Hei palstanaiset, selittäkääs miten mies voi saada naisen, kun tavallisenkin näköinen nainen saa muutamassa päivässä yli 2000 viestiä
Aika surkealta vaikuttaa näin miehen näkökulmasta.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on 20% naisia ja 80% miehiä. Tottakai naiset saa siellä enemmän huomiota ja viestejä. Ihan perus markkinataloutta.
Matematiikkaa...
Markkinataloutta, jossa miehet ja niiden data on kaupparavaraa. Milloin te incelit tajuatte olevanne h u o r i a, joiden persettä eli nettikäytöstä myydään markkinoijille?
Naisista ani harva on Tinderissä ja niistäkin suurin osa karvaisten nörttien feikkiprofiileja.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä selitän. Joka kerta kun nainen saa miehen, niin myös mies saa naisen.
Ei Allu tajua noin monimutkaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma nainen, noin viikko tinderissä ja 0 matchia. Missä ne mulle tulevat viestit oikein on?
Kokeile vetää muitakin kuin top 1% miehiä oikealle.
Koska tuohan on aina selitys sillä 60% miehistä vetää kaikki naiset oikealle. Huom! Ihan kaikki.
Kokeile sinä puliukko kasvattaa aivot ja tajuta, että yhdenkään naisen ei tarvitse tykätä sinusta tippaakaan.
Se, että myönnät olevasi miesten pohjasakkaa on kasvun alku. Ethän sinä kelpaa edes itsellesi joten miksi kelpaisit muillekaan.
Hohoijaaa. Noh turha valittaa sit et tulee nolla mätchiä
Mulla on 11 vuotta nuorempi mies johon tutustuin harrastuksessa. Kumpikaan ole ikinä ollut Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Top 1% mies saa 100 naista. Loput 99% saa 0 naista.
Vidunhieno maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tapasin mieheni kaverin kautta. Oltu useampi vuosi yhdessä
Mitä jos ei ole kavereita mm. koulukiusaamisen takia?
Sitten pääsee yli siitä ja hankkii kavereita. Miksi kiusasit koulukavereita, aasi?
Kaksi viestiä on tänään tullut. Molemmat mieheltäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Laasanen, kun ulkonäkö ei riitä, silloin mennään luonne edellä. Jos sitäkään ei löydy, niin voi, voi.
Voitko tosiaan sanoa, että 2000 ihmisen joukossa kyse on ulkonäöstä?
Voin, koska ne 2000 on sun mielikuvitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tapasin mieheni kaverin kautta. Oltu useampi vuosi yhdessä
Mitä jos ei ole kavereita mm. koulukiusaamisen takia?
Se on ikävä juttu. Minuakin kiusattiin lapsena. Kiusattiin monta vuotta. Olen aikuisena tutustunut uusiin ihmisiin. Ei mulla ystävää ole kuitenkaan.
Muakin kiusattiin. Mulla on kymmeniä ystäviä koska jätin paskat taakseni ja kasvoin aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitäisi kehittää persoonallisuuttaan.
Aikoinaan deittiäpissä mätsäsin käytännössä jokaisen kanssa jolle laitoin tykkäyksen. Kun seuraavan kerran avasin sovelluksen, siellä saattoi olla viitisenkymmentä viestiä odottamassa. Ja niistä näin karkealla arviolla:
80% "Moi"
15% "Mitäs neidin/kaunokaisen/tytön iltaan/viikonloppuun/keskiviikkoon?"
4,99999% provosointiyritys, suora seksuaalinen ehdotus, ulkonäön tökerä läähätyskommentointi tai selkeä copypaste-viesti "Hei X, pidin kovasti kuvistasi, vaikutat lämpimältä ihmiseltä!"
Sitten sieltä kaiken seasta saattoi joskus löytää jotain erilaista ja niiden kanssa lähdin juttusille. Niistäkin ylivoimaisesti suurinosa pilasi itse omat mahdollisuutensa urpoilemalla parin asiallisen viestin jälkeen, osan kanssa keskustelu ei edennyt ja kävi tylsäksi, osasta tuli jo varhaisia red-flageja jne. Muutaman kanssa kävin treffeillä, yhden tapasin useamman kerran ja oli kiinnostusta mutta tulevaisuudensuunnitelmat erosi liikaa jotta suhde olisi ollut realistinen.
Sitten löysin kuitenkin unelmieni miehen perinteisesti ns oikeasta elämästä. Jos päädyn joskus taas sinkuksi, en usko että lataan deittiappeja enää lainkaan. Se sielultakuollut, mauton, hajuton ja tympeä viestitulva ei kiinnosta pätkän vertaa.
Ja naiset ei itse edes koskaan kirjoita mitään ekana joten ei olisi varaa haukkua. (Paitsi jollekin top 1% miehelle voivat ehkä heittää "moi", tiedetään...)
Ja tuo vaan vahvistaa sen että naisten mielestä miesten pitäisi olla heille sirkuspellejä joitten tehtävä on vaan viihdyttää.
Niin, onhan se varmaan ärsyttävää huomata, että pelkästään se ei riitä, että mies ilmoittautuu, vaan jotain pitäisi osata kommunikoidakin.
Tasan ei käy onnenlahjat. Naiselle taas riittää pari paskaista kuvaa, profiili tekstinä ";)", ja vastata "ok" jokaiseen viestiin.
Nolla effortia ja samana iltana voi olla treffit miljonäärimallin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
99.9% ihmisistä on tavallisen näköisiä. Tavallisen näköiset miehet lähettävät viestejä tavallisen näköisille naisille.
Ihmisessä on hemmetin paljon muutakin, kuin ulkonäkö.
Ei näissä ulinaurpoissa ole mitään muuta. Ne on narsistisia, fasistisia ihmisen kuoria ja vielä rumia ja tyhmiä kuin perkeleet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitäisi kehittää persoonallisuuttaan.
Aikoinaan deittiäpissä mätsäsin käytännössä jokaisen kanssa jolle laitoin tykkäyksen. Kun seuraavan kerran avasin sovelluksen, siellä saattoi olla viitisenkymmentä viestiä odottamassa. Ja niistä näin karkealla arviolla:
80% "Moi"
15% "Mitäs neidin/kaunokaisen/tytön iltaan/viikonloppuun/keskiviikkoon?"
4,99999% provosointiyritys, suora seksuaalinen ehdotus, ulkonäön tökerä läähätyskommentointi tai selkeä copypaste-viesti "Hei X, pidin kovasti kuvistasi, vaikutat lämpimältä ihmiseltä!"
Sitten sieltä kaiken seasta saattoi joskus löytää jotain erilaista ja niiden kanssa lähdin juttusille. Niistäkin ylivoimaisesti suurinosa pilasi itse omat mahdollisuutensa urpoilemalla parin asiallisen viestin jälkeen, osan kanssa keskustelu ei edennyt ja kävi tylsäksi, osasta tuli jo varhaisia red-flageja jne. Muutaman kanssa kävin treffeillä, yhden tapasin useamman kerran ja oli kiinnostusta mutta tulevaisuudensuunnitelmat erosi liikaa jotta suhde olisi ollut realistinen.
Sitten löysin kuitenkin unelmieni miehen perinteisesti ns oikeasta elämästä. Jos päädyn joskus taas sinkuksi, en usko että lataan deittiappeja enää lainkaan. Se sielultakuollut, mauton, hajuton ja tympeä viestitulva ei kiinnosta pätkän vertaa.
Ja naiset ei itse edes koskaan kirjoita mitään ekana joten ei olisi varaa haukkua. (Paitsi jollekin top 1% miehelle voivat ehkä heittää "moi", tiedetään...)
Ja tuo vaan vahvistaa sen että naisten mielestä miesten pitäisi olla heille sirkuspellejä joitten tehtävä on vaan viihdyttää.
Niin, onhan se varmaan ärsyttävää huomata, että pelkästään se ei riitä, että mies ilmoittautuu, vaan jotain pitäisi osata kommunikoidakin.
Tasan ei käy onnenlahjat. Naiselle taas riittää pari paskaista kuvaa, profiili tekstinä ";)", ja vastata "ok" jokaiseen viestiin.
Nolla effortia ja samana iltana voi olla treffit miljonäärimallin kanssa.
taas tää miljonäärijankkaaja..montako alotusta meinasit tehdä vielä tänää? 3 tuntia aikaa
Ole sinä se, joka kirjoittaa sen fiksuimman ja kiinnostavimman viestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma nainen, noin viikko tinderissä ja 0 matchia. Missä ne mulle tulevat viestit oikein on?
Koska tuohan on aina selitys sillä 60% miehistä vetää kaikki naiset oikealle. Huom! Ihan kaikki.
Mikä vtun top 1% onko tuo jokin incel lingo? Minäkin olen mielestäni ruma nainen, ylipainoinenkin ja silti olen onnistunut tutustumaan ihanaan mieheen jonka kanssa olen ollut nyt noin 2v ja hän ei todellakaan ole missään kuvitteellisessa top-listassa (sitä ei vain ole, se on teidän onnettomien miesten keksimä lista). Ja tiedätkö mikä oli isoin tekijä mikä teki minuun vaikutuksen? Hyvät keskustelutaidot, huumori, lempeys ja pehmeys. Persoona on täyttä kultaa, mutta ainiin eihän se teidän mielestä ole edes mikään oikea juttu kun vain ulkonäkö on elämän ainoa asia.
Eri jolle vastasit.
Paikan päällä. Livenä. Siellä ei ole 2000 muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vidunhieno maailma.
Tämä! Palstanaiset unohti laskelmissaan, että yksi mies kiertää läpi ne 99 naista muiden miesten jäädessä ilman, eli eri naiset ssaavat saman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sinä puliukko kasvattaa aivot ja tajuta, että yhdenkään naisen ei tarvitse tykätä sinusta tippaakaan.
Se, että myönnät olevasi miesten pohjasakkaa on kasvun alku. Ethän sinä kelpaa edes itsellesi joten miksi kelpaisit muillekaan.
Mätchäsin tosielämässä 4 viikkoa sitten miehen, joka on 11 vuotta minua nuorempi ja ihana.
Fiksuja miehiä on, muttei sun läävässäsi 😂
Ei ole ikinä tarvinnut ulista kuten sinä. Tinderissä ym lihatiskeissä en ole ollut koskaan. Sehän on vuorovaikutustaidottomien, yksinäisten pelkurien appi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mätchäsin tosielämässä 4 viikkoa sitten miehen, joka on 11 vuotta minua nuorempi ja ihana.
Fiksuja miehiä on, muttei sun läävässäsi 😂
Ei ole ikinä tarvinnut ulista kuten sinä. Tinderissä ym lihatiskeissä en ole ollut koskaan. Sehän on vuorovaikutustaidottomien, yksinäisten pelkurien appi.
No totta kai sä saat kenet tahansa miehen siksi, kun olet nainen. Sehän nyt ei ketään yllätä.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vidunhieno maailma.
Tämä! Palstanaiset unohti laskelmissaan, että yksi mies kiertää läpi ne 99 naista muiden miesten jäädessä ilman, eli eri naiset ssaavat saman miehen.
Hirmu outoa matematiikkaa ja sairas harhaluulo. Mutta hulluhan sä oletkin.
Oletko ikinä miettinyt olisitko homo, kun palvot k y r p ä ä ja vihaat naisia. Aika ilmeistä