Onko täysin mustaksi tatuoitu käsivarsi oikeasti hieno?
Mulla itselläni ei ole tatuointeja. Hyväksyn (tietenkin!) toisten tatuoinnit, koska ne ovat oma kulttuurinsa, joka kuuluu meidän kulttuuriin. Ja sehän riippuu ihan kuvasta ja kantajastakin, onko se hieno vai ei.
Mutta täysin musta käsivarsi näyttää jotenkin sairaalta, siis mikä siinä on ideana? Mun estetiikan taju ei vaan siihen yllä.
Kommentit (26)
Kai se lakun mielestä voi olla hieno
Naiset kertokaa? Monella naisella käsivarsi tatuoitu mustaksi, en ymmärrä miksi?
Musta käsivarsi on itseoppineen tatuoijan merkki. Se käsivarsi oli harjoitusmateriaalia.
Olen tatuointien ystävä, mutta tuota en itsekään ymmärrä. Ei näytä minusta hienolta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kertokaa? Monella naisella käsivarsi tatuoitu mustaksi, en ymmärrä miksi?
Mene kysymään niiltä. Jokaisen tatuoinnit ovat henk koht päätös.
Mä olen kuullut että mustaksi tatskattu tai maalattu käsi olisi nisti merkki mulle on väitetty niin
En tiedä onko se totta
Pentti Karvonen on palstan suurin julkkis
Ei ole hieno. Saman asian ajaa musta hiha.
Oikeat, esittävät tatuoinnit taas voi olla kovinkin hienoja, jopa taidetta.
Vierailija kirjoitti:
Musta käsivarsi on itseoppineen tatuoijan merkki. Se käsivarsi oli harjoitusmateriaalia.
Eikös se Kat von D ollut yksi maailman tunnetuimmista tatuointiartisteista? Suomenkin TV:ssä pyöri joku sarja, jossa se tatuoi jossain LA:ssä ihmisiä. Pilasi satojen ihmisten ihon.
Nyt on itse mustaksi vetänyt 80% ihostaan itseltään:
https://www.hola.com/us/celebrities/20250920856943/kat-von-d-unveils-tr…
Olen ajatellut näiden kokomustien käsien olevan äärimmäinen tapa peittää nolot sleeve-tatskat.
Jotkut mustaavat esim. vanhoja tatuointeja piiloon. Varsinkin jos on aloittanut tatuointien ottamisen jo joskus teini-iässä, ja ne ekat kuvat ovat jotain kaverin kaverin puoli-ilmaiseksi tekemiä. Vaikka kokonaankin mustattu käsi on "siistimmän" näköinen kuin joku kännissä otettu "NO REGERTS",
Kyllä mun mielestäni blackout-tatuoinnit voivat olla oikein hienojakin, varsinkin yhdistettynä geometriseen blackworkkiin. Mikäkö ideana? No, ehkäpä juuri sen tyylinen tatuointitaide sattuu henkilöä miellyttämään, tai sitten on haluttu peittää niin vanhoja tatuointeja.
(Eikä muuten mullakaan yhtään leimaa, mutta tykkään silti tatuoinneista.)
Blackout-tatuoinnit ovat hölmön näköisiä. Jotkut tatuoineet kaulankin mustaksi. Mutta toki, jos haluaa peittää vanhat tatskat niin siitäpä sitten
jaa, no mun mielestä noi full black slav tatuoinnit on aika hienoja omalla tavallaan. Mut tietysti jos on pelkkä sellainen niin vähän nääh, et jotain muuta sit sillee et jos ilman paitaa on tai hihattomassa niin et toisessa kädessä tai selässä ihan oikea kuvio esim. kotka tai joku muu eläin hai tms.
Tremolo
Vierailija kirjoitti:
jaa, no mun mielestä noi full black slav tatuoinnit on aika hienoja omalla tavallaan. Mut tietysti jos on pelkkä sellainen niin vähän nääh, et jotain muuta sit sillee et jos ilman paitaa on tai hihattomassa niin et toisessa kädessä tai selässä ihan oikea kuvio esim. kotka tai joku muu eläin hai tms.
Tremolo
Tai sika tai kärpänen.
Mä en tajua kaulan enkä naaman tatuoimista. Enkä kyllä ole elämässäni nähnyt yhtään tatuointia, mikä parantaisi kenenkään ulkonäköä. Toivottavasti omat lapset eivät lähde tuohon villitykseen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut mustaavat esim. vanhoja tatuointeja piiloon. Varsinkin jos on aloittanut tatuointien ottamisen jo joskus teini-iässä, ja ne ekat kuvat ovat jotain kaverin kaverin puoli-ilmaiseksi tekemiä. Vaikka kokonaankin mustattu käsi on "siistimmän" näköinen kuin joku kännissä otettu "NO REGERTS",
Tuo kumoaa väitteen "tatuoinnillani on sanoma ja merkitsee minulle jotain".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kumoaa väitteen "tatuoinnillani on sanoma ja merkitsee minulle jotain".
Ei kaikkien ihmisten kaikilla tatuoinneilla tietenkään ole mitään sen ihmeempiä merkityksiä, mitä ihmettä. :D Moni ottaa tatuointeja ihan vain, koska "tää on mun lempikukka", "pidän susista", "halusin mun lempibändin lyriikoita ihoon".
Ihosyöpä ei näy siinä lainkaan.