Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5280)
Ai leuka. Minusta hänellä "on otsaa olla".
Tosi iso tuo yks blondi, joka kaudella tuntuu yks tämmönen tanakka täti olevan
Vierailija kirjoitti:
Tosi iso tuo yks blondi, joka kaudella tuntuu yks tämmönen tanakka täti olevan
So? Mitä väliä sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi iso tuo yks blondi, joka kaudella tuntuu yks tämmönen tanakka täti olevan
So? Mitä väliä sinulle?
Sinäkö täällä määräät ihmisten mielipiteistä?
Eri
Taasko tämä törkeä ulkonäön arvostelu alkaa? 😡 Olette ilkeitä vanhoja noita-akkoja, ottakaa ne luudat ja lentäkää vttuun täältä.
Vierailija kirjoitti:
Taasko tämä törkeä ulkonäön arvostelu alkaa? 😡 Olette ilkeitä vanhoja noita-akkoja, ottakaa ne luudat ja lentäkää vttuun täältä.
Solvaat täällä noita-akoiksi😂 tukehdu sipseihin.
Jere oli ihan lukossa koko ajan, ehkä hyvä, että lähti. Kumma ettei cheerleading piireistä ole daamia löytynyt.
Keneenköhän Peppiina viittasi, että pitää olla varpaillaan? Pärniaan?
Musta Peppiina, Eetu, Roosa, Jenni ja Ella vaikuttaa kivan aidoilta ihmisiltä. Muut ei niinkään.
Arvasin heti kun näin osallistujat, että tiedossa on samaa paskamyrskyä kuin viime kauden Peppiinalle. Ja sekä hän että Jenni ovat omasta mielestäni upeita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi iso tuo yks blondi, joka kaudella tuntuu yks tämmönen tanakka täti olevan
So? Mitä väliä sinulle?
Se oli mun mielipide! Se väli.
Kiva ku tuo ella vai mikälie käyttää tommosia muovisaappaita tuolla helteessä :DD mahtaa haista kintut hyvältä henkan nenään!
Ella näyttää kyllä reippaasti yli kolmekymppiseltä noin nuoreksi. On varmaan alkoholi maistunut, on jotenkin elähtäneen näköinen.
Siis ketä se Ilmarin eksä ja nyksä oli tapaillut? Tuon uuden naisen eksästä ja sen nyksästä vai mistä puhuttiin?
Vierailija kirjoitti:
Siis ketä se Ilmarin eksä ja nyksä oli tapaillut? Tuon uuden naisen eksästä ja sen nyksästä vai mistä puhuttiin?
Ymmärsin että Ilmari olisi seurustellut saman perheen siskon ja Ella veljen kanssa. Eli sisarusten.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin heti kun näin osallistujat, että tiedossa on samaa paskamyrskyä kuin viime kauden Peppiinalle. Ja sekä hän että Jenni ovat omasta mielestäni upeita naisia.
Jep, juuri tuollaiset itsevarmat ja oman arvon tuntevat saa kuraa. Pitäisi olla joku koko ajan anteeksipyytelevä ja heikko, että kelpaa. Pointsit Jennille, että vaatii mieheltä maalaisjärkeä ja Peppiinalle, että erottaa playerit.
Jenni ja Roosa helposti omat lempparit ekan viikon jälkeen. Miehistä Ilmari.
Ei tuonne miehiset miehet mene.
Vierailija kirjoitti:
Kiva ku tuo ella vai mikälie käyttää tommosia muovisaappaita tuolla helteessä :DD mahtaa haista kintut hyvältä henkan nenään!
Saapasjalkakissa 😁
Samaa sarjaa kuin et miehen pitää olla pitkä. Miksi niin tärkeää, lyhyys tai pituus? Pinnallista.