Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei palstanaiset, selittäkääs miten mies voi saada naisen, kun tavallisenkin näköinen nainen saa muutamassa päivässä yli 2000 viestiä

Vierailija
25.03.2026 |

Aika surkealta vaikuttaa näin miehen näkökulmasta.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin mieheni kaverin kautta. Oltu useampi vuosi yhdessä

Vierailija
22/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma nainen, noin viikko tinderissä ja 0 matchia. Missä ne mulle tulevat viestit oikein on?

Olet siis Ap:n unelmien nainen. Kohtaatte pian tinderissä sillä Ap tahtoo tavallisen naisen ja matchaa kanssasi jo tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ei ole kavereita mm. koulukiusaamisen takia?

Vierailija
24/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Laasanen, kun ulkonäkö ei riitä, silloin mennään luonne edellä. Jos sitäkään ei löydy, niin voi, voi.

Vierailija
25/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Laasanen, kun ulkonäkö ei riitä, silloin mennään luonne edellä. Jos sitäkään ei löydy, niin voi, voi.

Voitko tosiaan sanoa, että 2000 ihmisen joukossa kyse on ulkonäöstä?

Vierailija
26/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ei ole kavereita mm. koulukiusaamisen takia?

Se on ikävä juttu. Minuakin kiusattiin lapsena. Kiusattiin monta vuotta. Olen aikuisena tutustunut uusiin ihmisiin. Ei mulla ystävää ole kuitenkaan.

Vierailija
27/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mua lähinnä itkettää, ku näen sen tarjonnan, joka mua lähestyy.

-avoimesti naisvihamielisiä

-ei mitään sosiaalisia taitoja 

-ei mitään yhteisiä arvoja mun kanssa, toki tämä miestyyppi voi saada jonkun toisentyyppisen naisen, jolla on samat arvot, mutta pitää vain löytää se nainen.

-varattuja, yksi tosin ei ollut ihan varma.

-sanoo heti et "voisit tiskata". en muuten tiskannut.

-sitten nämä epäsiistit, tyyliin kynnet leikkaamatta, crocksit julkisella paikalla, hiukset likaiset.

T. Tavallisen näköinen nainen, joka ei etsi rikasta. Riittää ettei mun tarvitse elättää.

Vierailija
28/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

99.9% ihmisistä on tavallisen näköisiä. Tavallisen näköiset miehet lähettävät viestejä tavallisen näköisille naisille.

Ihmisessä on hemmetin paljon muutakin, kuin ulkonäkö.

Vierailija
29/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on 20% naisia ja 80% miehiä. Tottakai naiset saa siellä enemmän huomiota ja viestejä. Ihan perus markkinataloutta.

Matematiikkaa...

Vierailija
30/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasta elämästä kokemus (olen hyvännäköinen, laiha nainen):

Matchejä 500

Viestejä 50, joista 20 järkeviä 

Kun vastaat miehen viestiin, ehkä 5 vastaa järkevästi vielä takaisin.

3 kanssa sovitaan treffit 

2 miestä jänistää viime hetkellä 

Yhdet treffit toteutuivat. Ihan ok mies, mutta ei sitten oikein vaan lähtenyt suhde käyntiin.

Mutta vastaus AP:n kysymykseen; kannattaa yrittää tutustua naisiin oikeassa elämässä. Ei iskumielessä, vaan kaverina. Saattaa sitten molemminpuolinen kiinnostus herätä, tai ehkäpä tapaat sitä kautta jonkun toisen kiinnostavan.

Vierailija
31/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen näköinen keskiverto 180cm insinööri saa ok "7"  naisen kun kustantaa kivan perhe-elämän, oktalon, autot, lomamatkoja!

Vierailija
32/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos te miehet muuttaisitte käytössänne ja svaippaisitte oikealle vain ne naiset, jotka oikeasti kiinnostavat? Massatykkäämällä kaikki te pilaatte koko homman tarkoituksen myös naisilta.

Miehet pilasivat deittiappit hypergamiallaan. Nyt siellä ei ole enää kuin miehiä, botteja ja maksullisia.

Vierailija
33/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitäisi kehittää persoonallisuuttaan. 

Aikoinaan deittiäpissä mätsäsin käytännössä jokaisen kanssa jolle laitoin tykkäyksen. Kun seuraavan kerran avasin sovelluksen, siellä saattoi olla viitisenkymmentä viestiä odottamassa. Ja niistä näin karkealla arviolla:

80% "Moi"

15% "Mitäs neidin/kaunokaisen/tytön iltaan/viikonloppuun/keskiviikkoon?"

4,99999% provosointiyritys, suora seksuaalinen ehdotus, ulkonäön tökerä läähätyskommentointi tai selkeä copypaste-viesti "Hei X, pidin kovasti kuvistasi, vaikutat lämpimältä ihmiseltä!"

Sitten sieltä kaiken seasta saattoi joskus löytää jotain erilaista ja niiden kanssa lähdin juttusille. Niistäkin ylivoimaisesti suurinosa pilasi itse omat mahdollisuutensa urpoilemalla parin asiallisen viestin jälkeen, osan kanssa keskustelu ei edennyt ja kävi tylsäksi, osasta tuli jo varhaisia red-flageja jne. Muutaman kanssa kävin treffeillä, yhden tapasin useamman kerran ja oli kiinnostusta mutta tulevaisuudensuunnitelmat erosi liikaa jotta suhde olisi ollut realistinen. 

Sitten löysin kuitenkin unelmieni miehen perinteisesti ns oikeasta elämästä. Jos päädyn joskus taas sinkuksi, en usko että lataan deittiappeja enää lainkaan. Se sielultakuollut, mauton, hajuton ja tympeä viestitulva ei kiinnosta pätkän vertaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi