Nyt ette kuuntele enää yksikään kerrostaloihminen musiikkia bassoilla ikinä
Vihaan teitä.
Kerrostalossa musiikkia bassoilla ei kuunnella.
Otan ihan oikeasti elämäntehtäväkseni ja olen valmis vaikka henkeni uhkaamaan siihen että tuo loppuu pysyvästi.
Kommentit (14)
Käännän kohta nupit kaakkoon ja basson jumputtamaan. Poppikone soimaan vaan.
Bongo-bongo-bongo-bongo-bom-bom-BOM!
Bongo-bongo-bongo-bongo-bom-bom-BOM!
Vierailija kirjoitti:
Jos voisit kerrankin keksiä jonkun jutun ihan itse, niin se olisi jo jonkinlaista kehitystä. Valitettavasti et selvästi tähän kykene, vaan olet ja pysyt pelkkänä pedofiilina joka plagioi muiden juttuja ja tekee niistä sielutonta sloppia.
Viillän sun kurkkusi auki ja kusen sun haudalle
Paskon myös ja heitän mällit sun haudalles.
Vierailija kirjoitti:
Jos voisit kerrankin keksiä jonkun jutun ihan itse, niin se olisi jo jonkinlaista kehitystä. Valitettavasti et selvästi tähän kykene, vaan olet ja pysyt pelkkänä pedofiilina joka plagioi muiden juttuja ja tekee niistä sielutonta sloppia.
Tappaisin sut jos uskaltautuisit sanomaan tuon päin naamaa ihan real life.
Puukottaisin sut kuoliaaksi.
Kuuntelen niin kauan, kun tarvitsee hukuttaa naapureiden kakaroiden kirkuminen ja pomppiminen musiikin alle. Reilu peli.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaaja. Luultavasti olet ollut myös koulukiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta soi ja kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta soi ja kovaa.
Laita ihan täysille
Niin paljon kun lähtee!
Pitäkää täysillä niitä musa vehkeitä :) joka päivä.
Ikinä en ole pitänyt bassoja täysillä. Mistään en ole jäänyt paitsi. Musiikki on musiikkia, ei sitä pidä pelkkään bassoon hukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tappaisin sut jos uskaltautuisit sanomaan tuon päin naamaa ihan real life.
Puukottaisin sut kuoliaaksi.
Tiedät ettei sinusta siihen ole, itke vaikka tyynyä vasten. Anna pahan mielen purkautua ulos.