Onko täysin mustaksi tatuoitu käsivarsi oikeasti hieno?
Mulla itselläni ei ole tatuointeja. Hyväksyn (tietenkin!) toisten tatuoinnit, koska ne ovat oma kulttuurinsa, joka kuuluu meidän kulttuuriin. Ja sehän riippuu ihan kuvasta ja kantajastakin, onko se hieno vai ei.
Mutta täysin musta käsivarsi näyttää jotenkin sairaalta, siis mikä siinä on ideana? Mun estetiikan taju ei vaan siihen yllä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut mustaavat esim. vanhoja tatuointeja piiloon. Varsinkin jos on aloittanut tatuointien ottamisen jo joskus teini-iässä, ja ne ekat kuvat ovat jotain kaverin kaverin puoli-ilmaiseksi tekemiä. Vaikka kokonaankin mustattu käsi on "siistimmän" näköinen kuin joku kännissä otettu "NO REGERTS",
Tuo kumoaa väitteen "tatuoinnillani on sanoma ja merkitsee minulle jotain".
Totta. Siinäpä on selittämistä monella, jos päättävät ottaa peittotatskan.
Varmaan ahdistava olo kun haluaa tatuoinneistaan eroon, mutta entisestöön pahentaa tilannetta ja mustaa ihonsa kokonaan.
Tulee pakokauhun tunne pelkäatä ajatuksesta, että ei pääse tunkkaista musteihoaan pakoon.
Älkää hyvät ihmiset ottako tatskoja. Tiedän nuoren pojan jolla on kaulakin musta, ihan kuin tiukka poolopaita olis kuristamassa kesät talvet.
Jos sanot, että se näyttää rumalta, olet rasisti.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ahdistava olo kun haluaa tatuoinneistaan eroon, mutta entisestöön pahentaa tilannetta ja mustaa ihonsa kokonaan.
Tulee pakokauhun tunne pelkäatä ajatuksesta, että ei pääse tunkkaista musteihoaan pakoon.
Älkää hyvät ihmiset ottako tatskoja. Tiedän nuoren pojan jolla on kaulakin musta, ihan kuin tiukka poolopaita olis kuristamassa kesät talvet.
Tuollainen mustattu kaula on kyllä usein ihan lähtökohtainen tyylivalinta, sillä harvemmin yritetään peitellä vanhoja tatskoja toisin kuin käsivarsien mustauksella, koska suurin osa tatuointiartisteista ei edes suostu tatuoimaan ihmisen kaulaa tai esim. kämmenselkiä tai sormia, ellei asiakkaalla ole jo valmiiksi paljon tatuointeja.
Itselläni ei ole yhtään tatuointia, ja vähän harmillisesti minusta juuri nuo kaulatatskat näyttävät kaikista kivoimmilta. :D
Mikä vika possussa 🥺