Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen elämä on yhtä helvettiä. Naisten arki on luksusta siihen verrattuna, ja silti naisilta ei sympatiaa heru, pelkkää haukkumista vaan.

Vierailija
25.03.2026 |

Naiset ei tajua miesten ongelmista yhtään mitään. Meillä on korkeimmat itsemurhaluvut, masennus, uupumus ja yksinäisyys, mutta kukaan ei puhu siitä. Naiset saa kaiken sympatian maailmasta, me saamme vain kuulla "ole mies, älä valita". Naisilta ei heru sympatiaa millään. Jos yritän kertoa miten väsynyt olen töissä, vastaus on "no minäkin olen väsynyt" tai "mies ei saa valittaa". Kiitos ei koskaan kuulu, vain odotuksia.

Parisuhdemarkkinoilla naiset odottaa että mies on pelkkä viihdyttäjä pelle, lompakko ja palvelija. Jos mies ei siihen alistu, niin jonossa on sata muutakin miestä. Naiset valittaa turhasta (unihäiriöt, hormonit, some-kritiikki) ja popsivat mt-pillereitä kuin karkkeja mutta meidän ongelmat on oikeita ja silti niistä vaan vaietaan. 

Kommentit (271)

Vierailija
161/271 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on mennyt ihan metsään. Mä luin noita kommentteja ja täytyy sanoa että tää on juuri se paras mahdollinen esimerkki siitä mistä alussa yritin puhua.  

Ensinnäkin sille joka antoi mulle ne viisi "ongelmaa" korjattavaksi. Kiitos neuvoista. Mä käyn töissä kahdeksan-kymmenen tuntia päivässä, tulen kotiin ja alan heti hoitaa lasta, vaihtaa vaippoja, laittaa ruokaa ja siivota, koska vaimo on "niin väsynyt" (kiitos vaan niille jotka luulitte mua inselliksi). Jos mä sanon että mäkin olen ihan loppu, niin vastaus on joko "no minäkin olen väsynyt" tai sitten "mene terapiaan". Te naiset saatte valittaa hormoneista, unettomuudesta ja some-kritiikistä vaikka kuinka paljon ja kaikki antaa teille sympatiaa ja tukea. Mä sanon että väsyttää ja oon heti katkera ruikuttaja ja in* cel. Onko tää nyt se tasa-arvo mitä te haluatte?  

Sitten se kuukautisverellä vitsailija. Todella kypsää. Te mittaatte kärsimystä verellä lakanoissa? Mä puhun siitä että miehet tekee melkein kaikki itsemurhat, elää keskimäärin viis vuotta lyhyemmän elämän ja tekee ne työt joissa oikeasti kuolee tapaturmissa. Ja vastaus on "mutta sulla ei vuoda verta". No selvä homma.  

Ja ne "ole mies älä valita" -kommentit. Juuri ne. Mä sanon olevani väsynyt ja heti joku kirjoittaa että "ole mies". Sitten kun mä huomautan siitä, te sanotte ettei kukaan sano noin. No joku teistä just sanoi. Te ette näe omaa kaksoisstandardianne ollenkaan.  

Tää koko ketju todistaa mun pointin paremmin kuin mä osasin toivoa. Mä en pyytänyt keneltäkään mitään erityiskohtelua. Mä vain sanoin että miehetkin väsyy ja että meiltä ei heru sympatiaa. Ja mitä tuli takaisin? Pelkkää haukkumista, vähättelyä ja "mene terapiaan". Ei yhtään sellaista että "no joo, miehetkin voi olla uupuneita, me ei olla ehkä ajateltu asiaa".  

Mä en vihaa naisia. Mä vain ihmettelen tätä. Te vaaditte tasa-arvoa palkkoihin ja kaikkeen muuhun, mutta siihen että mies saisi välillä sanoa olevansa väsynyt ilman että te heti alatte haukkua, siihen ei riitä.  

Miehet jotka lukee tätä, te tiedätte tasan tarkkaan mistä mä puhun. Siksi moni ei enää viitsi avata suutaan ollenkaan. Nyyh.

Mene terapiaan on aidosti hyvä neuvo. Se ei ole vittuilua vaan juuri sitä sympatiaa ja välittämistä. 
Kyllä naisetkin tajuaa, että mies voi olla välillä väsynyt. Mutta jos siitä tekee jonkun taistelun, että naisilla on helpompaa, niin se sympatia kuolee siihen. Ihmisillä on yhteiset ongelmat ja sukupuolitetut ongelmat ihan kaikilla. Jos et oo elänyt naisena, et voi niitä naisten ongelmia tietää. 

Mä oonkin elänyt sekä naisena että miehenä. Transmies nääs. Pakko sanoa ihan puolueettomasti että elämä naisen sosiaalisessa sukupuolessa/roolissa on paljon vaikeampaa kuin miehen. Toki miehillä on monissa asioissa vähemmän liikkumavaraa (ja sekin pääasiassa miesten keskinäisen kulttuurin takia, esim. se että kaikki ns. feminiininen arvotetaan huonommaksi ja homoksi). Mutta ei miehillä ole läheskään samanlaista kampitusta jokasuunnalta kuin mikä kohdistuu naisiin pelkän sukupuolen takia, ja miksi olisi kun yhteiskunta on rakennettu miehille.

-eri

Tosi kiinnostava näkökulma sulla. Mitä tää kampitus joka suunnalta on? 

Vierailija
162/271 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten joku voi pitää unettomuutta turhana ongelmana. Hormonienkin aiheuttamat hankaluudet ovat ihan oikeita fyysisiä vaivoja. 

Ja mistä niitä empaattisia miljonäärejä oikein löytää?

t.nainen

Ainakin naisten käytöksestä päätellen tinderi on täynnä 185cm miljonäärijulkkiksia kun alimman tason naisillakin on varaa antaa antaa paskaa käteen mukaville keskipituisille tavismiehille.

Miehet, jotka puhuvat alimman tason naisista saavat jäädäkin ilman naisia. Newsflash, jokainen nainen haluaa olla täydellinen kuningatar sille miehelle, jonka valitsee.

Saako mies haluta olla täydellinen kuningas naiselleen?

Tottakai. Nainenhan etsii juuri sitä kuningastaan, miestä, jota voi aidosti arvostaa ja ihailla. Korkea moraali, hyvä sydän ja hyvät käytöstavat ovat ihan pettämätön combo.

Olisipa tuollaisia naisiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/271 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset valittaa turhasta" ja sitten teit itsekin aloituksen, jossa kitistään ihan turhasta.

Vierailija
164/271 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpahan vaan ap:lle, että jos haluaa vedota naisiin, kannattaa lopettaa tuo säälittävä itkeminen ja uhriutuminen. Se on nimittäin vastenmielistä naisille. Naisten tekemänä tuollainen saattaa herätellä suojeluvaistoa ja sympatiaa miehissä, mutta se ei todellakaan toimi toisten päin. Jos haluat, että sinua pidetään kelpuutettavana miehenä, käyttäydy kuin mies ja paranna tilannettasi jotenkin.  

Vierailija
165/271 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten joku voi pitää unettomuutta turhana ongelmana. Hormonienkin aiheuttamat hankaluudet ovat ihan oikeita fyysisiä vaivoja. 

t.nainen

Ainakin naisten käytöksestä päätellen tinderi on täynnä 185cm miljonäärijulkkiksia kun alimman tason naisillakin on varaa antaa antaa paskaa käteen mukaville keskipituisille tavismiehille.

Miehet, jotka puhuvat alimman tason naisista saavat jäädäkin ilman naisia. Newsflash, jokainen nainen haluaa olla täydellinen kuningatar sille miehelle, jonka valitsee.

Tottakai. Nainenhan etsii juuri sitä kuningastaan, miestä, jota voi aidosti arvostaa ja ihailla. Korkea moraali, hyvä sydän ja hyvät käytöstavat ovat ihan pettämätön combo.

Ja kyky elättää.

Vierailija
166/271 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimassa mies ei saa pakkeja naiselta.

Saa. Naiset ovat naisia kaikkialla. Vain taloudellisesti huonossa jamassa olevilta prostituoiduilta ei saa "pakkeja", eikä lapsilta jotka myydään vastoin etuaan länkkäreiden leluksi, mutta juuri siksihän jotkut miehet sinne matkustaa.

Vierailija
167/271 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.nainen

Ei, vaan naisilla on varaa antaa paskaa käteen mille tahansa miehelle, koska huono suhde ei ole vaihtoehto, yksinolo on. Miehet kuvittelee, että naisen pitää huolia kuka tahansa mies, koska parisuhde. 

Miesten on näköjään todella vaikea ymmärtää, että naiselle yksinolo on vaihtoehto, koska miehelle ei ole. 

Mitä hyödyt pilkkaamalla miehen läheisyyden ja jakamisen tarvetta?

Tarkoitat siis miehen tarvetta p*lluun ja naisen työvoiman hyväksikäyttöön kotona?

Vierailija
168/271 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on mennyt ihan metsään. Mä luin noita kommentteja ja täytyy sanoa että tää on juuri se paras mahdollinen esimerkki siitä mistä alussa yritin puhua.  

Ensinnäkin sille joka antoi mulle ne viisi "ongelmaa" korjattavaksi. Kiitos neuvoista. Mä käyn töissä kahdeksan-kymmenen tuntia päivässä, tulen kotiin ja alan heti hoitaa lasta, vaihtaa vaippoja, laittaa ruokaa ja siivota, koska vaimo on "niin väsynyt" (kiitos vaan niille jotka luulitte mua inselliksi). Jos mä sanon että mäkin olen ihan loppu, niin vastaus on joko "no minäkin olen väsynyt" tai sitten "mene terapiaan". Te naiset saatte valittaa hormoneista, unettomuudesta ja some-kritiikistä vaikka kuinka paljon ja kaikki antaa teille sympatiaa ja tukea. Mä sanon että väsyttää ja oon heti katkera ruikuttaja ja in* cel. Onko tää nyt se tasa-arvo mitä te haluatte?  

Sitten se kuukautisverellä vitsailija. Todella kypsää. Te mittaatte kärsimystä verellä lakanoissa? Mä puhun siitä että miehet tekee melkein kaikki itsemurhat, elää keskimäärin viis vuotta lyhyemmän elämän ja tekee ne työt joissa oikeasti kuolee tapaturmissa. Ja vastaus on "mutta sulla ei vuoda verta". No selvä homma.  

Ja ne "ole mies älä valita" -kommentit. Juuri ne. Mä sanon olevani väsynyt ja heti joku kirjoittaa että "ole mies". Sitten kun mä huomautan siitä, te sanotte ettei kukaan sano noin. No joku teistä just sanoi. Te ette näe omaa kaksoisstandardianne ollenkaan.  

Tää koko ketju todistaa mun pointin paremmin kuin mä osasin toivoa. Mä en pyytänyt keneltäkään mitään erityiskohtelua. Mä vain sanoin että miehetkin väsyy ja että meiltä ei heru sympatiaa. Ja mitä tuli takaisin? Pelkkää haukkumista, vähättelyä ja "mene terapiaan". Ei yhtään sellaista että "no joo, miehetkin voi olla uupuneita, me ei olla ehkä ajateltu asiaa".  

Mä en vihaa naisia. Mä vain ihmettelen tätä. Te vaaditte tasa-arvoa palkkoihin ja kaikkeen muuhun, mutta siihen että mies saisi välillä sanoa olevansa väsynyt ilman että te heti alatte haukkua, siihen ei riitä.  

Miehet jotka lukee tätä, te tiedätte tasan tarkkaan mistä mä puhun. Siksi moni ei enää viitsi avata suutaan ollenkaan. Nyyh.

Mene terapiaan on aidosti hyvä neuvo. Se ei ole vittuilua vaan juuri sitä sympatiaa ja välittämistä. 
Kyllä naisetkin tajuaa, että mies voi olla välillä väsynyt. Mutta jos siitä tekee jonkun taistelun, että naisilla on helpompaa, niin se sympatia kuolee siihen. Ihmisillä on yhteiset ongelmat ja sukupuolitetut ongelmat ihan kaikilla. Jos et oo elänyt naisena, et voi niitä naisten ongelmia tietää. 

Mä oonkin elänyt sekä naisena että miehenä. Transmies nääs. Pakko sanoa ihan puolueettomasti että elämä naisen sosiaalisessa sukupuolessa/roolissa on paljon vaikeampaa kuin miehen. Toki miehillä on monissa asioissa vähemmän liikkumavaraa (ja sekin pääasiassa miesten keskinäisen kulttuurin takia, esim. se että kaikki ns. feminiininen arvotetaan huonommaksi ja homoksi). Mutta ei miehillä ole läheskään samanlaista kampitusta jokasuunnalta kuin mikä kohdistuu naisiin pelkän sukupuolen takia, ja miksi olisi kun yhteiskunta on rakennettu miehille.

-eri

Höpö vi tun höpö. Hullu, et aidosti tiedä, millaista on olla mies, koska et ole etkä tule koskaan olemaan sellainen. 

Vierailija
169/271 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.nainen

Onhan niitä. Onnellisen liiton avaimet ovat äärimmäisen yksinkertaiset: "Toistenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne." Kuninkaalla on kuningattarensa, ja päinvastoin.

Vierailija
170/271 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen kantaa vastuun itsestään. Miesten ongelmat eivät ole naisten syytä, vaikka naisia kaikista ongelmista yleensä syytetäänkin. Naiset eivät ole velvollisia korjaamaan ongelmiasi tai kuuntelemaan valitustasi. Mikäli ahdistaa, kannattaa mennä ammattitaitoiselle terapeutille.

Naisilla on aina tuhat valkoritaria jotka auttaa vastuun kantamisissa.

Ai? Ihan yksin mä tässä kyllä porskutan sinkkuna. Tänäänkin piti yksin hoitaa uudet renkaat vaihtoon, missä mun ritari oli? Mistä sellaisia saa? Viime viikolla piti yksin hoitaa auto korjaamolle ja huom! yksin myös maksaa se. 

Vierailija
171/271 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimassa mies ei saa pakkeja naiselta.

Poistut sieltä h*orakadulta niin niitä alkaa satamaan.

Vierailija
172/271 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivästä toiseen kitiset täällä. Tee jotain itsellesi kun kerta olet tyytymätön. 

Voin heti luokitella 5 ongelmaa johon sun kannattaa tarttua. 

1. Itsesääli. 24/7 ulinaa ei jaksa kukaan kuunnella. 

2. Naisviha selvitä mistä johtuu sun toksinen asenne naisiin. Onko äitisuhteesi jotenkin vinkallaan. 

3. Miksi niputat kaikki naiset samaan. Me olemme yksilöitä, emme massaa. 

4. Haluat sympatiaa, mutta itse vähättelet esim naisten hormonitoimintaa mistä et tiedä yhtään mitään? 

5. Miksi luulet, että sun ongelmat katoaa kun kitiset vauva av. Hanki oma elämä. Kukaan ei ole sulle velkaa mitään, emme edes me naiset. Toi incel meininki ei ole meidän syy. Masturboi isommat antipatiat pois. 

Saa suorittaa! 

Naurattaa joka kerta kun luen katkeran ja omaa rupsahtanutta ruumistaan niin paljon vihaavan naisen tekstiä, että jopa masturbointi on hänelle kauhea ajatus 🤣

Masturbointi on nannaa ja suosittelen sinullekin, niin et enää tulkitsisi koko tuota viestiä noin päin mäntyä.

Jep plus ruumis on muuten kuollut vartalo/ihminen. Eipä ihmekkää jos vihais :o Mistään taas ei tullut ilmi että kirjoittaja häpeäis omaa kehoaan vaan antoi sullekin vinkkejä nauttia siitä. Tais kalikka kalahtaa?

Vierailija
173/271 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pllunpuutteessa sinä vain olet ja siksi teitä miehiä ei voi arvostaa.

Vierailija
174/271 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen kantaa vastuun itsestään. Miesten ongelmat eivät ole naisten syytä, vaikka naisia kaikista ongelmista yleensä syytetäänkin. Naiset eivät ole velvollisia korjaamaan ongelmiasi tai kuuntelemaan valitustasi. Mikäli ahdistaa, kannattaa mennä ammattitaitoiselle terapeutille.

Ai? Ihan yksin mä tässä kyllä porskutan sinkkuna. Tänäänkin piti yksin hoitaa uudet renkaat vaihtoon, missä mun ritari oli? Mistä sellaisia saa? Viime viikolla piti yksin hoitaa auto korjaamolle ja huom! yksin myös maksaa se. 

Räällä yksin kannan vastuun lapsistani, lasten isä ei pysty taloudelliseen eikä kasvatus- tai hoitovastuuseen. Pari kertaa olen saanut työkiireitten takia apua hoitoon äidiltäni, ei ole valkoritareita näkynyt 

Vierailija
175/271 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.nainen

Ei, vaan naisilla on varaa antaa paskaa käteen mille tahansa miehelle, koska huono suhde ei ole vaihtoehto, yksinolo on. Miehet kuvittelee, että naisen pitää huolia kuka tahansa mies, koska parisuhde. 

Miesten on näköjään todella vaikea ymmärtää, että naiselle yksinolo on vaihtoehto, koska miehelle ei ole. 

Tarkoitat siis miehen tarvetta p*lluun ja naisen työvoiman hyväksikäyttöön kotona?

Miksi lesbo osallistuu keskusteluun heteroista?

Vierailija
176/271 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä mä naisena saa jotain konkreettista apua mun ongelmiin, jota miehet ei saa? 

Naispuoliselta työterveyslääkäriltäsi. Siltä samalta joka nauraa miesten ongelmille. Hän antaa sinulle kahden viikon uupumusloman vain kun katselet vastaanotolla lattiaan ja latelet sanat uupumus, kuormitus, kiusaaminen ja metatyöt. 

Niinpä eli sun logiikka kusahti tässä vaiheessa jo :) aiemminhan naisille tuli ritarit ovien taakse hoitaan kaiken..koita jo päättää vaikka ootkin naisviha trolli :D

Vierailija
177/271 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räällä yksin kannan vastuun lapsistani, lasten isä ei pysty taloudelliseen eikä kasvatus- tai hoitovastuuseen. Pari kertaa olen saanut työkiireitten takia apua hoitoon äidiltäni, ei ole valkoritareita näkynyt 

Naisten valkoritarit ovat lähes aina toisia naisia. Miehiltä on harhaista odottaa apua naisena hätätilanteessa.

Vierailija
178/271 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että ap:sta naisille on aina tarjolla puolisoksi miljonääri. Tarkoittaa sitä, että kaikki miehet ja lesbonaiset ovat miljonäärejä, mutta ainoastaan heteronaiset köyhiä.

Vierailija
179/271 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin naisen ulkonäöstä.
Jos nainen on hyvin vaatimattoman näköinen, elämä on samanlaista kuin miehillä. Esimerkiksi:
- et voi nostaa elintasoasi pariutumalla paremmin tienaavan miehen kanssa
- et voi pelata prinsessa pulassa-korttia ja pyytää miehiä auttamaan aina kun on haastava paikka
- et voi soitella vuoroin pano-orille kun kaipaat munaa ja vuoroin kamupojalle kun kaipaat olkapäätä
- et voi odottaa saavasi osaksesi erityisen ystävällistä käytöstä miespuolisilta kollegoiltasi tai naapureiltasi
- et voi saada etulyöntiasemaa ammatteihin joissa kiva ulkonäkö on edesauttava tekijä

Vierailija
180/271 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.nainen

Plluntarve se on mikä teikäläisiä rassaa. Kukaan fiksu rupea haarojaan levittelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi