Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täysin mustaksi tatuoitu käsivarsi oikeasti hieno?

Vierailija
24.03.2026 |

Mulla itselläni ei ole tatuointeja. Hyväksyn (tietenkin!) toisten tatuoinnit, koska ne ovat oma kulttuurinsa, joka kuuluu meidän kulttuuriin. Ja sehän riippuu ihan kuvasta ja kantajastakin, onko se hieno vai ei.

Mutta täysin musta käsivarsi näyttää jotenkin sairaalta, siis mikä siinä on ideana? Mun estetiikan taju ei vaan siihen yllä. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta käsivarsi on itseoppineen tatuoijan merkki.  Se käsivarsi oli harjoitusmateriaalia.

Eikös se Kat von D ollut yksi maailman tunnetuimmista tatuointiartisteista? Suomenkin TV:ssä pyöri joku sarja, jossa se tatuoi jossain LA:ssä ihmisiä. Pilasi satojen ihmisten ihon.

Nyt on itse mustaksi vetänyt 80% ihostaan itseltään:

https://www.hola.com/us/celebrities/20250920856943/kat-von-d-unveils-tr…

Oho 😵 ja tuossa artikkelissa kertoo syyksi, että oli kyllästynyt suureen osaan tatuoinneistaan. Sen ymmärrän kyllä hyvin ja itsellekin kävisi samoin, siitä syystä en haluakaan tatuoinnin tatuointia. Mutta mitäs sitten tehdään, kun von D kyllästyy noihin mustiin läntteihin? Aika hankala operaatio lähteä poistattamaan, iho pilalla sen jälkeen.

Artikkelissa on kuva, jossa poistetaan kaulatatuointia.

Vierailija
42/43 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuonneista saa syövän, hiivatin hyvä, kuolkaa pois, te ette ketään tarvejärkistä kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole tatuointeja, eikä tule. Hienot tatuoinnit kyllä sopii kantajilleen. Esim Japani-tyylinen full sleeve on aina hieno.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi