Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei palstanaiset, selittäkääs miten mies voi saada naisen, kun tavallisenkin näköinen nainen saa muutamassa päivässä yli 2000 viestiä

Vierailija
25.03.2026 |

Aika surkealta vaikuttaa näin miehen näkökulmasta.

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kyrpis tuollainen viestimäärä. Edelliseen (vain yhteen) naiseenkin lopahti kiinnostus kun jatkuvasti pommitti whatsappiin. Ei paljon kiinnosta jos eletään kaiken aikaa puhelin kourassa. Vapaa-ajalla on parempaakin tekemistä.

Vierailija
82/126 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä selitän. Joka kerta kun nainen saa miehen, niin myös mies saa naisen.

Ei Allu tajua noin monimutkaisia.

Top 1% mies saa 100 naista. Loput 99% saa 0 naista.

Vidunhieno maailma.

Tämä! Palstanaiset unohti laskelmissaan, että yksi mies kiertää läpi ne 99 naista muiden miesten jäädessä ilman, eli eri naiset ssaavat saman miehen.

Kuuluu ihan biologiaan että naispuolinen haluaa lisääntyä sen top 10% kanssa jotta epäaines DNA karsiutuu pois eikä pääse leviämään.

Lähde väitteellesi?

Eri

Nii et ole käynyt peruskoulua ja opiskellut eläinkunnan sukupuolikäyttäytymistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pyysi minua kahville työhömme liittyvässä tilaisuudessa yhdeksän vuotta sitten. Lähdin. 

Iso osa naisista tekisi tuossa tilanteessa metoon ja mies saisi hr-osaston kimpuunsa.

Vierailija
84/126 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies pyysi minua kahville työhömme liittyvässä tilaisuudessa yhdeksän vuotta sitten. Lähdin. 

Iso osa naisista tekisi tuossa tilanteessa metoon ja mies saisi hr-osaston kimpuunsa.

Jep. Töissä ollaan töissä, ei panemassa kollegaa.

Vierailija
85/126 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mukaan kukaan mies ei ole saanut naista. Tai on se 1%. Kaupassa ja julkisilla paikoillahan tämän huomaa. Vain yksinäisiä miehiä... en tosin teidä kenen kanssa ne naiset siellä kävelee. 

Kävelevät patriarkkojen kanssa jotka ovat alistaneet heidät ja vieneet heiltä kaikki oikeudet. Näkymättömät kahleet sitovat naisen sortajaan eli mieheen.

Vierailija
86/126 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Töissä ollaan töissä, ei panemassa kollegaa.

Niinpä. Tinder on sitä varten että siellä voi lähestyä. Arkielämässä naiset jätetään rauhaan.

Vierailija
87/126 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma nainen, noin viikko tinderissä ja 0 matchia. Missä ne mulle tulevat viestit oikein on?

Kokeile vetää muitakin kuin top 1% miehiä oikealle.

Koska tuohan on aina selitys sillä 60% miehistä vetää kaikki naiset oikealle. Huom! Ihan kaikki.

Kokeile sinä puliukko kasvattaa aivot ja tajuta, että yhdenkään naisen ei tarvitse tykätä sinusta tippaakaan. 

Se, että myönnät olevasi miesten pohjasakkaa on kasvun alku. Ethän sinä kelpaa edes itsellesi joten miksi kelpaisit muillekaan. 

Hohoijaaa. Noh turha valittaa sit et tulee nolla mätchiä

1. En ole ollut ikinä Tinderissä tms

2. En tee  ulina-aloituksia

3. Etkö erota itseäsi minusta? Viittaa psykoottisuuteen

Vierailija
88/126 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taatusti ole saanut edes koko elämäni aikana 2000 viestiä miehiltä vaikka ne kaikki laskisi yhteen. 200 voisi olla ehkä lähellä totuutta ja siinä siis on sitten kaikki tekstarit, onnittelu- ja käyntikortitkin jo mukana.

tavallinen nainen

Vierailija
89/126 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten tosi jännä, että harva nainen oikeasti miettii deittiapissa mätsättyään onko tämä nyt liian hyvää ollakseen totta jos itse on tavistakin taviksempi ja mies oikea MagicMike hottis. Ajatellaan vaan, että kävipä hyvä tuuri ja taidankin olla spessumpi kuin luulinkaan. Sitten isketään friendzonella olevan mieskaverin olkapäätä vasten kun hottis katosi kuin kuin tuhkatuleen ekan sänkyjumpan jälkeen. Mutta niinhän se tutkitusti on, että miesten testosteroni suojelee liialta sinisilmäisyydeltä, naisilla ei tätä apua ole.

No ei kukaan nyt noin uuden tuttavuuden takia ITKE. Mutta on se kyllä jännä juttu, että palstalta oppimani mukaan hottikset miehet viettävät jatkuvasti aikaa tavisnaisten, noiden tylsien harmaavarpusten seurassa. 

Viettäähän ne, sen verran että pääsevät luikertelemaan pöksyihin. Sittent tavis odottaa taas kiltisti omaa vuoroaan kun hottis menee seuraanvan naisen luo ja sitä seuraavan ja...

Sitä vaan ihmettelen, että miksi hottis mies ei vietä aikaa hottis naisten kanssa, vaan epäkiinnostavien tavisten? Luulisi, että hottismiehenkin mielestä se hottis nainen olisi haluttavampi, seksikkäämpi, kiinnostavampi.

Vierailija
90/126 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala naiseksi, ongelma ratkaistu

Tai siirtyy miehiin. Ongelma ratkaistu. Nekun ymmärtääkin paremmin toista miestä. Win-win. 

Vierailija
91/126 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä selitän. Joka kerta kun nainen saa miehen, niin myös mies saa naisen.

Ei Allu tajua noin monimutkaisia.

Top 1% mies saa 100 naista. Loput 99% saa 0 naista.

Vidunhieno maailma.

Miesten ihan itse keksimä ja kuvittelema.

Kertoo näiden miesten itsetunnon puutteesta ja ontuvasta realiteettitestauksesta s.o. hulluudesta.

Antaa incelin rypeä omassa huonoudessaan, se on tavallaan viihdyttävää kun se ei itse sitä edes tajua.

Vierailija
92/126 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä tätä miesten ulinan määrää täällä!!!!! Ja sitten... Ei me naisia edes tarvita mihinkään 😂😂😂😂

Vierailija
93/126 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos työkaveri kysyy minua kahville, niin minä menen kahville. En panemaan, kuten sinä näköjään haluaisit tehdä.

Vierailija
94/126 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten tosi jännä, että harva nainen oikeasti miettii deittiapissa mätsättyään onko tämä nyt liian hyvää ollakseen totta jos itse on tavistakin taviksempi ja mies oikea MagicMike hottis. Ajatellaan vaan, että kävipä hyvä tuuri ja taidankin olla spessumpi kuin luulinkaan. Sitten isketään friendzonella olevan mieskaverin olkapäätä vasten kun hottis katosi kuin kuin tuhkatuleen ekan sänkyjumpan jälkeen. Mutta niinhän se tutkitusti on, että miesten testosteroni suojelee liialta sinisilmäisyydeltä, naisilla ei tätä apua ole.

No ei kukaan nyt noin uuden tuttavuuden takia ITKE. Mutta on se kyllä jännä juttu, että palstalta oppimani mukaan hottikset miehet viettävät jatkuvasti aikaa tavisnaisten, noiden tylsien harmaavarpusten seurassa. 

Viettäähän ne, sen verran että pääsevät luikertelemaan pöksyihin. Sittent tavis odottaa taas kiltisti omaa vuoroaan kun hottis menee seuraanvan naisen luo ja sitä seuraavan ja...

Sitä vaan ihmettelen, että miksi hottis mies ei vietä aikaa hottis naisten kanssa, vaan epäkiinnostavien tavisten? Luulisi, että hottismiehenkin mielestä se hottis nainen olisi haluttavampi, seksikkäämpi, kiinnostavampi.

Ymmärrätkö, että hottis nainen on hierarkiassa kaikkein ylimpänä, ja hottis mies jossain tavisnaisen alapuolella. Etkö usko? No näin ne matchien ja viestien saanti tinderissä jakautuu.

Vierailija
95/126 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos työkaveri kysyy minua kahville, niin minä menen kahville. En panemaan, kuten sinä näköjään haluaisit tehdä.

Kahville kysyminen on häirintää koska on syytä epäillä miehellä olevan taka-ajatuksia.

Vierailija
96/126 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma nainen, noin viikko tinderissä ja 0 matchia. Missä ne mulle tulevat viestit oikein on?

Kokeile vetää muitakin kuin top 1% miehiä oikealle.

Koska tuohan on aina selitys sillä 60% miehistä vetää kaikki naiset oikealle. Huom! Ihan kaikki.

Kokeile sinä puliukko kasvattaa aivot ja tajuta, että yhdenkään naisen ei tarvitse tykätä sinusta tippaakaan. 

Se, että myönnät olevasi miesten pohjasakkaa on kasvun alku. Ethän sinä kelpaa edes itsellesi joten miksi kelpaisit muillekaan. 

Hohoijaaa. Noh turha valittaa sit et tulee nolla mätchiä

En ole valittanut. Sensijaan totean, että varaa lääkäriaika. Sulla on syrjäytynyt mies-tyypillinen nuppivika.

Vierailija
97/126 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäisi kehittää persoonallisuuttaan. 

Aikoinaan deittiäpissä mätsäsin käytännössä jokaisen kanssa jolle laitoin tykkäyksen. Kun seuraavan kerran avasin sovelluksen, siellä saattoi olla viitisenkymmentä viestiä odottamassa. Ja niistä näin karkealla arviolla:

80% "Moi"

15% "Mitäs neidin/kaunokaisen/tytön iltaan/viikonloppuun/keskiviikkoon?"

4,99999% provosointiyritys, suora seksuaalinen ehdotus, ulkonäön tökerä läähätyskommentointi tai selkeä copypaste-viesti "Hei X, pidin kovasti kuvistasi, vaikutat lämpimältä ihmiseltä!"

Sitten sieltä kaiken seasta saattoi joskus löytää jotain erilaista ja niiden kanssa lähdin juttusille. Niistäkin ylivoimaisesti suurinosa pilasi itse omat mahdollisuutensa urpoilemalla parin asiallisen viestin jälkeen, osan kanssa keskustelu ei edennyt ja kävi tylsäksi, osasta tuli jo varhaisia red-flageja jne. Muutaman kanssa kävin treffeillä, yhden tapasin useamman kerran ja oli kiinnostusta mutta tulevaisuudensuunnitelmat erosi liikaa jotta suhde olisi ollut realistinen. 

Sitten löysin kuitenkin unelmieni miehen perinteisesti ns oikeasta elämästä. Jos päädyn joskus taas sinkuksi, en usko että lataan deittiappeja enää lainkaan. Se sielultakuollut, mauton, hajuton ja tympeä viestitulva ei kiinnosta pätkän vertaa. 

Ja naiset ei itse edes koskaan kirjoita mitään ekana joten ei olisi varaa haukkua. (Paitsi jollekin top 1% miehelle voivat ehkä heittää "moi", tiedetään...)

Ja tuo vaan vahvistaa sen että naisten mielestä miesten pitäisi olla heille sirkuspellejä joitten tehtävä on vaan viihdyttää.

Niin, onhan se varmaan ärsyttävää huomata, että pelkästään se ei riitä, että mies ilmoittautuu, vaan jotain pitäisi osata kommunikoidakin.

Tasan ei käy onnenlahjat. Naiselle taas riittää pari paskaista kuvaa, profiili tekstinä ";)", ja vastata "ok" jokaiseen viestiin.

Nolla effortia ja samana iltana voi olla treffit miljonäärimallin kanssa.

Se ei kovin paljoa vaadi että mies vaikuttaa fiksummalta kuin sinä. Ja vauraampia kuin sä on 75% miehistä, koska sullahan on perse auki ja maksuhäiriöitä.

Vierailija
98/126 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Muuta kysyttävää? 

Vierailija
99/126 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahville kysyminen on häirintää koska on syytä epäillä miehellä olevan taka-ajatuksia.

Pare, että pysyttelet sinkuna, kuten tähänkin asti. Selvitään kaikki helpommalla, etenkin sinä. 

Vierailija
100/126 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavis nainen haluaa komean miehen ja hylkää 2000 tavis miestä vaikka jotta löytää sen komean miehen.

Miltä sun faija näyttää? 

Jos hän on huippukomea, miksi sinä et ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän