Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei palstanaiset, selittäkääs miten mies voi saada naisen, kun tavallisenkin näköinen nainen saa muutamassa päivässä yli 2000 viestiä

Vierailija
25.03.2026 |

Aika surkealta vaikuttaa näin miehen näkökulmasta.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyysi minua kahville työhömme liittyvässä tilaisuudessa yhdeksän vuotta sitten. Lähdin. 

Vierailija
2/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä saa päivittäin tuollaista määrää viestejä mistään, edes spämmääjät ja tekstiviestihuijarit eivät ole noin ahkeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos te miehet muuttaisitte käytössänne ja svaippaisitte oikealle vain ne naiset, jotka oikeasti kiinnostavat? Massatykkäämällä kaikki te pilaatte koko homman tarkoituksen myös naisilta.

Vierailija
4/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma nainen, noin viikko tinderissä ja 0 matchia. Missä ne mulle tulevat viestit oikein on?

Vierailija
5/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 viestin joukossa on ehkä 10-20 sisältönsä puolesta potentiaalisesti kiinnostavaa. Onko sinun viestisi näiden joukossa?

Vierailija
6/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala naiseksi, ongelma ratkaistu

Vierailija
7/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on, kun miehet haluavat naisia enemmän kuin naiset miehiä. Ilman teitäkin voi elää varsin hyvää elämää.

8/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaamalla naisia elävässä elämässä harrasteen parissa.

M60

Vierailija
9/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu?

Vierailija
10/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollainen määrä viestejä tulee??

Sitä paitsi etkö mieti naisessa mitään muuta kuin ulkonäköä?

Vierailija
11/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu?

Paina v.ittuun Alluines.

Vierailija
12/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on 20% naisia ja 80% miehiä. Tottakai naiset saa siellä enemmän huomiota ja viestejä. Ihan perus markkinataloutta.

Vierailija
13/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma nainen, noin viikko tinderissä ja 0 matchia. Missä ne mulle tulevat viestit oikein on?

Minä olen ruman lisäksi vielä läski ja vanha. Ei yhtään viestiä minullekkaan. Ei edes rakkaushuijarit ota yhteyttä. 

Vierailija
14/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä selitän. Joka kerta kun nainen saa miehen, niin myös mies saa naisen.

Vierailija
15/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tollasia viestimääriä saa? Olen tinderissä ja muissa deittipalveluissa ja hyvin hiljaista on. Miehet sanoneet aina kauniiksi, jotkut naiset myös.

Vierailija
16/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderit ynnä muut äpit ovat naisten markkinoita. Arkielämässä vastakkaisen sukupuolen kohtaaminen tapahtuu paljon tasavertaisemmalta pohjalta. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
17/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2000 viestin joukossa on ehkä 10-20 sisältönsä puolesta potentiaalisesti kiinnostavaa. Onko sinun viestisi näiden joukossa?

Tuo on jo paljon. Minä olen tavallisennäköinen nainen, ja sain 10 viestiä, joista 9 oli pillunmankumisviestiä ja 1 asiallinen eli: moi! Kysymällä lisää- viesti. Ja tuokin oli 20- vuotta vanhempi. 

Vierailija
18/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderit ynnä muut äpit ovat naisten markkinoita. Arkielämässä vastakkaisen sukupuolen kohtaaminen tapahtuu paljon tasavertaisemmalta pohjalta. Kannattaa kokeilla.

Niin, miksi nämä miehet ulisevat täällä Tinderistä päivittäin???? Miksi. 

Vierailija
19/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosiaan- suurin osa tarjoaa kulliansa. Ja lopusta suurin osa on luusereita. Neulaa heinäsuovasta- markkinat naisille. 

Vierailija
20/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Kohtaamalla naisia elävässä elämässä harrasteen parissa.

Kannatan tätä. Nyt on kevät, terassit avautuu vapun tienoilla, sen jälkeen alkaa loma-aika. Porukat liikkuu ja käy tapahtumissa. Sinne sekaan vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi