Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen elämä on yhtä helvettiä. Naisten arki on luksusta siihen verrattuna, ja silti naisilta ei sympatiaa heru, pelkkää haukkumista vaan.

Vierailija
25.03.2026 |

Naiset ei tajua miesten ongelmista yhtään mitään. Meillä on korkeimmat itsemurhaluvut, masennus, uupumus ja yksinäisyys, mutta kukaan ei puhu siitä. Naiset saa kaiken sympatian maailmasta, me saamme vain kuulla "ole mies, älä valita". Naisilta ei heru sympatiaa millään. Jos yritän kertoa miten väsynyt olen töissä, vastaus on "no minäkin olen väsynyt" tai "mies ei saa valittaa". Kiitos ei koskaan kuulu, vain odotuksia.

Parisuhdemarkkinoilla naiset odottaa että mies on pelkkä viihdyttäjä pelle, lompakko ja palvelija. Jos mies ei siihen alistu, niin jonossa on sata muutakin miestä. Naiset valittaa turhasta (unihäiriöt, hormonit, some-kritiikki) ja popsivat mt-pillereitä kuin karkkeja mutta meidän ongelmat on oikeita ja silti niistä vaan vaietaan. 

Kommentit (310)

Vierailija
121/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten joku voi pitää unettomuutta turhana ongelmana. Hormonienkin aiheuttamat hankaluudet ovat ihan oikeita fyysisiä vaivoja. 

Ja mistä niitä empaattisia miljonäärejä oikein löytää?

t.nainen

Ainakin naisten käytöksestä päätellen tinderi on täynnä 185cm miljonäärijulkkiksia kun alimman tason naisillakin on varaa antaa antaa paskaa käteen mukaville keskipituisille tavismiehille.

Elät fantasiamaailmassa. Lakkaa katsomasta netin naisvihamateriaalia ja katso sen sijaan peiliin, 

Vierailija
122/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

1) Terveysenhputopalvelut on myös tarkoitettu miehille, mm terapia. Miehet eivät käytä niitä -> oma valinta 

2) Elämäntavat, joista useimmat sairaudet joihin miehet kuolevat aiemmin, eli ruokavalio, liikkumattomuus, päihteiden käyttö, ei haeta apua -> oma valinta

3) Naiset saa seksiä aina kun haluaa -> miehet saa myös. Sinä voit, ap, tarjota itseäsi miesten ja naisten käyttöön esim alastomassa Suomessa. Ai ei kelpaa,  kun ei paneta, kun pitäisi olla joku Playboymalli? Kuule, siltä se naisistakin tuntuu, kun sinulle täysin vieraat, oksettavan ja vastenmieliset miehet tarjoavat kyrpäånsä. 

4) Naiset saa aina parisuhteen - ei pidä paikkansa. Ei saa. Ja jos saa, niin kumppani on vastenmielinen. Miehistä enemmistö on ns tyytymissuhteissa. Ja siltikin valittavat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä odota toisilta empatiaa, jos et itse ole muita kohtaan empaattinen. 

Vähättelet itse toisten ongelmia. 

Vierailija
124/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen kantaa vastuun itsestään. Miesten ongelmat eivät ole naisten syytä, vaikka naisia kaikista ongelmista yleensä syytetäänkin. Naiset eivät ole velvollisia korjaamaan ongelmiasi tai kuuntelemaan valitustasi. Mikäli ahdistaa, kannattaa mennä ammattitaitoiselle terapeutille.

Naisilla on aina tuhat valkoritaria jotka auttaa vastuun kantamisissa.

No ei ole

Vierailija
125/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://medium.com/@chrissteven743/breaking-down-gender-stereotypes-tar…

Breaking down Gender Stereotypes: Targeting Men and Women in Marketing

Vierailija
126/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämä on luksusta. On rahaa ja saan seksiä kauniilta naiselta heti kun matkustan vietnamiin. On oma talo ja ei velkaa niin ei ole valittamista.

Vierailija
127/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empatian määrään vaikuttaa varmasti se että nämä miehet ehdottavat ratkaisuksi AINA sitä että naisilta ja muilta pitäisi ottaa oukeudet pois.

On helpompaa potkia muita alemmas kuin yrittää itse kiivetä ylemmäs. Samalla nämä hyypiöt paljastavat todellisen karvansa, toivoessaan muille pelkkää pahaa ilman syytä.

Vierailija
128/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten joku voi pitää unettomuutta turhana ongelmana. Hormonienkin aiheuttamat hankaluudet ovat ihan oikeita fyysisiä vaivoja. 

t.nainen

Ainakin naisten käytöksestä päätellen tinderi on täynnä 185cm miljonäärijulkkiksia kun alimman tason naisillakin on varaa antaa antaa paskaa käteen mukaville keskipituisille tavismiehille.

Miehet, jotka puhuvat alimman tason naisista saavat jäädäkin ilman naisia. Newsflash, jokainen nainen haluaa olla täydellinen kuningatar sille miehelle, jonka valitsee.

Vierailija
129/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.nainen

Elät fantasiamaailmassa. Lakkaa katsomasta netin naisvihamateriaalia ja katso sen sijaan peiliin, 

Kaikki rispektit naisiin menee kyllä kun menee tinderiin. Voisit ite kokeilla mennä sinne jonkun miehen kuvilla jota pidät peruskomeana, ja tulla sitten kertomaan mitä mieltä olet.

Vierailija
130/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä saa tuolla asenteella sympatiaa kun nostat itsesi jalustalle tyyliin naiset valittaa turhasta, ihan kuin esim. unihäiriö ei voisi olla vakava asia. Ole empaattisempi naisia kohtaan niin varmaan saat itsekin sitä paremmin takaisin. Ja kyllä naisiakin väsyttää töissä. Ette te miehet ainoita ole joilla on raskas työ. 

Vierailija
131/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten huomiointi kuulostaa intersektionaaliselta feminismiltä. Se on nounou. Eli ei. T. Persut

Vierailija
132/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.nainen

Just, tavoittelet vain ja ainoastaan niitä ykkösluokan naisia, etkä omaa tasoasi ja pakit saatuasi alat kiukutella. Hehän vain tekevät samaa kuin sinä, eli eivät halua tyytyä keskinkertaiseen. Miksi huipputason naisen pitäisi huoli tavismies, kun sinä tavismies et huoli tavisnaista?

Vierailija
133/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.nainen

Ei, vaan naisilla on varaa antaa paskaa käteen mille tahansa miehelle, koska huono suhde ei ole vaihtoehto, yksinolo on. Miehet kuvittelee, että naisen pitää huolia kuka tahansa mies, koska parisuhde. 

Miesten on näköjään todella vaikea ymmärtää, että naiselle yksinolo on vaihtoehto, koska miehelle ei ole. 

Vierailija
134/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empatian määrään vaikuttaa varmasti se että nämä miehet ehdottavat ratkaisuksi AINA sitä että naisilta ja muilta pitäisi ottaa oukeudet pois.

Se että miesten ongelmat pitäisi ottaa huomioon on millä tavalla pois naisilta?

Kerrotko siis mitä se käytännössä tarkoittaa? Mitä siis haluat? Tähän mennessä on tullut vain kiukuttelua ja naisten syyttelyä.

Vierailija
135/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.nainen

Kaikki rispektit naisiin menee kyllä kun menee tinderiin. Voisit ite kokeilla mennä sinne jonkun miehen kuvilla jota pidät peruskomeana, ja tulla sitten kertomaan mitä mieltä olet.

Onhan niitä testejä tehty, olet oikeassa.

Vierailija
136/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.nainen

Just, tavoittelet vain ja ainoastaan niitä ykkösluokan naisia, etkä omaa tasoasi ja pakit saatuasi alat kiukutella. Hehän vain tekevät samaa kuin sinä, eli eivät halua tyytyä keskinkertaiseen. Miksi huipputason naisen pitäisi huoli tavismies, kun sinä tavismies et huoli tavisnaista?

Ai kauhee. Miksi kenenkään pitäisi HUOLIA joku? Se ei kyllä ole rakkkautta tai edes ihastumista. 

Vierailija
137/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on mennyt ihan metsään. Mä luin noita kommentteja ja täytyy sanoa että tää on juuri se paras mahdollinen esimerkki siitä mistä alussa yritin puhua.  

Ensinnäkin sille joka antoi mulle ne viisi "ongelmaa" korjattavaksi. Kiitos neuvoista. Mä käyn töissä kahdeksan-kymmenen tuntia päivässä, tulen kotiin ja alan heti hoitaa lasta, vaihtaa vaippoja, laittaa ruokaa ja siivota, koska vaimo on "niin väsynyt" (kiitos vaan niille jotka luulitte mua inselliksi). Jos mä sanon että mäkin olen ihan loppu, niin vastaus on joko "no minäkin olen väsynyt" tai sitten "mene terapiaan". Te naiset saatte valittaa hormoneista, unettomuudesta ja some-kritiikistä vaikka kuinka paljon ja kaikki antaa teille sympatiaa ja tukea. Mä sanon että väsyttää ja oon heti katkera ruikuttaja ja in* cel. Onko tää nyt se tasa-arvo mitä te haluatte?  

Sitten se kuukautisverellä vitsailija. Todella kypsää. Te mittaatte kärsimystä verellä lakanoissa? Mä puhun siitä että miehet tekee melkein kaikki itsemurhat, elää keskimäärin viis vuotta lyhyemmän elämän ja tekee ne työt joissa oikeasti kuolee tapaturmissa. Ja vastaus on "mutta sulla ei vuoda verta". No selvä homma.  

Ja ne "ole mies älä valita" -kommentit. Juuri ne. Mä sanon olevani väsynyt ja heti joku kirjoittaa että "ole mies". Sitten kun mä huomautan siitä, te sanotte ettei kukaan sano noin. No joku teistä just sanoi. Te ette näe omaa kaksoisstandardianne ollenkaan.  

Tää koko ketju todistaa mun pointin paremmin kuin mä osasin toivoa. Mä en pyytänyt keneltäkään mitään erityiskohtelua. Mä vain sanoin että miehetkin väsyy ja että meiltä ei heru sympatiaa. Ja mitä tuli takaisin? Pelkkää haukkumista, vähättelyä ja "mene terapiaan". Ei yhtään sellaista että "no joo, miehetkin voi olla uupuneita, me ei olla ehkä ajateltu asiaa".  

Mä en vihaa naisia. Mä vain ihmettelen tätä. Te vaaditte tasa-arvoa palkkoihin ja kaikkeen muuhun, mutta siihen että mies saisi välillä sanoa olevansa väsynyt ilman että te heti alatte haukkua, siihen ei riitä.  

Miehet jotka lukee tätä, te tiedätte tasan tarkkaan mistä mä puhun. Siksi moni ei enää viitsi avata suutaan ollenkaan. Nyyh.

Mene terapiaan on aidosti hyvä neuvo. Se ei ole vittuilua vaan juuri sitä sympatiaa ja välittämistä. 
Kyllä naisetkin tajuaa, että mies voi olla välillä väsynyt. Mutta jos siitä tekee jonkun taistelun, että naisilla on helpompaa, niin se sympatia kuolee siihen. Ihmisillä on yhteiset ongelmat ja sukupuolitetut ongelmat ihan kaikilla. Jos et oo elänyt naisena, et voi niitä naisten ongelmia tietää. 

Mä oonkin elänyt sekä naisena että miehenä. Transmies nääs. Pakko sanoa ihan puolueettomasti että elämä naisen sosiaalisessa sukupuolessa/roolissa on paljon vaikeampaa kuin miehen. Toki miehillä on monissa asioissa vähemmän liikkumavaraa (ja sekin pääasiassa miesten keskinäisen kulttuurin takia, esim. se että kaikki ns. feminiininen arvotetaan huonommaksi ja homoksi). Mutta ei miehillä ole läheskään samanlaista kampitusta jokasuunnalta kuin mikä kohdistuu naisiin pelkän sukupuolen takia, ja miksi olisi kun yhteiskunta on rakennettu miehille.

-eri

Vierailija
138/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että miesten ongelmat pitäisi ottaa huomioon on millä tavalla pois naisilta?

Kerrotko siis mitä se käytännössä tarkoittaa? Mitä siis haluat? Tähän mennessä on tullut vain kiukuttelua ja naisten syyttelyä.

Jos vaikka kunnioitettaisiin miestä miehenä ja naista naisena, tunnustettaisiin sukupuolten erot siinä kuin yhtäläisyydetkin.

Vierailija
139/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä mä naisena saa jotain konkreettista apua mun ongelmiin, jota miehet ei saa? 

Minä voin ponsoroida köyden, painovoima on ilmaista ja niillä on kaikki ongelmasi ratkaistu.

Vierailija
140/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.nainen

Parisuhdemarkkinoilla saakin olla nirso, eihän sinulle itsellesikään kelpaa kuka tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi