Kaappaus keittiössä uusi kausi
Olipa pirtsakka sanavalmis tämä Tytti uusimmassa jaksossa.
Katso lähetysajat : Kapen keittiökaappaus - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (669)
Onko tää ohjelma siirtynyt Maikkarilta Neloselle? Miksi?
Olen sekasyöjä ja teen myös kasvisruokaa. Mulle kasvisruoka on kasvikset, linssit, pavut, kikherneet jne. Tämä oli hyvä jakso näyttää, että kasvisruokavalio voi olla päin perseestä.
Todellakin kaikki lihan ja makkarankorvikkeet ovat ihan hirveitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavisperheet niin paljon mielenkiintoisempia, aitoja, kuin nämä esittäjät, esiintyjät, roolinvetäjät.
Tytti vaikutti ihan tavikselta.
Mutta on silti julkisuuden henkilö. Sanon tämän itsekin jonkinlaisena julkisuuden henkilönä, että kyllä se tavisten keittiöiden perkaaminen oli mielenkiintoisempaa. En tosiaan aio tätä uutta kautta edes katsoa, koska suomalaisessa tuotannossa täytyy näköjään heivata tavikset pois. Vaikka juuri he ovat kiinnostavimpia, koska eivät ole yleensä harjoitelleet esiintymistä koko ikäänsä.
Keskityt siis vieraisiin etkä itse asiaan?
Mä katson nyt tuota ensimmäistä jaksoa. Todella raskas tuo Tytti. Siis todella. Pakottava tarve olla esillä ja äänessä ykköshenkilönä. Argh.
Jakson 2 pariskunta jätti sanattomaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva nähdä tavallisia ihmisiä eikä aina nää hovinarreja. Mä en myöskään ymmärrä miten jotkut noin avuttomia voivat menestyä.
Miten ruoanlaitto liittyy menestykseen ellei ole ruoka-alalla?
häh? tää on ihan periaatteen asia! Jos on älykäs ja fiksu niin osaa myös huolehtia ittestään ja osaa tehdä ruoka. Kotiruoka on kaikken a ja ö mitä tulee hyvinvointiin. Kertoo paljon ihmisestä.
Nämä tekivät ruokaa mikä sopii koko perheelle eli alkoivatko kaikki kasvissyöjiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva nähdä tavallisia ihmisiä eikä aina nää hovinarreja. Mä en myöskään ymmärrä miten jotkut noin avuttomia voivat menestyä.
Miten ruoanlaitto liittyy menestykseen ellei ole ruoka-alalla?
häh? tää on ihan periaatteen asia! Jos on älykäs ja fiksu niin osaa myös huolehtia ittestään ja osaa tehdä ruoka. Kotiruoka on kaikken a ja ö mitä tulee hyvinvointiin. Kertoo paljon ihmisestä.
Tiedän älykkäitä alkoholisteja. Työt kuitenkin hoituu super hyvin ja on mainetta alalla.
Vierailija kirjoitti:
Nämä tekivät ruokaa mikä sopii koko perheelle eli alkoivatko kaikki kasvissyöjiksi?
Ei. He tekivät ruokia, joita koko perhe syö, niin äidin ei tarvitse tehdä itselleen omaa ruokaa erikseen. He tekivät myös kalaa. Olettaisin, että kun Tytin puolisolla on kokkausvuoro, hän saattaa välillä tehdä liharuokaa, niin tällöin Tytti voi ottaa jääkaapista edellisen päivän ylijäämää: kasvista ja/tai kalaa.
Onko noita ohjelmassa tehtyjen ruokien reseptejä jossain?
Vierailija kirjoitti:
Jakson 2 pariskunta jätti sanattomaksi
Se nainen! Sille oli tullut väriä naamaan, ihan kuin se olisi herännyt eloon. Ihanaa, että he saivat tästä ohjelmasta näin paljon apua, ja tulivat niin paljon terveemmän näköisiksi. Ai että kun alkoi itselläkin tekemään mieli jotain vihanneksia.
Oli mukava tuo Tytti.
Hyvän näköistä ruokaa laittoivat.
Kakkosjakson pariskunta ei muka syö mitään, mutta silti reippaasti ylipainoisia. No kai tässä on taas se kuuluisa "säästöliekki" menossa. Uskookohan Kapekaan noita.
Jos ohjelman yhteydessä on nimi Kape Aihinen, niin en todellakaan sellaista katso.
Tytillä ja Kapella synkkas 110% kameroiden edessä !
Vierailija kirjoitti:
Kape on hyvä tyyppi, huomio kivasti lapsetkin ja kohtelee kaikkia samoin(hyvin). Suolan määrä ihmetyttää ja että aina menisi suola-pippuri-linja mausteena.
Tytti oli räväkkä, ihan hauska. Rahaa näkyy olevan, mitähän puoliso tekee? Julkkikset ei kiinnosta yleisottaen.
Ikean halpiskaappeja kämpässä. Mutta jotenkin tuli käytöksestä itseään Kapelle tyrkyttävä olo.
Kakkosjakson pariskunta oli varsinkin alussa jotenkin tosi ilmeettömiä ja värittömiä. Olikohan tuo surkea ruokavalio vaikuttanut jo aivoihin/veriarvoihin ja tehnyt jotain masennusta? Painon perusteella syövät kyllä enemmän kuin mitä noina ruokapäiväkirjapäivinä. Ei parilla ruisleivällä ylläpidetä ylipainoa. Ja mikä se "puuro" oli sillä miehellä, kun laittoi maitoa ja sokeria kaurahiutaleiden joukkoon ilman, että lämmitti/valmisti sitä puuroa.:D He hyötyivät kyllä Kapen käynneistä. Kiva kun saivat apua.
Ekan jakson Tytti oli mulle vieraampi julkisuudenhenkilö. Hänestä jäi positiivinen mielikuva. Oli ihan hyvä jakso, vaikka ei ollutkaan tavis.
Ensin syödään joku eines, jotta voidaan ratkaista pulma lisäämällä paljon värikkäitä kasviksia. Vähän tarkemmin saisi näyttää tai kertoa mikä se ihana ruoka on, jota Kapen kanssa tehdään. Reseptit jää vähän vaillinaisiksi.
Kapen ravintola Helsingissä pitää matalaa profiilia, mutta ruoka on älyttömän maukasta.