Vauvansa murhasta syytetty äiti purskahti itkuun oikeudessa
Kommentit (329)
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia tulisi lisää, jos abortti kiellettäisiin, kuten osa fantasioi.
Miksi ette tee samoin kuin kehoitatte miehiä tekemään?
Pitää haarat kiinni tai ottaa sterilisaation.
Vierailija kirjoitti:
Miten hän niissä kivuissa pysynyt edes tajuissaan? Mitään kipulääkettä ei käyttänyt, joten tuskin on tekoa täydessä ymmärryksessä tehnyt.
Miksi pitäisi käyttää kipulääkkeitä? Eihän moni niitä synnytyksessäkään käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teitittelet minua ja kuvittelet, että olen tehnyt abortin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tietenkin se itkee, koska on uhri. naiset ovat aina uhreja. paha yhteiskunta yrittää vainota vauvantappajaa
Puhutko nyt tyttövauvasta joka itki pöntössä, hän tosiaan oli uhri.
Tuon ikäinen sikiö ei itke, ei ole vielä kehittynyt sinne asti. Menepä maalailemaan näitä misogyynisiä valheita siis muualle.
Luepa uutisia. Pönttö. Lapsi syntyi raskausviikolla 30 ja itki pöntössä.
Uli Uli inseli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin väärä ja epäoikeudenmukainen päätös päästä tuota henkilöä vapaaksi! Mur hasi vauvansa! Järkyttävää!
Häpeä Suomen oikeuslaitos!!
No eipä tuossa ollut mitään perusteita pitää vangittuna. Minä kyllä hänen vanhempinaan pitäisin tarkasti silmällä, sen verran saattaa olla paha paikka olla vapaana.
Murhaajaa ei ole syytä pitää vangittuna???
Eihän se murhannut ketään :)
Miksi luulet että oikeuslaitos hommaisi naaraille tuomioita? Täytyy pitää tilastot siistinä. Vain miehet tekee rikoksia.
Sehän tästä vielä puuttuis että oikeuslaitos hommaisi yhtään kellekään tuomioita ennen tuomiota.
Ei taida olla ihan tuttua tuo oikeuskäsittely.Kaikki tiesi jo ennen ensimmäistä istuntoa että tuo naaras saa vapauttavan.
Ei se ole mitään vapauttavaa saanut vaan ei ole vangittuna oikeudenkäynnin ajan.
Vauva oli itkenyt pudotessaan pönttöön. Tämä Tinka-äityli oli antanut lapsen olla siellä kylmässä vedessä ainakin 6-7 minuuttia, todennäköisesti kauemminkin. Oli nostanut vauvan pois vasta kun tarpeeksi häkestä painostettiin elvyttämään. Mutta sinne häkeenhän ei ensiksi lainkaan soitettu, vaan poikaystävä soitti muistaakseni isälleen huomattuaan hätätilanteen.
Lapselle tiedoksi: Sterilisaatiota ei tuosta vaan oteta. Pitää olla tietyn ikäinen ja/tai lapsia tehtynä. Minäkin sain sterilisaation vasta 32-vuotiaana, vaikka olin siinä kohtaa jo 9 lapsen äiti.
Se on rikoslain lapsensurma, enintään max 4 vuotta vankeutta. Ei siitä mitään muuta voi.
Kyllä syyttäjällä on aika kova näyttö. Uskon että murhana tuomitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultapieni, sinua kukaan teititellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tehdään 9000 vastaavaa tappoa joka vuosi ilman rangaistusta.
Ai 9000 naista r aiskataan raskaaksi vastoin tahtoaan vuosittain? Hyi helvetti, tehkää jotain näille miehille.
Mistä keksit että nainen oli raiskattu?
Ei ole seksiä ilman raiskausta inseli.
Vierailija kirjoitti:
Lapselle tiedoksi: Sterilisaatiota ei tuosta vaan oteta. Pitää olla tietyn ikäinen ja/tai lapsia tehtynä. Minäkin sain sterilisaation vasta 32-vuotiaana, vaikka olin siinä kohtaa jo 9 lapsen äiti.
Ne säännöt voi muuttaa. Mies ja naaras saa sterin saman ikäisenä kuin nykyään abortti.
Tällöin ei abortteja enää tarvita.
Eikö kelpaa? Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Se on rikoslain lapsensurma, enintään max 4 vuotta vankeutta. Ei siitä mitään muuta voi.
Kyllä syyttäjällä on aika kova näyttö. Uskon että murhana tuomitaan.
Tänään jo kerrottiin ettei tuomita murhana ja naaras päästettiin vapaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitittely on sitä, että vastataat yksittäiselle ihmiselle te-muodossa. Eikö sinulle tämän vertaa ole peruskoulussa opetettu?
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset tappajat kulkevat sitten vapaana tavan kansan keskuudessa. Ei voi ymmärtää millainen ihminen jättää vauvan pönttöön itkemään ja kuolemaan vailla minkäänlaista omantunnon tuskaa.
Ihan normaali Suominainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne säännöt voi muuttaa. Mies ja naaras saa sterin saman ikäisenä kuin nykyään abortti.
Eikö kelpaa? Miksi ei?
Niin kauan kuin nykyinen lainsäädäntö on voimassa, on ihan v'tun sama kelpaako tuo lainsäädäntö sinulle tai minulle. Sen mukaan joka tapauksessa toimitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitittely on sitä, että vastataat yksittäiselle ihmiselle te-muodossa. Eikö sinulle tämän vertaa ole peruskoulussa opetettu?
Kultapieni, tämä ei ole tekstiviestipalsta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä syyttäjällä on aika kova näyttö. Uskon että murhana tuomitaan.Tänään jo kerrottiin ettei tuomita murhana ja naaras päästettiin vapaaksi.
Eikä kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kelpaa? Miksi ei?
Niin kauan kuin nykyinen lainsäädäntö on voimassa, on ihan v'tun sama kelpaako tuo lainsäädäntö sinulle tai minulle. Sen mukaan joka tapauksessa toimitaan.
Älä kuitenkaan vetoa siihen mitä joku laki sanoo tänään, sen voi aina muuttaa.
Kultapieni, tämä ei ole tekstiviestipalsta
Ei tietenkään ole. Jos olisi, en voisi kirjoittaa tänne tietokoneella. Eikö teille lapsille enää opeteta edes perusasioita peruskoulussa?
Eikä tarvii. Pääsi vapaaksi ja masennuksen takia eläkkeelle.