Riikka Purra hikeentyi medialle eduskunnassa
Riikka Purra hikeentyi medialle eduskunnassa. Taitaa Purralla olla hermot kireällä.
Kommentit (53)
Ei kestä pata enää kauaa. Onneksi kohta vappu ja Riikkuli pääsee torille huutamaan mielihokemaansa.....
Vierailija kirjoitti:
Tää on hassua kun vassareilla aina sama määrä yläpeukutuksia 1h sisään XD. Suomessa on 5,6 miljoonaa ihmistä ja saatte vain 20 ERI ihmisiltä eikä vpn:llä. Mutta jatkakaa samaan malliin koska huono hallitus:)
Moi riikka. Iltalääkkeen aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on hassua kun vassareilla aina sama määrä yläpeukutuksia 1h sisään XD. Suomessa on 5,6 miljoonaa ihmistä ja saatte vain 20 ERI ihmisiltä eikä vpn:llä. Mutta jatkakaa samaan malliin koska huono hallitus:)
Moi riikka. Iltalääkkeen aika.
Ja ehkä yksi kulaus sitä parempaa laatuviiniä. Ei kuitenkaan sitä Lanamäki skumppaa se lyö vaan vatsan ruikulille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikkulilla alkaa paniikki ja ahdistavat ajatukset hillotolpan katoamisesta nousta pintaan. Aatetoveri Unkarista joutui myöntämään vakoilleensa Venäjän hyväksi EU-kokouksissa, MAGA-USA sontii muroihin ja p e n s a n hinta kiipeää kohti kolmea euroa.
Eiköhän viinitonkasta löydy jälleen se tehokkain ratkaisu päivänpoliittisiin ongelmiin.
Shamppajaakin saa aina.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Ei kestä pata enää kauaa. Onneksi kohta vappu ja Riikkuli pääsee torille huutamaan mielihokemaansa.....
"I'm a firestarter, twisted firestarter!" ja reivit alkavat
-winner-
Ennen oli "Minä juon nyt kahvia. "
Nyt on "Minä leikkaan nyt budjettia. "
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli "Minä juon nyt kahvia."
Nyt on "Minä juon nyt 800 euron korruptiosamppanjaa."
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa nähdä miten yhteiskunnan surkein aines on ehdollistettu vihaamaan Purraa.
Riittää kun laittaa otsikoksi, että purra teki pullia kotonaan, niin alkaa tulemaan kymmenittäin täysin harhaisia Purra on idiootti sitä ja tätä viestejä.
EIhän yhteiskunnan surkein aines vihaa tai ehdollistu vihaamaan Purraa. Ne menevät vaaliuurnille nimenomaan äänestämään rakastamaansa Purraa, joka on heidän mielestään kärsivä uhri ja yhteiskunnallinen esitaistelija siinä missä Päivi Räsänenkin. Sama ehdollistettu kultti.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli "Minä juon nyt kahvia."
Nyt on "Minä juon nyt 800 euron korruptiosamppanjaa."
Syökää suomalaiset silakkaa. Menkää töihin. MENKÄÄ TÖIHIN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa nähdä miten yhteiskunnan surkein aines on ehdollistettu vihaamaan Purraa.
Riittää kun laittaa otsikoksi, että purra teki pullia kotonaan, niin alkaa tulemaan kymmenittäin täysin harhaisia Purra on idiootti sitä ja tätä viestejä.
EIhän yhteiskunnan surkein aines vihaa tai ehdollistu vihaamaan Purraa. Ne menevät vaaliuurnille nimenomaan äänestämään rakastamaansa Purraa, joka on heidän mielestään kärsivä uhri ja yhteiskunnallinen esitaistelija siinä missä Päivi Räsänenkin. Sama ehdollistettu kultti.
-winner-
Ei sitä Putinia auta ulvoa enää apuun vaaliuurnille ja syytellä kansaa siitä, että äänestävät väärin.
Demokratia on täällä halusit sitä tai et.
Siinä akka nolasi itsensä lopullisesti.