tänään omaisuuteni ylitti 500.000e ja olen ihan vaan palkkatöissä elämäni ollut ilman perintöjä
Rahaa en silti osaa mihinkään muuhun kuin ruokaan käyttää, joten sijoittelen harrastuksena.
Kommentit (28)
Onhan tuo puoli miljoonaa ylittynyt täälläkin, ihan palkkatyöllä ilman perintöjä tms. Omakotitalon arvo ollut korkeimmillaan yli 500k€, mutta sanotaan että nyt se olisi 400k€. Lisäksi pari vuotta vanha matkailuauto, arvo nyt ehkä 100k€ tai vähän alle. Henkilöauto on jo vanha, en laske sille kuin 15-20k€. Sijoituksia hieman yli 100k€. Ei lainaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käytät rahaa vain ruokaan, niin ilmeisesti joku muu maksaa asumiskulut, vakuutukset, mahdolliset terveteen liittyvät kulut, pakolliset vaatteet, hygieniakulut, puhelinlaskun yms.
Minulla menee käytännössä rahaa vain ruokakauppaan (ruoka ja henk koht hygienia) koska vaatteita on jo niin paljon etten tarvitse uusia ja firma maksaa kaikki muut kulut, myös asumisen.
Ohis
Jos sinulla on asuntoetu, niin se on osa sinun palkkaasi eli on vähän hassusti sanottu, että firma maksaisi asuntosi.
Hieno homma. Rahaa kannattaisi osata myös käyttää jos sitä on. Ellei tavoitteena ole yllättää perikuntaa tai valtiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käytät rahaa vain ruokaan, niin ilmeisesti joku muu maksaa asumiskulut, vakuutukset, mahdolliset terveteen liittyvät kulut, pakolliset vaatteet, hygieniakulut, puhelinlaskun yms.
Minulla menee käytännössä rahaa vain ruokakauppaan (ruoka ja henk koht hygienia) koska vaatteita on jo niin paljon etten tarvitse uusia ja firma maksaa kaikki muut kulut, myös asumisen.
Ohis
Jos sinulla on asuntoetu, niin se on osa sinun palkkaasi eli on vähän hassusti sanottu, että firma maksaisi asuntosi.
Ei ole asuntoetua vaan kyse on ihan eri tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Asuntoetu kannattaa ottaa palkan päälle eikä osana palkkaa.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
No eipä 500e kovin paljon ole. Vai yrititkö sanoa 500 000e?
Jälkinollilla ei ole merkitystä.
- Rahasta mitään ymmärtämätön palstamamma
Mitä tämä tarkoittaa? En syö leikkeleitä lainkaan, mutta olen huomannut, että joku täällä pitää lihaleikkeleitä hyvin hienona asiana otsikoista päätellen :) Hyvin eksoottista.