Tulkaa vtun sisäsiittoiset naama etee sanoo niin voin hoitaa sen teidän jälkiabortoinnin ihan verekseltään mulle ei puhuta noin
Eikä mun äidistä
Tulkaa naama etee sanoo niin tapan teidät
Pentti Karvonen on trollien kuningas
Kommentit (14)
Ihan itse olet ansainnut kaiken kuran niskaasi ja koko ajan todistat meidän sanomisemme todeksi omilla harhaisilla, jopa mielisairailla sönkötyksilläsi, eikä tämäkään aloituksesi tee poikkeusta.
Vierailija kirjoitti:
Poistoon!
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistoon!
Miksi?
Mietippä oikein tarkkaan, jos osaat.
Kas hennalla lääkkeet ottamatta tai eivät enää tehoa.
[Pilkallista naurua, kohteena luuseri ap!]
Trollit ei oikein loista naaman edessä sanomisilla.
Olet kyllä palstan ylivoimaisesti psyykkisesti sairain ihminen.
Odotan sananvapauden puolustajia puolustamaan tätä.
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä palstan ylivoimaisesti psyykkisesti sairain ihminen.
Millä perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Trollit ei oikein loista naaman edessä sanomisilla.
Ei tuo Hokkajankkis/Karvosen Pena/Bibbelipoika jne. ainakaan, kun ei se loista muutenkaan, paitsi alhaisella älykkyysosamäärällään, joka alittaa aivokuolleen ameebankin.
Et sinä ole Pentti Karvonen, etkä Hokka. Yrität toisten nimillä saada huomiota itsellesi ja kyllä sitä saatkin -negatiivista palautetta ja ihan syystä!
Mä saan loukkaantua siitä jos mua haukutaan epäonnistuneeksi keskenmenoksi
Tai jos mun äitiä solvataan tai ketään tai mitään mulle rakasta
Epävakaan henkilön tarve käyttäytyä aggressiivisesti ja kirjoittaa rivoja kuuluu yleensä sairauden luonteeseen. Kirjoitustyyli lapsenomaista uhoamista, sisältö vailla minkäänlaista ymmärrystä.
Jos sinä kerta loukkaannut siitä, niin mene vain pois täältä palstalta ja jatka elämääsi tekemällä jotain hyödyllistä! Me muut haluamme täällä keskustella normaaleista asioista. Sinä sen sijaan haaskaat omaa aikaasi ja muiden aikaa. Varaa vaikka lomamatka Etelän lämpöön ja rentoudu siellä.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ole Pentti Karvonen, etkä Hokka. Yrität toisten nimillä saada huomiota itsellesi ja kyllä sitä saatkin -negatiivista palautetta ja ihan syystä!
Toisten nimillä?
Pentti Karvonen on ihan mun päästä keksitty hahmo vtun ääliö
Ja en kyllä muista että olisin ikinä esiintynyt täällä nimellä J0el Hokka
Hokkajankkis tuli siitä kun jankutin J0el Hokasta
Poistoon!