itseni kyseisen kissaherran suosioon ostamalla hänelle kissojen namuja, mutta niihin hän ei ole koskenut. Sen sijaan hän iskee piikikkäällä tassullaan heti, jos pyrin olemaan yhtään lähempänä hänen ihanaa omistajaansa. 😞
M27
Ne on ne murder mittens 😉 Kannattaa varoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis se, minkä sait kauan aikaa sitten?
Miten sinusta tuli minä. Kertomus skitsofreniasta? Ei, vaan enkefaliitista.
Ei ole, ei hankkinut eikä i hoa.
Mshtaa olla ongelmat vähissä kun pitää keksimällä keksiä
Vierailija kirjoitti:
Miksi +30v. nainen hankkii miehen, vaikka voisi ottaa monta kissaa? 😻😻😻
Tämä! Sitä kehräystä ja kiintymystä! 🥰🐈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaipasivat seuraa, ja kissat ovat siihen parempia kuin useimmat miehet. Suloisia, lämpöisiä ja pehmoisia.
Minäkin olen takuuvarmasti lämpöinen ja pehmoinen. Suloisuus on jo kauan sitten kaikonnut. M55.
Olisit ehkä kuitenkin liian raskas sylissä. Eikä läsnäolollasi olisi välttämättä yhtä positiivinen vaikutus naisen terveyteen kuin kissoilla.
Ei naiset kaipaa läheisyyttä vaan kissoja. Kissat ei kaipaa läheisyyttä vaan naisia.
Lesboja kaapissa nuo kissanaiset