Lue keskustelun säännöt.
syöttö vinkkejä kaipailisin
06.05.2007 |
Kuinka sais parhaiten ruokittua yhtä aikaa kun pullosta annan maidon?
Pojat ovat nyt 3 viikkosia ja oma olo on todella epävarma... en oikeen raaski antaa toisen huutaa sillä aikaa kun toinen syö, he kun heräävät lähes aina samaan aikaan ja huutavat ruokaa heti.
Syöttöväli on 3 tuntia mikä kyllä on omasta mielestä liian usein mutta kait se siitä pitkittyy...
On tää vaan jotenkin vaikeeta puuhaa kahden kanssa. Olin kuvitellu selviäväni ihan helposti mut ei kyllä helpolta ole tuntunut missään vaiheessa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla