Miehen elämä on yhtä helvettiä. Naisten arki on luksusta siihen verrattuna, ja silti naisilta ei sympatiaa heru, pelkkää haukkumista vaan.
Naiset ei tajua miesten ongelmista yhtään mitään. Meillä on korkeimmat itsemurhaluvut, masennus, uupumus ja yksinäisyys, mutta kukaan ei puhu siitä. Naiset saa kaiken sympatian maailmasta, me saamme vain kuulla "ole mies, älä valita". Naisilta ei heru sympatiaa millään. Jos yritän kertoa miten väsynyt olen töissä, vastaus on "no minäkin olen väsynyt" tai "mies ei saa valittaa". Kiitos ei koskaan kuulu, vain odotuksia.
Parisuhdemarkkinoilla naiset odottaa että mies on pelkkä viihdyttäjä pelle, lompakko ja palvelija. Jos mies ei siihen alistu, niin jonossa on sata muutakin miestä. Naiset valittaa turhasta (unihäiriöt, hormonit, some-kritiikki) ja popsivat mt-pillereitä kuin karkkeja mutta meidän ongelmat on oikeita ja silti niistä vaan vaietaan.
Kommentit (390)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän pointtisi veli, mutta ikävää on että se on miehen osa tässä maailmassa. Koita löytää itsestäsi se rauha. Ei täällä lopulta hassumpaa ole
Jos mies ei ole tyytyväinen "osaansa", voi hän vetäytyä elämään yksin ja rauhassa, nauttia niistä muista asioista mitä elämällä on tarjottavana. Etuoikeus sekin. Mikäli nainen haluaa elää yksin, hänelle ei rauhaa sallita. Tämä aloitus on esimerkki tästä. Siihen tulee aina joku incel mies kiukkuamaan että miksi et palvele ja anna. Sellaista maailmankolkkaa ei olekaan minne tämän miehen väninä ei väkisin kuuluisi.
Minä olen naisena kyllä saanut elää täysin rauhassa erakkona jo yli kymmenen vuotta. Ihanaa.
Mutta silti sinäkin saat kuulla täällä ja muualla jatkuvasti syyttelyä asiasta. Et varmastikaan etsimällä etsi inceleiden mielipiteitä sinun tavastasi elää, mutta silti niitä tuutataan sinunkin luettavaksi pyytämättä.
Minäkin haluaisin puhua jostain kivasta tai edes mielenkiintoisesta. Mutta incelit saa väännettyä täällä aiheesta kuin aiheesta naisviha-avautumisen.
Netissä onneksi on helppo ohittaa kommentit, jotka eivät kiinnosta.
Niin eli et saa elää rauhassa jos sinun kerran tarvitsee kontrolloida kohtuuttoman paljon sitä missä vietät aikaasi netissä jotta todella onnistut välttelemään niitä kommentteja. Taitaa olla varmin tapa sulkea koko netti, mutta se rajoittaa naisen toimijuutta yhteiskunnassa.
Miehet saavat elää yksin täysin rauhassa, heitä ei kukaan tule kiusaamaan sen takia. Ei ole mitään incel naisia joilla olisi pakottava tarve mennä kertomaan niille miehille että he elävät väärin kun eivät ota heitä.
Ei minun tarvitse kohtuuttomasti kontrolloida, missä vietän aikaani netissä. Tälläkin palstalla käyn ja sujuvasti pompin noiden kuonakommenttien ohi. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Kirjaimellisesti olet täällä. Osallistut keskusteluun muka ignooraamalla vähintään 50% viesteistä, mukaanlukien aloituksen. Joopa joo.
Niin? Valitsen kommentit, joihin viitsin vastata. Ohitan muut.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset aloitukset saavat minut vain pysymään entistä kauempana miehistä ja olemaan yksin. Jopa minä fyysisesti heikko yksin elävä nainen pärjään henkisellä tasolla paremmin kuin aloittajan kaltaiset muita syyllistävät miehet. Ja minä sentään joudun pimeällä kadulla pelkäämään heitä henkeni edestä! Ja silti tuntuu, että olen enemmän mies kuin moni miehistä. :D
Se on todella pieni prosentti miehistä, joilla on naisille tai parisuhteeseen mitään annettavaa. Suurin osa vain huonontaa naisen elämänlaatua, ja terveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole mitään ongelmia. Onnellisempi en voisi olla. Naista en halua elämääni. Viihdyn paremmin yksin 👍
Eikä kukaan nainen halua tai kaipaa sinua. Win- win- tilanne, siis.
Miksi ette anna empatiaa toisillenne? Miksi etsit äitiä naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kantaa vastuun itsestään. Miesten ongelmat eivät ole naisten syytä, vaikka naisia kaikista ongelmista yleensä syytetäänkin. Naiset eivät ole velvollisia korjaamaan ongelmiasi tai kuuntelemaan valitustasi. Mikäli ahdistaa, kannattaa mennä ammattitaitoiselle terapeutille.
Naisilla on aina tuhat valkoritaria jotka auttaa vastuun kantamisissa.
Eipä ole näkynyt. Kuuteenkymmeneen vuoteen. Mut odotan vielä kärsivällisesti, jos kerran oot varma, et näin meille naisille tapahtuu.
Miksi sun ulinaa kukaan nainen jaksaa kuunnella? Miehisty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kantaa vastuun itsestään. Miesten ongelmat eivät ole naisten syytä, vaikka naisia kaikista ongelmista yleensä syytetäänkin. Naiset eivät ole velvollisia korjaamaan ongelmiasi tai kuuntelemaan valitustasi. Mikäli ahdistaa, kannattaa mennä ammattitaitoiselle terapeutille.
Naisilla on aina tuhat valkoritaria jotka auttaa vastuun kantamisissa.
Kerrotko tarkemmin, missä?
Onko tällaiselle läskille rillipää-autistinörttinaisellekin 1000 valkoista ritaria aina oven takana odottamassa, että pääsevät palvelemaan kuningatarta kaikissa haasteissa? Vai onko se palvelu vain "naisille" ja minut lasketaan lähinnä örkistä seuraavaksi olennoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän pointtisi veli, mutta ikävää on että se on miehen osa tässä maailmassa. Koita löytää itsestäsi se rauha. Ei täällä lopulta hassumpaa ole
Jos mies ei ole tyytyväinen "osaansa", voi hän vetäytyä elämään yksin ja rauhassa, nauttia niistä muista asioista mitä elämällä on tarjottavana. Etuoikeus sekin. Mikäli nainen haluaa elää yksin, hänelle ei rauhaa sallita. Tämä aloitus on esimerkki tästä. Siihen tulee aina joku incel mies kiukkuamaan että miksi et palvele ja anna. Sellaista maailmankolkkaa ei olekaan minne tämän miehen väninä ei väkisin kuuluisi.
Minä olen naisena kyllä saanut elää täysin rauhassa erakkona jo yli kymmenen vuotta. Ihanaa.
Mutta silti sinäkin saat kuulla täällä ja muualla jatkuvasti syyttelyä asiasta. Et varmastikaan etsimällä etsi inceleiden mielipiteitä sinun tavastasi elää, mutta silti niitä tuutataan sinunkin luettavaksi pyytämättä.
Minäkin haluaisin puhua jostain kivasta tai edes mielenkiintoisesta. Mutta incelit saa väännettyä täällä aiheesta kuin aiheesta naisviha-avautumisen.
Netissä onneksi on helppo ohittaa kommentit, jotka eivät kiinnosta.
Niin eli et saa elää rauhassa jos sinun kerran tarvitsee kontrolloida kohtuuttoman paljon sitä missä vietät aikaasi netissä jotta todella onnistut välttelemään niitä kommentteja. Taitaa olla varmin tapa sulkea koko netti, mutta se rajoittaa naisen toimijuutta yhteiskunnassa.
Miehet saavat elää yksin täysin rauhassa, heitä ei kukaan tule kiusaamaan sen takia. Ei ole mitään incel naisia joilla olisi pakottava tarve mennä kertomaan niille miehille että he elävät väärin kun eivät ota heitä.
Ei minun tarvitse kohtuuttomasti kontrolloida, missä vietän aikaani netissä. Tälläkin palstalla käyn ja sujuvasti pompin noiden kuonakommenttien ohi. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Kirjaimellisesti olet täällä. Osallistut keskusteluun muka ignooraamalla vähintään 50% viesteistä, mukaanlukien aloituksen. Joopa joo.
Niin? Valitsen kommentit, joihin viitsin vastata. Ohitan muut.
Eli et saa olla samalla tavalla rauhassa kuin mies joka päättää elää yksin. Todistit alkuperäisen pointin.
Tällaiset aloitukset saavat minut vain pysymään entistä kauempana miehistä ja olemaan yksin. Jopa minä fyysisesti heikko yksin elävä nainen pärjään henkisellä tasolla paremmin kuin aloittajan kaltaiset muita syyllistävät miehet. Ja minä sentään joudun pimeällä kadulla pelkäämään heitä henkeni edestä! Ja silti tuntuu, että olen enemmän mies kuin moni miehistä. :D