Miksi +30v. nainen hankkii monta kissaa, jos ei saa miestä?
Olen itse seurusteleva nainen ja muutama naisystävä ei ole koskaan seukannut. Kun tuo ikä koitti, hankkivat molemmat kissoja ja inhoavat miehiä. Joku katkeruus kun ei ole vielä flaksi käynyt??
Kommentit (79)
Meitin sängyssä nukkuu kaksi koiraa sekä kissa ja lisäksi mies ja minä. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Naisen kissojen määrä korreloi suoraan sivupersoonien määrän kanssa. Jos "saat" mahdollisuuden kissanaisen kanssa niin varmista ettei katteja ole enempää kuin 2kpl.
Montako persoonaa sinulla on ? Ainakin kommenttisi mukaan monta😁
Höpö höpö. Älä yleistä, jos kaverillasi on näin!
Kertooko lemmikkien lukumäärä munan puutteen voimakkuuden? Jos on vaikka kolme koiraa niin nainen ei ole saanut kymmenen vuoteen ainakaan? Näitähän näkyy tuolla kadulla vähän väliä. Syy voi olla toki vieläkin kamalampi kun netissä on monenlaista videota eläinrakkaudesta. Itsehän olen eronnut kirkosta aikoja sitten. Jotenkin nyt pelottaa, mihin maailma on menossa ja Saatanan vaikutus alkaa tuntumaan uskottavalta. Ihminen tarvitsee rakkautta. Muuten tulee paha.
Miksi joillain naisilla ei ole miestä mutta koiria? Ovatko he sekopäitä? Nussivat koiransa kanssa?
No, ehkä hän ei halua parisuhdetta? Itse olen nelikymppinen nainen, ja mulla on koiria (2) eikä kissoja, mutta mulla ainakin syy on, että tiesin jo nuoresta asti, etten halua parisuhdetta enkä perhettä. Kokeilin kyllä muutaman kerran seurusteluja, totesin ettei ole mun juttu. Liikaa sosiaalisuutta mun erakkoluonteelle.
Vierailija kirjoitti:
Varmistavat, että eivät ikinä saa miestä. En tunne yhtään miestä, joka haluaisi naisen, jolla on kissoja. Koiratkin ovat useimmille punainen vaate.
Kuka nainen haluaisi eläimiä vihaavan luonnehäiriöisen miehen? Jos sun lähipiiri on täynnä tällaista porukkaa, niin pariutukaa mielellään vain keskenänne, vaikka olisitte kaikki miehiä. Kuulostaa sen tason porukalta, että 'tappakaa ne, ennenkuin ne ehtii munia'.
Vierailija kirjoitti:
Hän on seonnut
Täysin normaali.
Ei niitä tarvitse olla kumpiakaan vaikka ei olisi puutetta miehistä tai pitäisi kissoista!
Vierailija kirjoitti:
Tuskin liittyy toisiinsa.
kyllä ne aika selkeästi liittyvät toisiinsa.
katkeroituneet vanhapiiat hankkivat kissalauman.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joillain naisilla ei ole miestä mutta koiria? Ovatko he sekopäitä? Nussivat koiransa kanssa?
Ap kommentoi omaan aloitukseensa.
Vierailija kirjoitti:
Varmistavat, että eivät ikinä saa miestä. En tunne yhtään miestä, joka haluaisi naisen, jolla on kissoja. Koiratkin ovat useimmille punainen vaate.
Höpöti pöpöti :) Mikään ei ole seksikkäämpää kuin cat dads 🥰
Huonot miehet on tarpeettomia. Naisia ja naisten oikeuksia puolustavat miehet on haluttuja parisuhdemarkkinoilla.
Ap on oikeasti mies. Ap:n deitti on ilmeisesti todennut heti alkuunsa, että oma kissa on älyllisempää ja ystävällisempää seuraa. Katkeroituneet miesvässykät ry:n kotisivuilta luin, että tässä tilanteessa mies yleensä syyttää naisen lapsia, eläimiä tai haukkuu naisen ulkonäön/vaatimukset.
Mutta ei huolta! Katkeroitunut mieslapsi pystyy aina luomaan elinikäisen suhteen omaan käteensä. Onnea teille!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaipasivat seuraa, ja kissat ovat siihen parempia kuin useimmat miehet. Suloisia, lämpöisiä ja pehmoisia.
Minäkin olen takuuvarmasti lämpöinen ja pehmoinen. Suloisuus on jo kauan sitten kaikonnut. M55.
Tunnen lähinnä miehiä, joilla kissoja.
Et siis ole päässyt edes keskustelemaan naisten kanssa ja taas uusi aloitus, kun olet niin katkera?
Tunnen tuollaisen naisen. Hän tosin on semmoinen joka miehen unelma, häkellyttävän kaunis, älykäs, huumorintajuinen... Mutta, mutta... Hän asuu yhdessä parikymppisen tosi äkäisen kollikissan kanssa, joka tuntee näköjään syvää vihaa ihmismiehiä kohtaan. 😞
M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöti pöpöti :) Mikään ei ole seksikkäämpää kuin cat dads 🥰
Niinpä Empaattinen ja fiksu mies hankkii kissoja. On ihan tieteellisesti todettu että kissaihmiset ovat älykkäitä veraten keskivertoihmiseen
Koirat ne vasta ärsyttäviä ovat. Taitaa olla rakki-ihmisen aloitus.